برنامه یاد بعضی نفرات
 
در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران
کنسرت‌های پاپ جشنواره موسیقی فجر با اجرای محمد علیزاده آغاز شد
موسیقی ما- سومین روز جشنواره موسیقی با اولین اجرای گروه‌های موسیقی پاپ همراه شد و در این میان «محمد علیزاده» - خواننده‌ی نام آشنای موسیقی پاپ- در سالن میلاد نمایشگاه روی صحنه رفت. او در این اجرا به این مساله اشاره کرد که برخی از مخاطبانش به این مساله اشاره دارند که او چرا آلبوم جدیدی را منتشر نمی‌کند و این در حالی است که حالا دارد مراحل تولید آلبوم جدیدی را از سر می‌گذراند که باید آن را اثری متفاوت دانست.

«محمد علیزاده» پس از گذشت سه روز از جشنواره، بخش پاپ این رویداد را آغاز کرد تا در دو سانس روی صحنه برود. برنامه با همنوازی نوازندگان گروه او آغاز شد و سپس این خواننده روی صحنه آمد و قطعه‌ی «خیلی برام عزیزه خاطرت» را به عنوان اولین اثر اجرا کرد. بعد از پایان این قطعه، نسبت به حضورش در جشنواره موسیقی فجر ابراز رضایت و به این نکته اشاره کرد که از حضورش در جشنواره خاطرات خوبی دارد.

او قطعه‌ی محبوب «هواتو کردم» که تیتراژ سریال تلویزیونی «خروس» بود را با همراهی و زمزمه مخاطبان اجرا کرد. قطعات احساس، زخم، کجا میری، فکرشم نکن و حس آرامش، دیگر قطعاتی بودند که این خواننده‌‌ی پرطرفدار اجرا کرد. او سپس به معرفی اعضای ارکستر خود پرداخت. گروه علیزاده را علاوه بر خود او به عنوان سرپرست و خواننده، ایمان ذاکری نوازنده درامز، اشکان موسوی نوازنده ویولن، علی پورنگهبان نوازنده گیتار باس، امیرحسین اویسی نوازنده پیانو و کیبورد، محمد شعبانی نوازنده سازهای کوبه ای، سعید عباسی نوازنده کیبورد، بهمن میرزا زاده نوازنده بوزوکی، علیرضا شهباری نوازنده گیتار الکتریک، اشکان صدیق آذر نوازنده سینتی سایزر و عظیم روحانی نوازنده گیتار کلاسیک تشکیل می‌دادند  که با معرفی هر یک از آنها توسط علیزاده، مورد تشویق بسیار حاضرین در سالن میلاد قرار می گرفتند.

پس از این اتفاق، «محمد علیزاده» قطعه‌ی «شهرباران» را که جزو پرطرفدارترین آثار اوست، در میان استقبال و همخوانی مخاطبانش خواند و پس از آن «همینه که هست» را اجرا کرد.

علیزاده در میان اجراهایش قطعه ای جدید خواند که هنوز نسخه استودیویی آن منتشر نشده است، او این قطعه را به همه شنوندگان تقدیم کرد و پس از آن اثر «عزیزم» را خواند. دو قطعه «برگرد» و «بی حوصله» قطعاتی دیگر بودند که پس از صحبت های علیزاده خوانده شدند و آخرین اثری که در این کنسرت خوانده شد قطعه «جزتو» بود. اثری که یکی از پرطرفدارترین اجراهای این برنامه بود و به درخواست مخاطبان دو بار اجرا شد.

اعضای گروه محمد علیزاده همچنین یک اجرای دیگر در ساعت 21 در همین سالن برای مخاطبانشان دارند. 
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 بهمن 1394 - 14:16

دیدگاه‌ها

یکشنبه 25 بهمن 1394 - 15:03

محمد بی نظیره و همچنان مرد بی بدیل استیج ایران

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت‌های پاپ جشنواره موسیقی فجر با اجرای محمد علیزاده آغاز شد | موسیقی ما