برنامه یاد بعضی نفرات
 
مراسم رونمایی این اثر یک روز پس از انتشار آن برگزار شد
سعید شهروز: کسی که جرأت نداشته باشد پای 50 هزار سی دی بایستد اسمش شرکت پخش نیست
موسیقی ما – سرانجام طلسم دوری هفت ساله «سعید شهروز» از بازار موسیقی پاپ شکسته شد. آلبوم جدید این خواننده کهنه‌کار با نام «79» از روز یکشنبه چهارم بهمن ماه در بازار منتشر شده و هم اکنون در دسترس دوستدارانش در شهرهای مختلف است. مراسم رونمایی و نشست خبری آلبوم 79 هم عصر روز دوشنبه پنج بهمن در فرهنگسرای «نیاوران» برگزار شد. سعید شهروز در این برنامه به همراه جمعی از عوامل تولید آلبوم جدیدش پذیرای طرفدارانش و اهالی رسانه‌ها بود. «بابک صحرایی» مدیریت و اجرای این نشست را بر عهده داشت و «محمد کاظمی»، «پیام هوشمند»، «امیرعلی زمانیان»، «مهدی کاشیان»، «امیرعباس حسن‌زاده»، «حامد برادران» و «سیاوش صدری» از جمله دست‌اندرکاران 79 بودند که در جلسه حضور پیدا کردند.

بابک صحرایی در ابتدای این جلسه گفت:«سعید شهروز خواننده جریان‌ساز و ارزشمند موسیقی پاپ بعد از انقلاب است که با ورودش جریان‌ تازه‌ای در موسیقی ما ایجاد کرد. او با صدای خوبش معرف ترانه‌های بسیاری از ترانه‌سرایان صاحب‌نام امروز است. او همچنین با انتشار آلبوم‌هایش از اوایل دهه 70 باعث ارتقای سطح موسیقی و جلب نظر مخاطبان شد.»

سپس محمد کاظمی درباره آلبوم 79 صحبت‌هایش را اینگونه آغاز کرد:«مهمترین نکته‌ای که مطرح‌کردن آن را ضروری می‌دانم درباره عوامل آلبوم 79 است. دوستانی که در این مجموعه همکاری کرده‌اند بسیار بااخلاق هستند و من نمی‌دانم چگونه باید محبت‌های آنها را جبران کنم.»

او از نحوه آشنایی خود با سعید شهروز هم گفت:«ما از سال 87 روابط دوستانه‌ای داشتیم. پس از هشتمین آلبومی که ایشان منتشر کردند کمی از موسیقی دل‌آزرده شدند و متاسفانه بسیاری از دوستان آقای شهروز ایشان را ترک کردند. قطعه «چی میخوای از جونم» با تنظیم پیام هوشمند و ملودی عماد طالب‌زاده و همچنین فروش خوب بلیت‌های کنسرت برای ما انگیزه‌ای شد تا کار آلبوم را آغاز کنیم.»

در ادامه سعید شهروز روند تولید و مدت زمانی که صرف انتشار آلبوم جدیدش شد را توضیح داد:«این آلبوم با سرعت بالا و در مدت زمان شش ماه تولید شد. تلاش کردم در عین حفظ سبک گذشته خودم، سلیقه نسل جدید مخاطبان هم درنظر گرفته شود. بعد از کنسرت مردادماه روند تولید آلبو تسریع شد زیرا قول داده بودم که این مجموعه را در سال 94 منتشر کنم و دوست نداشتم بدقولی کنم. برای همین هم قبل از ایام شلوغ جشنواره فجر آلبوم را منتشر کردم.»
 
  • *دچار یکنواختی شدیم
سعید شهروز دلیل اینکه همه ملودی‌های آلبوم جدیدش از ساخته‌های خودش نیست را تشریح کرد:«در هفت آلبوم ملودی‌ها را خودم نوشتم و «بهنام ابطحی» هم تنظیم‌ها را انجام داد اما بعدا دچار یک‌نواختی شدیم و به ما پیشنهاد شد که برای رفع این یک‌نواختی با سایر دوستان هم همکاری داشته باشیم. سعی کردم در کار دوستانی که آهنگسازی می‌کنند دخالت نکنم تا بتوانند با توجه به گذشته من و موسیقی امروز، کار خوبی انجام دهند. همین مساله باعث شد که آلبوم ترکیبی از نسل جدید و قدیم شود.»

محمد کاظمی هم درباره روند ترانه‌ها گفت:«اغلب کارها روی ملودی نوشته شد و با بهترین آهنگسازها همکاری داشتیم. از ابتدا قرار نبود همه ترانه‌ها را بنویسم و قرار بود با بابک صحرایی هم همکاری کنیم. اما احساس می‌کنم در موسیقی هرچه رهاتر جلو بروید نتیجه بهتری حاصل می‌شود. من حتی در مراحل پایانی آلبوم آنقدر که سعید عجله داشت، اصلا ما متوجه تکمیل آلبوم نشدیم. پس از اینکه نگاه کردم احساس خوبی به من دست داد. قطعه «کجا برگشتی» را خیلی دوست دارم زیرا سال‌ها صبر کردم که به نتیجه برسد. قطعه «آره عاشقتم» را هم دوست دارم.»

شهروز سپس درباره ترانه‌های محمد کاظمی هم نظر داد:«محمد دوست خوبی برای من بود و با او راحت می‌توانستم صحبت کنم. من دوره‌ای در زندگی داشتم که از لحاظ روحی خیلی خسته بودم. یکی از نکات مثبت محمد این بود که روز خوب و بد من را درک می‌کرد و از بین حرف‌ها و موضوعاتی که مطرح می‌کردم، سوژه ترانه می‌گرفت. به عنوان مثال قطعه «عاشقی از مد افتاده» اینگونه ساخته شد که یک روز من روی این موضوع زوم کرده بودم که دیگر عاشقی مد نیست و این چه دنیایی است! یا زمانی که ترانه قطعه «دار مکافات» را محمد نوشت من در این زمینه صحبت می‌کردم که این چه دنیایی است؟ یک روز آلبوم را می‌خرند، یک روز نمی‌خرند یا یک روز شرکت‌های پخش کار را پخش می‌کنند یا پخش نمی‌کنند. به عنوان مثال امروز یک سریال منتشر شده و پوسترهای آن را روی پوسترهای آلبوم ما قرار دادند. به عبارت دیگر می‌توانم بگویم که محمد برای زندگی چند وقت اخیر من برنامه‌ریزی کرد و قطعات این آلبوم قصه زندگی من است.»

بابک صحرایی هم در ادامه گفت:«اینکه تمام جهان عاطفی و فکری و روحی یک خواننده در ترانه‌هایش جاری باشد اتفاق بسیار خوبی است. خوشحال هستم که محمد این تدبیر و هوش را همیشه در کارهایش دارد و در همه کارهای او این هوشمندی دیده می‌شود.»

خواننده «غزلک» درباره دلایل همکاری با خواننده‌های متعدد به این نکات اشاره کرد:«دوست داشتم با کارهای نسل جدید آشنا شوم و مجذوب اخلاق این دوستان شدم. همچنین تمایل داشتیم که سرعت کار بالا برود. زمان نداشتم و دیدم که همیشه با یک تنظیم کار کرده‌ام و تصمیم گرفتم که با افراد مختلف همکاری داشته باشم تا علاوه بر مقوله سرعت سلایق مختلف را دخیل کنیم. به دلیل اینکه خواستیم، ترانه یک قصه داشته باشد فقط با محمد همکاری کردم.»

سعید شهروز در بخش دیگری از جلسه گفت:«از نتیجه این آلبوم راضی هستم. زیرا فکر نمی‌کنم در ایران آلبومی تا این اندازه با عشق منتشر شده باشد. عوامل تولید آلبوم چهره‌هایی هستند که گرفتاری‌های متعددی دارند و هرکدام رهبر ارکستر هستند. آلبوم آنقدر باعشق جمع شده که عاشق نتیجه آن هستم. من سخت‌گیری‌های خودم را داشتم اما زمانی که عشق وعلاقه را در کار آنها می‌دیدم سعی می‌کردم در کار آنها دخالت نکنم.»
 
  • *فرمول 79
سعید شهروز روایت جالبی از انتخاب عنوان 79 برای آلبوم جدیدش داشت و گفت:«اسم‌های زیادی برای این آلبوم انتخاب کرده بودم و با محمد در این زمینه مشورت می‌کردیم. به جایی رسیدیم که احساس کردم قضیه در حال کلیشه‌ای شدن بود و از خدا خواستم که یک اسم متفاوت را در دل من بیندازد. با خودم فکر کردم که دیدم من هفت سال است آلبومی را منتشر نکرده‌ام و این نهمین آلبوم من است. این دو عدد در کنار هم عدد 79 را تشکیل می‌داد که سال انتشار اولین آلبوم من بود. جمع این دو عدد هم شانزده می‌شد و من متولد شانزده اردیبهشت هستم.»

او درباره مقوله پخش اثرش هم گفت:«اگر شرکت‌های پخش بودند جلوی خود آنها هم می‌گفتم. من اصلا نمی‌دانم که شرکت پخش را چگونه به جامعه تزریق کردند؟ این افراد برای این کار نیستند و آدم‌های سودجویی هستند که نان را به نرخ روز می‌خورند. بچه‌های کم لطف و بی معرفتی هستند که نگاه می‌کنند چه کسی دو سال است که نیست. چرتکه می‌انداختند و با یکی از آنها جلسه گذاشتیم و یک روز بعد گفت اگر این آلبوم را پخش کنیم با ما سه کنسرت هم قرارداد می‌بندی؟ کسی که جرأت نداشته باشد پای 50 هزار سی دی بایستد اسمش شرکت پخش نیست. آنها که شامپو خمره‌ای پخش می‌کنند کارشان درست‌تر است. شرکت «سروش نوین» هم از بچه‌های قدیم هستند و دیدیم که آنها کار خودشان را طبق روال انجام می‌دهند. برخی شرکت‌های پخش دوست دارند که جلوی آنها گردن کج کنید.»

بابک صحرایی سپس گفت:«ای کاش موسیقی ما به مرزی برسد که از خواننده تا کمپانی به شکل درست حمایت شوند و ذهن هنرمند فقط مشغول تهیه اثر باشد. در موسیقی امروز زمانی که آلبومی تولید می‌شود تازه ابتدای سختی‌ها است. باید شرکت‌ها برای انتشار آلبوم خواننده‌ای که مدتی نبوده و مردم به شنیدن آثارش علاقه دارند مسائل دیگری را هم مدنظر قرار دهند.»

او در ادامه یادی هم از گذشته‌ و همکاری‌هایش با سعید شهروز کرد:«من در همکاری با سعید شهروز این شانس را داشتم که از آهنگ‌های آرام و اسلو مثل «خواب» یا «سکوت» تا قطعه‌ای مثل «بخواب گل شکستنی» و قطعه شش هشت «ابلیس» با او کار کنم. او جزو معدود خوانندگان ما است که در فضاها و سبک‌های مختلف موسیقایی خواننده توانمندی است. معیارها و شاخصه‌هایی در صدای خود دارد که می‌تواند مخاطبان را جذب کند. به تجربه شخصی خودم استناد می‌کنم و اینکه قطعاتی مثل ستاره یا بخواب گل شکستنی با ترانه ابلیس از لحاظ کلام و موسیقی تفاوت داشتند. اما همگی در سطح وسیعی شنیده شدند و توجه مخاطبان را جلب کردند. این اتفاق در خوانندگان کمی وجود دارد و من دوست دارم که اهالی هنر و شما روزنامه‌نگاران به این نکته دقت کنید که ما خوانندگان خوب زیاد داریم. اما این خوانندگان خوب عموما در فضای متنوع کمتر موفق هستند. پیش‌بینی من این است که آلبوم 79 سرنوشت و تقدیر روشنی خواهد داشت. من هیچگاه از منظر دوستی قضاوت نمی‌کنم زیرا قضاوت مخاطب و تاریخ، فراتر از دوستی‌های ما است.»
 
  • *همکاری با «مهدی یراحی» و «شهاب رمضان»
محمد کاظمی در اواخر جلسه گفت:«من و آقای شهروز تلاش کردیم که بهترین‌ها را برای این مجموعه انتخاب کنیم. «سعید سام» یکی از دوستانی بود که شرایط همکاری با ایشان فراهم نشد. همچنین «شهاب رمضان» هم پس از اتمام مراحل تولید آلبوم گلایه داشت که امکان حضورش فراهم نشده است.

سعید شهروز هم درباره عدم حضور «مهدی یراحی» در این مجموعه گفت:«مهدی آن زمان خواننده نبود و گرفتاری‌های الان را نداشت. او درگیر آلبوم و کنسرت‌های شخصی خودش بود و امکان همکاری ما محیا نشد.»

کاظمی هم در زمینه کار با مهدی یراحی گفت:«با مهدی یراحی هم صحبت کرده‌ بودیم و دوست داشتیم که از ملودی‌هایش استفاده کنیم. اما درگیر آلبوم «مثل مجسمه» و کنسرت‌هایش بود.»

این خواننده در پایان گلایه‌های جدی هم نسبت به مقوله برگزاری کنسرت داشت و گفت:«متاسفانه همیشه کوزه‌گر از کوزه شکسته آب می‌خورد. سالن میلاد نمایشگاه را ما راه انداختیم و با کنسرت‌های ما و آقا عصار و گروه «آریان» به سالن کنسرت تبدیل شد و از آنجا برای جشن‌های وزارت بازرگانی استفاده می‌کردند. الان شرایط به گونه‌ای شده که هرکسی آنجا بیشتر کنسرت برگزار می‌کند روزهای خوب را در اختیارش می‌گذارند. می‌گویند که سعید شهروز دو سانس می‌خواهد کنسرت برگزار کند اما چرا سالن را در اختیار فلان خواننده‌ای که می‌خواهد سه روز کنسرت داشته باشد قرار ندهیم؟ پس از چند سالی که سر مسائلی سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تعطیل بود باز هم در سال 89 من و آقای «رحیم شهریاری» آنجا کنسرت برگزار کردیم. الحمدالله هیچ چیزی در موسیقی نداشته باشیم حداقل قدم ما سبک است! چند روز قبل رفتم برای شانزده اردیبهشت آینده صحبت کردم که سالن را در اختیارم قرار دهند. هنوز برای آن تاریخ سالن را به کسی نداده‌اند اما تا نشستیم از ما می‌پرسند چند سانس دارید؟ ناگهان می‌گویند که یک نفر هم سالن را می‌خواهد که چهار سانس برنامه دارد. به هرحال در شهر اگر یک نفر باشد هرکاری که بخواهد می‌کند.»
 
  • *صحبت‌های عوامل آلبوم 79
یکی دیگر از بخش‌های این مراسم هم صحبت‌های عوامل آلبوم 79 بود که یک به یک پشت تریبون حاضر شدند و این نکات را مطرح کردند:

پیام هوشمند:«از افتخارات کاری من این است که در آلبوم 79 کنار دوستانم هستم. هر هنرمندی دوست دارد در کارنامه کاری خود با سعید شهروز همکاری کند و من هم مستثنی نبودم. سعید شهروز خواننده‌ای است که از دلش می‌خواند و هرچه که بخواند روی مخاطب تاثیر می‌گذارد. خواننده باید به ملودی و تنظیم چیزی را اضافه کند و سعید شهروز از همین خوانندگان است که وقتی قطعه‌ای را اجرا می‌کند باعث ایجاد اتفاق برای آن کار می‌شود.»

امیرعباس حسن‌زاده:«سعید شهروز جزو معدود خوانندگانی است که دوستش دارم و همکاری ما از آلبوم «معبد» آغاز شد. همکاری برای آلبوم این خواننده برای هر آهنگسازی ‌می‌تواند جذابیت داشته باشد. با این همکاری من به حال و هوای گذشته برگشتم.»

سیاوش صدری:«زمانی که اولین آلبوم سعید شهروز منتشر شد من هنوز پا به عرصه موسیقی نگذاشته بودم و آلبوم قبلی ایشان یعنی «بی‌خوابی» را خیلی گوش می‌کردم. وقتی محمد کاظمی پیشنهاد این همکاری را ارائه کرد بسیار خوشحال شدم و سعی کردم تنظیم‌هایی داشته باشم که به فضای کارهایش نزدیک باشد.»

امیرعلی زمانیان:«بسیار خوشحال هستم که به عنوان آهنگساز در این آلبوم حضور دارم. همکاری ما با قطعه «نگرانت میشم» آغاز شد و آنقدر این همکاری شیرین بود که تا امروز ادامه پیدا کرد. سعید شهروز طرفداران قدیمی خودش را اما فضای جدید این آلبوم باعث می‌شود تا گروه جدیدی به طرفدارانش اضافه شوند. اجرای زنده او بسیار پرقدرت است و کنسرت‌های پرانرژی دارد.»

حامد برادران:«من همیشه کارهای سعید شهروز را پیگیری می‌کردم. امیدوار بودم که روزی به عنوان یک تنظیم‌کننده با او همکاری داشته باشم. کارها به روال خود پیش رفت و دوستی ما هم پررنگ‌تر شد. من هم سعی کردم همزمان با توجه به فضای قدیمی سعید شهروز، فضایی جدید متناسب با تغییرات و سلایق مخاطبان را در کارهایش ایجاد کنم.»

صادق نورانی:«دوست داشتم ملودی بنویسم که با شخصیت سعید شهروز هماهنگی داشته باشد و ملودی با تنظیم به‌روز شود و با توجه به توانایی‌های او چنین آهنگ‌هایی نوشتم.»

مهدی کاشیان:«اولین دیدار من با سعید شهروز بود و از ابتدا طرفدار ایشان بودم و واقعا صدای خوبی دارند. با این صدا نباید هفت سال غیبت می‌کرد. سخت‌گیری‌هایی هم در کار داشتیم اما نتیجه راضی هستم.»

آلبوم 79 با همت شرکت «نوای غزلک» به مدیریت سعید شهروز تولید شده و از سوی شرکت پخش «سروش نوین» در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. سایت «موسیقی ما» از کاربران فهیم خود تقاضا دارد برای حفظ حقوق مادی و معنوی مولفان اثر نسبت به تهیه نسخه اصلی یا دانلود قانونی آن از سایت «بیپ تونز» اقدام نمایند.

در ادامه می‌توانید عکس‌های «هلیا سعیدی» از مراسم رونمایی آلبوم 79 را ببینید:
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 - 14:54

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 6 بهمن 1394 - 16:15

با سلام و خسته نباشید خدمت خواننده دوست داشتنی آقای سعید شهروز. خوشحالم از اینکه دوباره آلبومی رو دارم گوش میدم که با صداش خاطره دارم.....آلبوم غزلک اولین آلبوم پاپ بود که ارجینال خریدم و بعد اون یکی از دنبال کنندگان موسیقی پاپ شدم.آلبوم 79 هم خیلی عالی بود خصوصا تراک " کجا برگشتی" که فکر کنم بخاطر آشنایی آهنگساز و تنظیم کننده با جنس صدای خواننده بود . آقای شهروز بنظر من برای اینکه این اثر خاطره انگیز تر بشه و من فکر میکردم این کارو انجام بدین این بود که یک تراک لری مثل 8آلبوم قبلی بخونید و مهمتر این که یک تراک با "بهنام ابطحی" کار میذاشتین تا خاطره بازی ما تکمیل بشه........ انشاال... باز هم در قالب آلبوم کارهای شمارو بشنویم .....

سه شنبه 6 بهمن 1394 - 16:59

سعید جان بهت تبریک میگم
دیروز چه روز قشنگی بود
آلبوم 79 که عالیه.

سه شنبه 6 بهمن 1394 - 17:10

تو برگشتی و حال من دوباره رو به راه شد
خداقوت به همه ی عوامل

سه شنبه 6 بهمن 1394 - 17:14

واقعا فوق العاده بود
خسته نباشی سعید جان
ترک کجا برگشتی واقعا بی نظیر بود
همش دارم 79 رو گوش میدم از لحظه انتشار

سه شنبه 6 بهمن 1394 - 17:26

سعید شهروز آقای خاطره های ی نسله ک هنوزم با صدای مخملی و پر احساسش بهترین حس و حال رو براشون رقم میزنه..سعید عزیز از بازگشتت کلی خوشحالیم و انرژی گرفتیم..چند قطعه از آلبوم فوق العاده هستن...کجا برگشتی و آره عاشقتم و با تو خونه. ..بقیه کارام با صدای پر از احساست خوب از آب در اومده...شاید نقاط ضعفی هم باشه در کنار این امتیازها ک ایشالا اونارو هم در ادامه راه و آلبومای بعدی رفع میکنی...دوست داریم سعید شهروز..همیشه بخون ستاره سرزمین احساس

سه شنبه 6 بهمن 1394 - 17:35

لطف توی لیست البومها اضافش کنید البوم 79 رو تا نظرات رو اونجا بدیم ممنون

سه شنبه 6 بهمن 1394 - 17:48

دمت گرم شهروز..از پسرای مشرقی باهاتم..طرفدارای واقعی سعید..cd اورجینال یادتون نره

سه شنبه 6 بهمن 1394 - 20:15

فوق العاده است این آلبوم

سه شنبه 6 بهمن 1394 - 22:46

آقای شهروز عزیز خیلی تبریک میگم دمتون گرم . واقعا یه آلبوم محشر و شنیدنی دیگه ازتون شنیدیم. ایشاا آلبوم دهم . خوشحالم که توی آلبوم تراک ضعیف نداشتین. در ضمن رکورد اجرای کنسرت همچنان دست شما و آقای عصار و گروه آریانه. این آلبوم رکورد میزنه

چهارشنبه 7 بهمن 1394 - 00:40

زنده باد سعیدشهروز عزیز کجابرگشتی،آره عاشقتم، اشکای من، نگرانت میشم، دارمکافات اصلا همشون عالی هستن باصدای فوق العاده قشنگ سعیدعزیز

چهارشنبه 7 بهمن 1394 - 05:54

انشالله این بار هم قدمت برای خودت سبکه و آلبوم و کنسرت یکی پس از دیگری داشته باشی.
بابت انتخاب هوشمندانه برای جلب رضایت همه سلیقه ها توی آلبوم79 تبریک میگم، نتیجه داد. مهمترین نکته البوم 79 به نظرمن بعد از عشقی که درونش موج میزنه، اول اینه که صدای سعیدشهروز نسبت به البوم های گذشته به مرز پختگی کامل رسیده و واقعا جادو میکنه. دوم اینکه هر تراک از این آلبوم در واقع منحصر به فرده و 11 تراک با 11فضای کاری متفاوت داره. این یک ریسک بزرگه، ریسکی که به جرات میتونم بگم توی ایران کسی حاضر به پذیرفتنش نیست. اما سعیدشهروز نازنین باز هم توانایی های بی همتای خودش رو ثابت کرد

چهارشنبه 7 بهمن 1394 - 08:31

عالی

چهارشنبه 7 بهمن 1394 - 08:31

عشقی سعید شهروز

چهارشنبه 7 بهمن 1394 - 08:31

البومش فوق العادس خداییش توی سایت معرفیش کنید

چهارشنبه 7 بهمن 1394 - 08:31

لر زبان عاشقتم

چهارشنبه 7 بهمن 1394 - 08:31

سعید شهروز بهترینه.آلبوم هفتاد و نه فوق العاده ست.سه روزه دارم بی وقفه گوشش میدم

چهارشنبه 7 بهمن 1394 - 08:31

بالاخره ما به آرزوی دیرینه مون رسیدیم اونم انتشار آلبوم فوق احساسی سعید شهروز هست...

چهارشنبه 7 بهمن 1394 - 08:31

سعید شهروز برگشت ب موسیقی خاطرات ی نسل رو دوباره زنده کرد و دوباره خاطرات جدید براشون ساخت..همیشه بخون ک موسیقی بدون این صدای مافوق احساس خداییش بی ارزشه

چهارشنبه 7 بهمن 1394 - 08:31

چرا این صدا هفت سال سکوت کرده...حیفه...خوشحالم از تولد دوباره ی سعید...آلبوم چندتا قطعه فوق العاده داره..کجا برگشتی..اره عاشقتم..اشکای من و با تو خونه. ..سعید جان کلی سپاس

چهارشنبه 7 بهمن 1394 - 08:31

از هم نسل های آقای شهروز خبری نیست. این بودن سعید شهروز به موسیقی امروز اعتبار میده

چهارشنبه 7 بهمن 1394 - 08:31

زیاد هم جالب نبود حرف زیادی واسه گفتن نداشت توی هفت سال میتونست خیلی بهتر از این باشه حداقل تو ترانه ها

چهارشنبه 7 بهمن 1394 - 08:31

سعید عزییییییز.... بسیاااار دوستت دارم

چهارشنبه 7 بهمن 1394 - 08:31

سعید شهروز اعتبار موسیقی پاپ بعداز انقلابه،انقدر به هواداراش عشق داده که از همون شروع فعالیتش تا امروز دوسش دارن و تو هرشرایطی حامیش هستن
ممنون از تلاشتون که به خاطر ما هوادارا بوده،خیلی عزیزی آقاسعید دوست داشتنی

چهارشنبه 7 بهمن 1394 - 08:31

برگشتن سعید شهروز رو باید به موسیقی پاپ تکرار زده ی امروز تبریک گفت

چهارشنبه 7 بهمن 1394 - 08:31

سعید شهروز اثبات کرد که دود از کنده بلند میشه... تو این دو سه روزی که آلبوم اومده خداروشکر کولاک کرده

چهارشنبه 7 بهمن 1394 - 08:31

با شنيدن قطعات آره عاشقتم، کجا برگشتى و اشکاى من مى تونيد به قدرت صداى سعيد ايمان بياريد. البته من فعلا نقاط مثبتو ميگم

چهارشنبه 7 بهمن 1394 - 08:31

نقاط قوت آلبوم کم نیستن در چندین تراک قدرت صدای سعید و ملودی و ترانه ب خوبی دیده میشه..هرچند هیچ آلبومی نیست ک بدون نقطه ضعف باشه..این البومم هم همینطور نقاط منفی داره..ولی فعلا بازگشت سعید خودش بهترین اتفاقه. .کم کم نقاط ضعف هم گفته میشه توسط هوادارای عزیز..برای رفع اون ضعفها...و سعید خان هم ک نقد پذیر هستن و نشون دادن..فعلا فقط حمایت از آلبوم و برگشت ستاره سرزمین احساس

چهارشنبه 7 بهمن 1394 - 08:31

من خودم از طرفدارای قدیمی سعید شهروز هستم.منتها من خودم آنچنان نپسندیدم .به نظرم میتونست خیلی بهتر باشه .مخصوصا ترانه ها و شاید تنظیم کننده ها میتونستن بهتر باشن. اونجوری جذب کننده نبود واسه من.مثلا بی خوابی هم شاید آلبوم کاملی نبود ولی منو جذب میکرد.به هر حال امیدوارم انقدر فاصله نیفته و البوم بعدی هم با فاصله کمتر بیاد بیرون.

I.R
چهارشنبه 7 بهمن 1394 - 08:31

واقعا سعید جان میتونستی از ترانه سراهای دیگه هم استفاده کنی تو البوم.عاقایون تنظیم کننده هم همه تنظیمایی که انجام دادن در حد معمولی بود.واقعا من با البوم های قبلیت کلی خاطره داشتم.ولی متاسفانه این البوم رضایت منو اصلا جلب نکرد.ویه نکته بگم این دوستان تنظیم کننده کارهای شما چرا واسه بقیه این چنین تنظیم های معمولیانجام نمیدن با اینکه اکثرشون سرشناس هستن

چهارشنبه 7 بهمن 1394 - 16:57

یک ترک خوب هم نداشت هم کار متوسط و معمولی

تمام ترانه ها رو محمد کاظمی گفت همین باعث افت البوم شده و از حضور مریم اسدی مریم حیدرزاده اهورا ایمان و افشین یدالهی استفاده میکرد
جای استاد روزبه بمانی هم خالی بود تو البوم

شنبه 10 بهمن 1394 - 17:19
h m

من نمیدونم از نظر شما اهنگ خوب به چی میگن؟یکم درک داشته باشید.

5.222.129.18
پنجشنبه 8 بهمن 1394 - 14:48

بابا یک هفته از انتشار البوم گذشت چرا به لیست آلبومها سمت چپ سایت اضافه اش نمی کنید؟؟؟؟ مال خواجه امیری و چاوشی رو درجا اضافه می کنید!! چرا البوم سعید شهروز نمیره بالای سایت جز البوم تازه منتشر شده!! کاوه افاق بالاتره یا سعید شهروز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ منتشر کن یا پاسخ منو بدید

پنجشنبه 8 بهمن 1394 - 20:37

فدات بشم سعید عزیزم شما فوق العاده ای...تبریک به تمام شهروزی های امروز و دیروز

جمعه 9 بهمن 1394 - 06:04

بعد از بی خوابی برای سعید شهروز نوشتم اگر البومی بهتر از این نمیتونی بخونی لطفا دیگه نخون!
این صدای محشر با بی خوابی تحول ایجاد کرد و یه اغاز در موسیقی داخل که تیم تهیه اش شاهکارهای زیادی رو رقم زدند در این چندسال.
الان و با گوش دادن این البوم متاسفم شدم. ترانه ها اصلا خوب نیست.
بی خوابی عجیب بود و می مونه در یاد ما. با کاور و سی دی ساده اش گوشه ویترین

شنبه 10 بهمن 1394 - 17:17
h m

تاسف بخور برات خوبه

5.222.129.18
جمعه 9 بهمن 1394 - 11:32

آلبوم اتفاق متفاوتی نبود و متاسفانه نکته ی خاصی نداشت.البته ملودیهای ساده و زیبایی داره که علیرغم زیبایی نسبی شون کارایی کلیشه هستن. و مناسب صدای آقای شهروز نیستن و مثلا اگه آقای بابک جهانبخش یا مازیار فلاحی میخوندنشون نتیجه ی بهتری داشت.توی ترانه های این آلبوم لحن و جهان بینی یک جوون 20-30 ساله موج میزنه و دید وسیعی نسبت به مفهوم عشق توی کار پیدا نمیشه.این نوع ترانه بنظرم برای صدای آقای شهروز که مشخصا" اون تازگی و طراوت اواخر دهه ی هفتاد رو از دست داده چندان مناسب نیست.اگه توی اون سن و سن و با اون جنس صدا این ترانه هارو میخوند بخاطر نزدیک تر بودن سن و سال خودشون به حال و هوای عاشقانه های این آلبوم بدون شک حس بهتری حین خوندن میگرفتن و خوانششون خروجی زیباتری داشت.بهتره این عزیز کارهایی بخونه که با صدا و کاراکتری که ازشون میشناسیم همخوانی بیشتری داشته باشه.چون واقعا صدای زیبا و قدرتمندی دارن که توی این آلبوم از قدرت صداشون استفاده ی خاصی نشده و توی صداگیری از خواننده خیلی ضعیف کار شده.نمیدونم شاید چنتا از آثار آلبوم قبلیشون که یه پختگی عجیب و حسی فوق العاده توی صداشون داشتن این انتظار رو به وجود آورده و امیدوارم از ایشون مجددن کارهای قوی و خوبی بشنویم.خواننده ای که 90 درصد آهنگایی که توی سال های 79 تا 87 خونده رو حفظ هستم و ایشالا دوباره به اوج برگرده.البته چه آهنگ های خوبی بخونه چه نخونه در هر صورت بخاطر شخصیت دوسداشتنی و خاطرات زیبایی که با صداشون دارم همیشه از صمیم قلب دوسشون دارم و براشون آرزوی موفقیت میکنم

شنبه 10 بهمن 1394 - 17:15
h m

با تمام احترامی که برای شما میذارم.ولی البوم عالیه.و بهتر شما کمی موسیقی و علمش رو مطالعه کنید.یعنی این البوم هیچ نکته مثبتی نداشت؟یکم واقع بین باشید.با تشکر

5.222.129.18
جمعه 9 بهمن 1394 - 13:30

سعید جان ممنون از این همه تلاشی که میکنی به خاطر هوادارات.
محکم پیش برو خدا باهاته

شنبه 10 بهمن 1394 - 18:27

آلبوم زیبا و سراسر عشق
باید بیشتر بشنوین تا بتونین بفهمین چقدر زیبا ساخته شده
ممنون از همتون
متفاوت دوستداشتنی آرامشبخش

شنبه 10 بهمن 1394 - 20:15

h m جان اینهمه حرص نخور و اینهمه بقیه رو ندیده و نشناخته متهم به بی سوادی در حوزه ی شعر و موسیقی نکن!تک تک کامنت های کسایی که آلبوم رو نپسندیدن رو این عزیز بهشون توپیده!
دوست عزیز اگه شما با چندتا آهنگ متوسط راضی میشین و معتقدین که این آلبوم عالی بود پس به شاهکاری مثل بیخوابی و 5 ترک دیوانه واری که روزبه بمانی سروده بوده چی میگین؟من از سعید شهروز به عنوان خواننده ی محبوبم انتظار 'تبعیدی' و 'ما عاشق هم بودیم' و.... دارم چون به توانایی هاش ایمان دارم.لطفا اینقدر نتوپید به کامنت ها.با تشکر

شنبه 10 بهمن 1394 - 23:45

عاشقتم سعید عالی بود

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سعید شهروز: کسی که جرأت نداشته باشد پای 50 هزار سی دی بایستد اسمش شرکت پخش نیست | موسیقی ما