برنامه یاد بعضی نفرات
 
«تهران 2» را از «تماشاخانه» بشنوید و دانلود کنید؛
شاهین آرین پس از 10 سال بار دیگر برای تهران خواند
موسیقی ما - «شاهین آرین» خواننده با سابقه موسیقی پاپ بعد از ٨ ماه سکوت تک‌آهنگی منتشر کرد. این خواننده که 10 سال پیش قطعه ای به نام «تهران» را اجرا کرده بود، اکنون قطعه «تهران 2» را تولید و منتشر کرده است.

به گفته شاهین آرین، قطعه «تهران» پس از پخش از شبکه تهران با استقبال مخاطبین مواجه شد و او این بار «تهران 2» را با فضایی متفاوت و با موسیقی «فربد یزدانفر» و ترانه «حمیدرضا نصرالهی» ساخته است.

این خواننده در گفت‌وگو با «موسیقی ما» اظهار داشت: «تهرانِ ١٠ سال پیش، آهنگ نوستالژیکی است که نه تنها برای من، بلکه برای خیلی‌ها خاطره ساز شد. دلیل تاثیرگذاری و ماندگاری «تهران» این بود که توسط استاد مسلَمی چون دکتر محمدرضا چراغعلی بر روی ترانه‌ای از طهمورث پورشیرمحمد ساخته شده بود. وقتی تصمیم به ساخت تهرانی دوباره گرفتم، برایم خیلی سخت بود چرا که تهرانِ قبلی کار موفقی بود و باید برای تهرانِ جدید تلاش می‌کردیم که کاری ساخته شود که از ارزش‌های قطعه قبلی چیزی کم نشود. این نکته باعث شد طی جلسه و مشورت با دوستان شبکه تازه تاسیس تهران، قطعه‌ای کاملاً متفاوت با نسخه قبلی ساخته شود. مثل همیشه دوستان خوب و همراهان همیشگی‌ام حمیدرضا نصرالهی (ترانه‌سرا) و فربد یزدانفر (رهبر ارکستر من و آهنگساز و تنظیم کننده قطعه تهران 2) در کنارم بودند.»

آرین همچنین گفت که تا عید نوروز آثار جدید دیگری منتشر خواهد کرد.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 23 بهمن 1394 - 19:41

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود شاهین آرین پس از 10 سال بار دیگر برای تهران خواند | موسیقی ما