برنامه یاد بعضی نفرات
 
به بهانه بازنشر آلبوم آقاى بنفش
دورهمى پالتی‌ها و هواداران‌شان در بوک‌لند پالادیوم
موسیقی ما - گروه پالت بعد از كنسرتى كه به‌تازگى در برج ميلاد برگزار كرده، قرار است دوباره به بهانه بازنشر آلبوم «آقاى بنفش» با مخاطبان خود ديدار كند.

در اين برنامه كه روز سه‌شنبه ٢٩ دى‌ماه ساعت ١٨ در مجتمع تجارى پالاديوم برگزار مى‌شود، اعضاى پالت در محيطى صميمى، چند سال فعاليت گروه را از ابتدا با مخاطبان مرور مى‌كنند كه در ميان اين گفت‌وگوها، ويدئو و تصاوير خاطره‌انگيزى از زمان تأسيس و اولين اجراى گروه در «گالرى محسن» تا آخرين كنسرت در برج ميلاد پخش مى‌شود.

اميد نعمتى درباره اين برنامه مي‌گويد: «ما تصميم گرفتيم آلبوم «آقاى بنفش» را تجديد چاپ كنيم و در پكيجى شبيه به آلبوم «شهر من بخند» آن را دوباره منتشر كنيم تا يكدست‌تر شوند. به همين مناسبت، تصميم گرفتيم به ياد چهار سال پيش كه «آقاى بنفش» منتشر شد، با مخاطبان‌مان دورهمى داشته باشيم و برايشان توضيح دهيم در اين مدت كه آنها ما را حمايت كرده‌اند، بر ما چه گذشته است.»
 
خواننده پالت ادامه داد: «از طرفى، پالت در اين چند سال به سفرهاى مختلفى رفته و تجربيات متفاوتى را هم به‌دست آورده كه شايد كسى از آنها اطلاع نداشته باشد. به همين دليل خواستيم آنها را در اين دورهمى با مخاطبان‌مان كه مدت‌ها است با يكديگر همراهيم، به اشتراك بگذاريم. علاوه بر اين، خيلى دوست داريم جلساتى برگزار كنيم كه منتقدان ما در آن حضور پيدا كنند و به جاى اينكه در فضاى مجازى ما را نقد كنند، در اين جلسات بتوانيم با يكديگر صحبت كنيم. چراكه شايد، هم ما بتوانيم روى ديدگاه آنها تأثير بگذاريم و هم آنها باعث پيشرفت ما شوند.»

اعضاى پالت در اين روز سورپرايز ويژه‌اى را براى هواداران خود ترتيب داده‌اند و بعد از آن، مراسم امضاى آلبوم «آقاى بنفش» كه قرار است در پكيجى جديد به همراه اشعار اين قطعات عرضه شود، برگزار مى‌شود.
دورهمى با پالت روز سه‌شنبه ٢٩ دی‌ماه ساعت ١٨ در مجتمع تجارى پالاديوم (به آدرس: زعفرانيه، خيابان مقدس اردبيلى، ميدان الف، مجتمع تجارى پالاديوم، فروشگاه بوك‌لند) برگزار مى‌شود.
تاریخ انتشار : جمعه 25 دی 1394 - 23:50

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دورهمى پالتی‌ها و هواداران‌شان در بوک‌لند پالادیوم | موسیقی ما