برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از اجرای زنده در «کرمانشاه» و «تهران»
«محسن یگانه» برای برگزاری تور کنسرت‌هایش به «استرالیا» سفر می‌کند
موسیقی ما – تور کنسرت‌های «محسن یگانه» در کشور «استرالیا» برگزار خواهد شد. این خواننده با ارکستری نه نفره در سه شهر بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه روی صحنه می‌رود. او اولین کنسرتش را روز بیست و هفت فوریه برابر با شنبه هشتم اسفند در شهر «سیدنی» روی صحنه می‌برد. یگانه سپس به «پرث»(perth) سفر می‌کند و دومین کنسرت او روز سوم مارچ برابر با پنجشنبه سیزده اسفند در این شهر برگزار می‌شود. آخرین مقصد او هم شهر «ملبورن» خواهد بود. محسن یگانه و گروهش روز پنجم مارچ 2016 برابر با جمعه چهاردهم اسفند‌ماه به دیدار ایرانیان این شهر خواهند رفت.

محسن یگانه در این تور ارکستری نه نفره به رهبری «علی ثابت» را همراه خودش دارد و قرار است که منتخبی از قطعه‌های آلبوم‌های «نفس‌های بی‌هدف»، «رگ خواب»، «حباب» و «نگاه من» را اجرا کند. همچنین تک قطعات او هم در اجراهای این تور شنیده خواهد شد. خواننده قطعه «سکوت» در حالی به سرزمین کانگوروها سفر می‌کند که تا پایان بهمن دو کنسرت در کرمانشاه و تهران خواهد داشت. او ابتدا طی روزهای بیست و پنجم و بیست و ششم بهمن در تالار انتظار شهر کرمانشاه روی صحنه می‌رود و با مخاطبانش دیدار می‌کند. نکته حائز اهمیت کنسرت یگانه در خطه بیستون این است که بلیت‌های چهار سانس اجرای او با استقبال خوب مخاطبانش هم اکنون به پایان رسیده است. تا لحظه نگارش این خبر هم خبری از تمدید کنسرت فوق از سوی برگزارکنندگانش مطرح نشده است.

اجرای بعدی یگانه در تهران خواهد بود. او در چارچوب جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر روی صحنه می‌رود و بلیت‌های این برنامه از طریق سامانه www.84200.ir قابل تهیه است. سانس اول سالن میلاد نمایشگاه‌ بین‌المللی پایتخت در تاریخ بیست و هشت بهمن به اجرای او اختصاص دارد. محسن یگانه طی سال‌های اخیر پای ثابت اجراهای جشنواره موسیقی فجر بوده و امسال هم همانند سال گذشته فقط یک سانس به کنسرت او در جدول اجراها اختصاص داده شده و سانس دوم 28 بهمن در اختیار «احسان خواجه‌امیری» است. نکته جالب این است که در جشنواره سال گذشته هم اجراهای یگانه و خواجه‌امیری در یک روز بود.

از سوی دیگر محسن یگانه این روزها مراحل پایانی تولید یک تک قطعه جدید را پشت سر می‌گذارد. هنوز جزئیات این اثر رسما از سوی او عنوان نشده است. ولی شنیده‌های خبرنگار سایت «موسیقی ما» حکایت از آن دارد که احتمالا «بهت قول میدم» عنوان اولین تک قطعه محسن یگانه پس از آلبوم «نگاه من» باشد. طی روزهای این اثر از طریق سایت «موسیقی ما» منتشر خواهد شد. 
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 بهمن 1394 - 03:51

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

یکشنبه 18 بهمن 1394 - 14:34

کنسرت سال گذشته ی احسان خواجه امیری در جشنواره موسیقی فجر با کنسرت سیروان خسروی در یک روز بود. لطفا دقت کنید

یکشنبه 18 بهمن 1394 - 16:30

بعد امریکا (سالن نوکیاتئاتر) حالا نوبت استرالیاست ...واقعا نابغه ای،نابغه
منتظر اهنگ جدیدیم بشدت

یکشنبه 18 بهمن 1394 - 22:38

به نظر میاد قطعه جدید چیز جالبی از کار دربیاد منتظرشم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «محسن یگانه» برای برگزاری تور کنسرت‌هایش به «استرالیا» سفر می‌کند | موسیقی ما