برنامه یاد بعضی نفرات
 
همزمان با انتشار قسمت‌های جدید سریال
دومین قطعه مشترک محسن چاوشی و سینا سرلک برای سریال شهرزاد منتشر می‌شود
موسیقی ما – دومین قطعه مشترک محسن چاوشی و سینا سرلک برای سریال «شهرزاد» همزمان با انتشار قسمت‌های منتشر می‌شود. به گزارش «موسیقی ما»، موفقیت‌های ویژه قطعه «کجایی» که با اقبال عمومی و استقبال قابل توجه دوستداران موسیقی رو به رو شد، باعث شد همان تیم درتدارک قطعه جدیدی باشند و این اثر به زودی منتشر خواهد شد.

بخش‌هایی از قطعه جدید چاوشی و سرلک برای سریال «حسن فتحی» با گویش بختیاری اجرا شده و در این بین همچون قطعه «کجایی»، ویدئو کلیپی نیز برای آن از سوی گروه سازنده این سریال پرطرفدار ساخته شده است که همزمان با انتشار قطعه جدید چاوشی و سرلک در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

اخبار انتشار دومین قطعه مشترک سینا سرلک و محسن چاوشی در حالی به بیرون درز کرده که هر دوی این خواننده‌ها از توضیح بیشتر درباره این قطعه خودداری کردند و اعتقاد داشتند زمانی باید در این باره اطلاع‌رسانی شود که قطعیت تصمیم برای ارائه و قطعیت زمان انتشار آن مشخص شود.

محسن چاوشی برای سریال «شهرزاد» قطعاتی چون «همخواب»، «به رسم یادگار»، «کجایی» و «شهرزاد» را ساخته و خوانده که دراین بین قطعه «کجایی» که چاوشی، سینا سرلک را نیز در کنار خود می دید، به شدت در بین مخاطبان این سریال و دوستداران موسیقی موردتوجه قرار گرفت و با واکنش های مختلفی در جامعه و فضای مجازی رو به رو شد.

چاوشی پیش از این اعلام کرده بود که آلبوم جدیدش «امیر بی گزند» اواخر اسفند ماه امسال روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 26 دی 1394 - 10:03

دیدگاه‌ها

شنبه 26 دی 1394 - 11:35

ممنون از محسن و سینای عزیز

محسن قبل از امیر بی گزند ما رو مهمون یه البوم زیبا به نام شهرزاد کرد که هر از گاهی قطعاتش بیرون میاد

توی قم همه دارن چاوشی گوش میدن

شنبه 26 دی 1394 - 11:53

ا ی جونم به چاوشی هم استانی گلمون افتخار خوزستان استاد محسن چاوشی چه شود محشر میشه بی صبرانه منتظرم

شنبه 26 دی 1394 - 12:31

قطعه کجای به گزارش BBC Spanish پر مخاط ترین قطع تو ماه گذشته ی میلادی شد و بیشترین جست و جو رو تو بین ایرانیان داشته . و محسن بعد از Adel و sam رتبه سوم رو داشته .
بعضی ها حتی با بزرگترین رسانه ی ملی یعنی تیتراژ تلویزیون هم نتونستد به اینجا برسند :)))))))))))))))
دقیقا کدوم خواننده ای این موفقیت رو تا به حال داشته ؟؟؟؟؟؟؟
اون دوستانی ک میگفتند تیتراژشون بهترین تیتراژ شده آیا از یه منبع معتبر خارجی عکسش این خبر منتشر شده؟:))) عکس این صحبت من هم در صفحه ی شخصی اون فرد و هم در صفحه ی رسانه ایشون منتشر شده .
امیدوارم قطعه ی بعدی هم خود محسن تنظیم کنه و موفق شن

شنبه 26 دی 1394 - 13:44
Sami

حرص چی میزنی ....

10.87.50.163
شنبه 26 دی 1394 - 15:48
سعید هوادار 2 آتیشه ی احسان خواجه امیری

مورد داشتیم تعداد تیتراژاش از تعداد قسمتای سریال بیشتر بوده تا شاید محبوب شه :))))))))
دوست عزیز احسان هر تیتراژش هیت شده ولی محسن خان افکت 40 تا تیراژ خونده 2 تاش هیت شده که تو کل کاراشم همونا هیت بوده فقط :))))))))))))))))))))
بعد من الآن فهمیدم سرچ کردن آهنگ جزو افتخارات خواننده میره :))) با همین افتخارات خوش باشید :))))))
یه نکته دیگه:الآن محمد علیزداه و مهدی یراحی و خود افکتو و محسن یگانه و فرزاد فرزین و میثم ابراهیمی و همه و همه برای صدا و سیما تیتراژ خوندن ولی چه میشه کرد که همیشه هیت ترین تیتراژا واسه احسان خوجه امیری بوده :) و البته تیتراژ خوانی هم نوعی موسیقی هست که واسه مردم ساخته میشه و هیچ ایرادی نداره ولی واسه کسی که افتخار رو در سرچ آهنگ تو اینترنت میدونه انتظاری بیشتر از این نیست :))))))))))
ایشالا همیشه پر سرچ ترین آهنگا واسه محسن خان باشه :))))))))

188.158.63.77
شنبه 26 دی 1394 - 16:36
Ali Saaaaaaaaaa ( I My Self am The 13 ) من خود آن سیزدهم )

سعید
من قبول دارم کارای احسات خیلی زیبا بوده . اما عزیزم کلمه ی ترک قشنگ و ترک ((هیت)) با هم فرق داره
خوانندت تو این ده سال ترک هیت داده بیرون ؟؟؟؟ دقت کن (منظورم ترک قشنگ نیستا :)) هیت منظورمه .همین که گفتی محسن افکت معلومه درجه حرارات بالایی داری . معمولا آدم ها وقتی به درجه آخر میرسند و دلیلی واسه توجیه ندارن شروع میکنن توهین که تو هم از اونایی :))) کنارش سطح فکرت کاملا مشخصه چجوریه . عزیزم شما اسامی فرید زلاند یا هومن خلعتبری به گوشت خورده ؟؟ چون شما سنتون قد نمیده یاداوری کنم کسی نیست که به هنر و علم این افراد شک داشته باشه تو موسیقی . لطف کن همین الان مصاحبشونو درباره چاوشی تماشا کن ولی مواظب باش حرارات نره بالا :))))
دکتر جان تاحالا اسم خوانندت در کنار Adele اومده تو دنیای موسیقی ؟؟ نهایاتا گفتن اهنگ فلان خواننده چقد قشنگه . اما عزیزم وقتی کلمه ی(( بیشترین)) سرچ و دانلود (((((ایرانیان)))) تو (((موسیقی))) مطرح میشه به نظرت نشونه ی چی میتونه باشه ؟؟؟ قطعا اگه میدونستی اینجوری خودتو ضایع نمیکردی :)))) فقط لطف کن بگو نشونه ی چی میتونه باشه ما هم بخندیم :))
شما هم برو یه لیوان آب بخور آروم شی تا با حرفات شخصیت بی سواد خودتو نشون ندی .

91.98.212.75
شنبه 26 دی 1394 - 16:49
حامد بهرامیان

جناب اقای "سعید هوادار 2 آتیشه ی احسان خواجه امیری".
ملاک هیت شدنه یک قطعه، پخش شدنش به مدت یکی دوماه، از رسانه ی ملی، اون هم هر شب! نیست. اگر قطعه ای خارج از فضای رسانه ی ملی تونست جایگاهی پیدا کنه، بهش میگن هیت! مثل پرپرواز شادمهر، مثل مرو ای دوست دکتر اصفهانی، مثل گل هیایوی فریدون و خیلیای دیگ. فکرنمیکنم اقای خواجه امیری قطعه ی هیتی، خارج از تیتراژهایی ک خوندن داشته باشن. مثلا قطعه ی "سلام" ایشون تیتراژ نبود، اما به اندازه ی یک تیتراژ به مناسبت های مختلف از رسانه ملی پخش شد!
درضمن، اقای چاوشی، هرگز تابحال تیتراژ یک سریال تلویزیونی رو نخوندن! تنها، تیتراژ دو فیلم سینمایی (لامپ صد و سنتوری که دراین باره تیتراژ نخوندن، یک آلبوم خوندن) و سریال شهرزاد، که پخش خانگی هست -تاکید میکنم! پخش خانگی! نه رسانه ی ملی!- . تیتراژ چندتا برنامه هم خوندن. که تمام این قطعات موفق بودن.
به قول یکی از دوستان: "هنوز نسل شما منقرض نشده؟!" - اشاره داره به بیان افکتی و مصنوعی بودن صدای محسن چاوشی - متوجهید که؟ :-)
سربلند باشید

151.239.81.94
شنبه 26 دی 1394 - 17:48
میلاد

دوست عزیز چاووشیستمون که الکی جنجال افرینی کرده اینجا،
فراموش کرده که محسن هیچوقت دنبال هیت شدن نبوده و عملکرد و نوع اثارش ماندگاری رو نشونه گرفته

در نتیجه هیت تر از محسن و این خواننده عزیزی که همیشه طرفداراش در حال جدال با مخاطبین چاوشی هستن که این خودر قابل تامله، امیر تتلو هست که به مراتب اهنگاش بیشتر از بقیه بین جمعیت تین ایج پخش میشه

مهم اینه 100 سال دیگه که ما هیچکدوم نبودیم، اون موقع مردم به صدای کی گوش خواهند داد؟

ایا به صدای کسی گوش میدن که حس خودش رو فریاد نمیزنه؟
و هر یک از 12 قطعه البومش رو یکی واسش اهنگسازی کرده؟

در مورد پدر ایشون که اینطور نبود. خیلی زود استاد ایرج از خاطره ها رفتن و الان صرفا یک استاد پیشکسوت هستن. در این مسئله مناقشه ای نیست. چون خود احسانم گفته بود که چرا نمیذاره پدرش کنسرت بذاره و خود احسان گفته بود باباش دو سه تا اهنگشو الان مردم یادشونه

ولی فرهاد مهراد عزیزم که همه اهنگاش حس و حال خودش بود همیشه و همیشه اثارش پلی میشه

محسن بیشتر از جنس فرهاده تا ایرج. دو خواننده ای که در یک چهارچوب میگنجن
هر دو خواننده ی فیلم و هر دو قدیمی

188.211.91.70
شنبه 26 دی 1394 - 18:20
علی

دوست عزیز چرا داری الکی تهمت میزنی
استقبال از اهنگ های شهرزاد دلیل بر این شده که اهنگ های جدید از طرف محسن خان تولید بشه
شما هم الکی دنبال مورد نگرد . اگه تونستی اون 40 تا تیتراژ رو هم اسماشو بگی جایزه میدم برات .هههه
در ضمن شما فکر میکنی 2تاش هیت شده . تو همین سایت میتونی امار دانلود اهنگ های چاوشی واسه سریال شهرزاد و با امار دانلود خواننده ی خودت مقایسه کنی تا حساب کار دستت بیاد
استفاده از واژه ی افکت برای محسن چاوشی هم نشان از حسادت شما به ایشونه
امیدوارم روزی کیفیت کار خواننده ی شما هم بیاد بالا .
پر مخاطب ترین اهنگ های ماه گذشته میلادی :
ا-adele-hello
2-sam
3-kojaei

46.167.153.52
شنبه 26 دی 1394 - 18:50
از هشتادو سه تا همین لحظه

با انتقادی که به نظر من خود آن سیزدهم دارم ولی لازم نیست که شما(ابوالفضل خان)با چند تا اسم مختل بیاین و نظر بزارین.ممنکنه دچار اختلالات شخصیت بشین.

5.235.123.90
شنبه 26 دی 1394 - 19:38
مصطفی

40 تا تیتراژ خونده؟ خوشم میاد شما ها و آقای تیتراژ خواجه امیری دارید تو یه جبهه میجنگید، اون تو آهنگ‌هاش حرف مفت میزنه، شما ها اینجا.
یه سایتی هست بهش میگن ویکی پدیا، برو اونجا ببین آقای تیتراژ چند تا تیتراژ خونده تا الان، بعد بیا اینجا چرت و پرت بگو.
درباره محسن چاووشی هم اینو بدون، اون پیشنهادی که برای سریال کیمیا به ایشون شده بود رو اگه به ریش قشنگه میدادن، یه آلبوم براشون میخوند میگفت هر ترکی رو که دوست دارید انتخاب کنید. بالاخره 110 قسمت سریال، واسه ریش قشنگ اصل جنسه.
ترک کجایی رو بچه آقای تیتراژ میخونه. برید به همون جنگولک بازی هاتون برسید، چالش سطل آب یخ و امرور رفتم بیرون هوا آلوده بود گفتم توی بیمارستان یه عکس سلفی بگیرم و... اینا واسه شما افتخاره. اگر تضمینی بود برای فروش آلبومش تا الان به قول خودت 40 تا آلبوم خونده بود، ولی میبینه قراردادی که با صدا سیما میبنده دستمزد تضمین شده داره، دیگه چه کاریه آدم بخواد هنر از خودش نشون بده، یه آهنگ میخونه عین قبلیا. به همین جهت، صنعت فتوکپی رو ایشون متحول کردن و این خودش انقلاب صنعتیه.

2.190.47.72
شنبه 26 دی 1394 - 19:48
یک کاربر سایت موسیقی ما

آقا سعید عزیز
مشخصه فشار شدیدی روته
خخخخخخخخخخخخخخخخ

46.143.166.143
شنبه 26 دی 1394 - 20:09
زهرا

شما اول یه تحقیق بکن بعد بیا نظر بده (آقای طرفدار خواجه امیری)
مثل اینکه شما نمیدونید تیتراژ به چی میگن
محسن چاوشی واسه شهرزاد فقط یه تیتراژ خونده اونم تراک کجایی هستش، همخواب و به رسم یادگار واسه تبلیغ فیلم بوده و اصلا تو سریال پخش نشده. خداروشکر موفق بوده و باعث دیده شدن فیلم شده وَ آهنگ دل مغموم هم وسط فیلم پخش شده
هر چهار آهنگ هم پر دانلودترین قطعات 100 روز اخیر شدن
درمورد هیت شدن تیتراژها هم خداروشکر چاوشی هر دو تیتراژش(سنتوری و شهرزاد) هیت شدن
شما هم بهتره از خواننده مورد علاقتون حمایت کنید و انقد حسادت نکنید
صدای افکتی چاوشی از صدای تو دماغی خواجه امیری خیلی بهتره

31.58.182.203
شنبه 26 دی 1394 - 20:11
Ehsan Bozorgi

دوست چاوشیست عزیزی که اسم از تیتراژ میاری
واقعا اینجا و برای گفتن نظرت مناسب بود اینجوری اسم بیاری و مقایسه کنی؟؟
چرا همش میخواین بحث مقایسه رو پیش بکشید؟؟
خیلی بی دلیل خواستی مقایسه ای راه بندازی و جوی ایجاد کنی...
سعی کن برای اثبات هواداری و علاقت حرمت کسی رو نشکونی چون اینجوری نظر دادن فقط باعث حواشی و تنش بین هواداران و مخصوصا خود محسن میشه....

و اما اقا سعید عزیز
واقعا این جور جبهه گرفتن خوب نیست و همینطور بحث صدا و...دیگه فک کنم دمده شده باشه که اینجور با کنایه میای مطرح میکنی...

یا علی

151.247.16.75
شنبه 26 دی 1394 - 20:19
یک کاربر سایت موسیقی ما

اقا این طرفدارای اقای خواجه امیری رو کاری نداشته باشید . اینا محسن یگانه هم که رکورد فروش بلیط نوکیا تئاتر رو شکست گفتن احسان هم قبلا این کارو کرده و کلی حسادت الکی کردند. در حالی که هیچ خبری از خود اون سالن در رابطه با ایشون منتشر نشده بود . کلا میخوان بگن ما بهترینیم ولی بدون هیچ دلیلی میگن چون خودشون هوادارشن. شما هم با رویا بافی های خودتون خوش باشید.
تازه این اقا هم یه نفر هست با چندتا ایدی کامنت میزاره به عنوان هوادار خواجه امیری و چهرشو با توهین به خواننده های دیگه خراب میکنه . اینا کلا اینجورین وقتی مدرکی ندارن واسه اثبات حرفشون شروع میکنن تخریب و توهین.
موفق باشید.:)

5.239.70.82
یکشنبه 27 دی 1394 - 00:19
از هشتادو سه تا همین لحظه

من خودم آن سیزدهم...واقعا باید برات تاسف خورد.با تخریب دیگران،خواننده مورد علاقه خودت بالا نمیره.

2.186.67.140
یکشنبه 27 دی 1394 - 02:57
الهه اکبری

خب خدا رو شکر به جناب چاووشی یه تیتراژ دادن بخونن شما آرزو به دل نمونین
واقعا تیتراژ براتون حسرت شده بود برای همینم این شکلی کامنت میذارید ( با توهین )
به نظرم بحث کردن با کسایی که احترام نمی دونن چیه بی فایدس فقط در همین حد میگم که متاسفم که 90% طرفدارای جناب چاووشی غیر از توهین کردن کار دیگه ای بلد نستن
با توهین کردن به بقیه خواننده ها خواننده مورد علاقتون بزرگ نمیشه
سابقه ی درخشانی هم در قضیه توهین کردن دارید وگرنه خود محسن چاووشی لقب پلانگتون رو به شما نسبت نمیداد :))))))))))))))))))
تا زمانی که شما به احسان خواجه امیری حسادت میکنید نشون میده در اوجه خدا رو شکر
آقای عاشقانه های ایران احسان خواجه امیری ..............

91.99.195.182
سه شنبه 29 دی 1394 - 13:06
mohamadsadegh

خانوم الهه اکبری اولا که شما خوب در جریان کامنتا قرار نگرفتید. لطفا بیشتر دقت کنید تا ببینید که کی توهین و حسودی کرد هر چند که تا بوده همین بوده...
دوما که شما مثله اینکه خیلی مینازید به تیتراژ خوانی خواننده ی محترمتون که البته بیشترین افتخارش هم همین بوده و هست و فکر میکنم کافی هم باشه براش...

5.202.221.176
شنبه 26 دی 1394 - 13:05

با سلام و عرض خسته نباشید اون جور که معلومه البوم امیر بی گزند ان شاا...در سال 95 منتشر میشه چون هیچ البومی اخر سال منتشر نمیشه اصلا چند وقتی به خاطر تعطیلات نوروز منتشر نمیشه

شنبه 26 دی 1394 - 13:45

محسن خارقالعادست
تمامی آهنگ هایی که برای شهرزاد خوانده عالی بوده
بینظیره
منتظر آلبومت هستیم سلطان

شنبه 26 دی 1394 - 15:03

من که منتظر آلبوم امیر محسن هستم شدید نمیگذره روزام تا اسفند ...

شنبه 26 دی 1394 - 18:25

استقبال شدید از اهنگ های چاوشی تهیه کننده رو مجبور کرده تا قطعات جدیدی واسه این سریال بسازه
شاید محسن به جای امیر بی گزند یه البوم با نام شهرزاد داد بیرون !!!
در ضمن محسن چاوشی واسه سریال تو تلویزیون هیچ وقت تیتراژ نخوندن
برای برنامه های ورزشی و اجتماعی تیتراژ خوندن
کار بزرگی است که برای سریالی که از سینمای خانگی پخش میشه تیتراژ بخونی
وبا این چنین استقبالی روبه رو بشه

شنبه 26 دی 1394 - 19:10

همه کجایی رو بیشتر دوست داشتن .....
ولی به نظر من به رسم یادگار یه چیز دیگه بود :)
ایشالا که بازم بترکونن و ما هم حال کنیم

شنبه 26 دی 1394 - 20:00

واقعا خنده داره و جای بسی تاسف داره که این روزها هنوز کسی پیدا میشه که به صدای محسن چاوشی میگه افکت . من موندم اگه افکته و دستکاری شده پس چرا کس دیگه نمیتونه این کارو کنه . و موندم چجوری بزرگان موسیقی ما با ی آدمی کار میکنن که صداش دروغیه . بهروز صفارین سینا سرلک و امید حجت از بزرگان موسیقی ایران هستن . یعنی اینا نمی فهمن ؟ بس کنید این شلوغ کردن هارو . محمد اصفهانی میگه چاوشی رو دوست دارم . سیاوش قمیشی میگه صداش دلنشینه . عارف میگه گوش میکنم که ببینم چی میگه . و بسیاری از موسیقی دان های ما حداقل صداشو قبول دارن :) . امیدوارم به راه راست هدایت شی دوست خوب ...

شنبه 26 دی 1394 - 20:10

مطمئنا این آهنگ هم پرمخاطب میشه مثل هر چهار قطعه قبلی

شنبه 26 دی 1394 - 20:14

بسیار خوب.....حسادت بعضی اصلا مشخص نیست....خدا که بخواهد کسی موفق باشه من وشما واین واون نمی تونیم جلوش رابگیریم...خدا می خواد بعضی موفق تر باشن...حرص نخورین...نمی تونین جلوی خدا رابگیرین...عشق فقط محسن چاوشی...

س
یکشنبه 27 دی 1394 - 18:28

"سعید هوادار 2 آتیشه ی احسان خواجه امیری"
ابوالفضل خودتی؟؟؟؟؟
:))))))))))
----
من نمی فهمم این چه کل کل بچگانه ایه تو این سایت راه انداختی؟ مگه استقلال پرسپولیسه؟
هر پستی تو این سایت از محسن چاوشی منتشر میشه این آقا اینجاست لایک منفی میده و
کامنت های بچه گانه و مسخره میزاره. آخه کی می خوای بزرگ شی بچه؟ چرا انقدر زمان برات دیر میگذره؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دومین قطعه مشترک محسن چاوشی و سینا سرلک برای سریال شهرزاد منتشر می‌شود | موسیقی ما