برنامه یاد بعضی نفرات
 
ژیوان گاسپاریان به دلیل بیماری به تهران نمی‌آید
اجرای سهراب پورناظری و آنتونیو ری در جشنواره موسیقی فجر
موسیقی ما - کنسرت مشترک «ژیوان گاسپاریان» و «سهراب پورناظری» در سی‌ویکمین جشنواره‌ی موسیقی فجر، به دلیل ابتلای این نوازنده‌ی برجسته و جهانی دودوک به بیماری آنفلوانزا منتفی و به زمان دیگری موکول شد.
 
به گزارش «موسیقی ما»، نوه‌ی این هنرمند که او نیز «ژیوان» نام دارد، با اعلام این خبر توضیح داد:‌« این نوازنده به علت بیماری اخیر خود و کهولت سن، بنا به توصیه‌ی اکید پزشکان امکان سفر به ایران را ندارد.»
 
ژیوان گاسپاریان (نوازنده‌ی ارمنی دودوک) و سهراب پورناظری (آهنگساز و نوازنده‌ی تنبور و کمانچه) قرار بود در روز 29 بهمن در سالن برج میلاد روی صحنه بروند.
 
اما به دلیل منتفی شدن حضور ژیوان گاسپاریان در ایران، طبق رایزنی‌های انجام شده، «آنتونیو ری» نوازنده مطرح موسیقی فلامنکو جایگزین ژیوان گاسپاریان شد تا در همان تاریخ همراه با «سهراب پورناظری» هم‌نوازی کنند.
 
این نوازنده‌ی اسپانیایی، روز چهارشنبه 28 بهمن‌ماه در تالار وحدت روی صحنه می‌رود و پس از آن روز 29 بهمن‌ماه ساعت 21 در سالن برج میلاد با همراهی تنبور و کمانچه‌ی سهراب پورناظری اجرای دیگری را در ایران تجربه می‌کند. سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر از 21 بهمن تا 1 اسفند برگزار می‌شود.
 
در ادامه می‌توانید فیلم صحبت‌های ژیوان گاسپاریان به زبان ارمنی را مشاهده کنید که در آن دلایل عدم حضورش در ایران را شرح می‌دهد. ترجمه سخنان او به این شرح است: «من ایران را خیلی دوست دارم و با اشتیاق فراوان می‌خواستم برای اجرای برنامه به ایران بیایم؛ اما متأسفانه این آنفلوانزای خوکی من را مریض کرد و در حال حاضر در حال درمان هستم و پزشکان گفته‌اند مراحل درمان را به‌طور کامل طی کنم. من حتماً به زودی برای اجرای کنسرت به ایران سفر خواهم کرد.»
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 بهمن 1394 - 13:30

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اجرای سهراب پورناظری و آنتونیو ری در جشنواره موسیقی فجر | موسیقی ما