برنامه یاد بعضی نفرات
 
در گفت‌وگو با «موسیقی ما» عنوان شد؛
سهیل جامی: تمام تلاشم را می‌کنم تا آلبوم زودتر به گوش مخاطبین برسد
موسیقی ما - سهیل جامی که مدت‌ها است در صدد انتشار نخستین آلبوم رسمی خود است، در گفت‌وگو با «موسیقی ما» درباره این اثر سخن گفت.
 
جامی ضمن اشاره به حضور چهره‌هایی چون محسن یگانه، کوشان حداد، گروه پازل، اشکان آبرون، هومن نامداری، یاحا کاشانی، مهرزاد امیرخانی و... در این آلبوم، گفت: «در این اثر با چهره‌های شناخته شده‌ای همکاری کردم. آلبوم من به‌روز است و به شدت معتقدم بازار را تحت تأثیر قرار می‌دهد.»
 
سهیل جامی در خصوص انتشار آلبومش می‌گوید: «تمامی مجوزهای آلبوم اخذ شده اما در آستانه انتشار با ممنوعیت نشر مواجه شد و علی‌رغم اینکه من در 7 سال اخیر تلاش کردم تا در مسیر درست و چارچوب‌های رسمی حرکت کنم، متاسفانه با بلاتکلیفی روبرو شده‌ام. با این حال منتظر خواهم ماند تا مشکلات بر طرف شود و پس از طی روال اداری مطابق مقررات فعالیت‌هایم را ادامه دهم»
 
جامی اضافه کرد: «من هم با مسئله مربوط به سایت‌های غیرمجاز مواجه شدم که اخیراً پیش آمد. اگر ابلاغیه‌ای در خصوص همکاری با این سایت‌ها به دست ما می‌رسید، خیلی زودتر جلوی این مشکلات را می‌گرفتیم. چرا که من خودم را موظف به پایبندی به چارچوب‌ها می‌دانم و می‌خواهم برای فعالیت‌های موسیقایی‌ام مسیر کاملاً رسمی و مجاز کشور را طی کنم و از این رو به هیچ وجه با این سایت‌ها همکاری نخواهم کرد و همچنین با ارسال ایمیلی خواسته‌ام که آثار من را حذف کنند.»
 
این خواننده جوان گفت: «خیلی از مخاطبین از کم‌کاری من گله‌مند هستند. ضمن این‌که از پیگیری آن‌ها ممنونم، باید بگویم که تمام تلاشم را می‌کنم تا آلبوم زودتر به گوششان برسد. چند قطعه هم آماده و منتشر می‌کنم تا در این مدت جزو افراد کم‌کار نباشم.»
 
جامی با رد شایعه اختلافش با «الیاس شیرزاد» تصریح کرد: «خیلی‌ها می‌گویند من با الیاس شیرزاد به مشکل برخورده‌ام، اما این حرف واقعاً درست نیست و باید بگویم الیاس جزو بهترین دوستان من بوده و هست.»
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 26 دی 1394 - 08:08

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

شنبه 26 دی 1394 - 23:14

سهیــــل جامی واقعـــــا کاراتون فوق العـــــاده ســـــت ،،، تــــــوو این سن و این همه توانایی تحسین برانگیزه.
تبریک میگم بهتــــون.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سهیل جامی: تمام تلاشم را می‌کنم تا آلبوم زودتر به گوش مخاطبین برسد | موسیقی ما