برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از نزدیک به یک دهه تلاش؛
آلبوم «درفش کاویانی» با آواز «شهرام ناظری» منتشر می‌شود
موسیقی ما - پس از نزدیک به یک دهه تلاش؛ آلبوم صوتی و تصویری «درفش کاویانی» با صدای «شهرام ناظری» شوالیه آواز ایران و به آهنگسازی «فرید الهامی» اواخر امسال منتشر می‌شود. این آلبوم صوتی و تصویری به آهنگسازی «فرید الهامی» و براساس اشعار حکیم «ابوالقاسم فردوسی» و همچنین با همکاری نوازندگان گروه موسیقی «فردوسی» پس از نزدیک به یک دهه تلاش؛ اواخر امسال توسط شرکت «پارسه سروش فردوسی» و شرکت «حافظ مهر» منتشر می‌شود و در اختیار علاقمندان به موسیقی، شعر و ادبیات در سراسر کشور قرار خواهد گرفت.

بخش‌هایی از این اثر با همکاری نوازندگان گروه موسیقی «فردوسی» برای نخستین بار در سال 1388 در جشنواره بین‌المللی موسیقی «اورینتالیست» در کشور فرانسه و همچنین در همان سال در جشنواره بین‌المللی موسیقی «کارتاژ» در تالار بزرگ «تئاتر آنتیک» در شهر چند هزار ساله کارتاژ در کشور تونس اجرا شد و اجرای این قطعات از شاهنامه فردوسی بزرگ، جزو برگزیدگان این جشنواره‌های معتبر موسیقی نیز بود.

بخش‌هایی از این آلبوم، در سال 1389 برای اولین بار در کشور، با صدای شوالیه آواز ایران در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران اجرا شد و مورد استقبال علاقمندان به موسیقی قرار گرفت. در ادامه، هیمن برنامه در شهرهای اصفهان، شیراز، یزد، کرمانشاه، اراک و نور و همچنین در روز بزرگداشت فردوسی بزرگ در دانشگاه تهران (در دو سال مختلف) و در دانشگاه صنعتی شریف نیز اجرا شد
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 10 بهمن 1394 - 16:28

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «درفش کاویانی» با آواز «شهرام ناظری» منتشر می‌شود | موسیقی ما