برنامه یاد بعضی نفرات
 
علی جنتی به اتفاقات پر سر و صدای این روزها واکنش نشان داد
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: سالار عقیلی می‌تواند به فعالیت‌های خود ادامه دهد
موسیقی ما - در حالی که روز گذشته «سالار عقیلی» خواننده‌ی نام‌آشنای موسیقی سنتی ایران در نامه‌ای درباره‌ی حضور خود در یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای توضیح داده بود، امروز وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به این ماجرا واکنش نشان داده و این مسأله را از سر غافلگیری خواند: «احساس می‌کنم سالار عقیلی به علت عدم آشنایی با شبکه فارسی‌زبانِ معاند دچار غافلگیری شده است.»
 
«علی جنتی» که پنج‌شنبه در حاشیه‌ی هفتمین همایش بین‌المللی ادیان توحیدی حضور داشت، درباره‌ی این خواننده گفت:‌ «با این هنرمند در این رابطه صحبت کردم و احساس می‌کنم به علت عدم آشنایی با این شبکه دچار غافلگیری شده است. او در این رابطه بیانیه خوبی داد و عنوان کرد که فرد سیاسی نیست و با این شبکه آشنایی نداشته و برای معرفی فرهنگ و هنر ایرانی و توضیح درباره کنسرتی که در منچستر داشته، با این شبکه مصاحبه کرده است.»
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از عقیلی به عنوان خواننده‌ای که از ابتدای کار هنری‌اش با نظام همکاری داشته، یاد کرد و گفت خود او هم به این موضوع تأکید دارد. جنتی همچنین درباره‌ی حضور این خواننده در جشنواره‌ی موسیقی فجر اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت سایر برنامه‌های عقیلی به روال سابق در کشور ادامه دارد.
 
«سالار عقیلی» روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای حضور خود در شبکه تلویزیونی «من و تو» را به دلیل اطلاع‌رسانی در خصوص فعالیت‌های خود به عنوان یک سفیر فرهنگی اعلام کرد و گفت نیتی به جز ترویج موسیقی ایران نداشته است. او در پایان اظهار امیدواری کرده بود سوءتفاهم به وجود آمده برطرف شود.
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 بهمن 1394 - 20:45

دیدگاه‌ها

جمعه 9 بهمن 1394 - 10:18

حالا اگه یه خواننده ای که وابسته به حکومت نبود این کار رو می کرد تا آخر عمر
ممنوع الکار میشد.
در ضمن واقعا مضحکه که بگیم ایشون نمیشناخته شبکه ی من و تو رو. ایشون میدونسته این جا هواش رو دارن این کار رو کرده.

جمعه 9 بهمن 1394 - 22:43

مطمئنا اگه شجریان یا یه خواننده پاپ بود مسلما ممنوع الفعالیت باقی میموند تا حسابی به غلط کردم بیفته

شنبه 10 بهمن 1394 - 13:51

واقعا مسخرس حالا چون سنتی میخونه هر کاری بکنه ممنوع الکار نمیشه؟چرا هنرمندی مثله زانیار خسروی باید بی دلیل ممنوع الکار بشه؟قانون کیلویی چنده؟همه چیز سلیقه ای شده. چه مملکت مسخره ای داریم.من و تو از دید مسوولین یه شبکه ضد انقلابه. دیدید عکسایی که با مجریای بی حجاب منو تو انداخته؟قطعا اقای عقیلی پشتش سفت و محکمه هر کاری بکنه باز هم بخشیده میشه.اصلا حق داره هر کاری بکنه.واقعا ادم اتیش میگیره با دیدن این همه تبعیض. .... به این قانون و مملکت.

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 10:32

بله دیگه هر کاری دلش خواست بکنه بعد هم دوباره شروع به فعالیت کنه...!!!!!!!!من خودم از طرفداران موسیقی سنتی کشورم هستم ولی در رابطه با ایشون دیگه از حد گذرونده شده....!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: سالار عقیلی می‌تواند به فعالیت‌های خود ادامه دهد | موسیقی ما