برنامه یاد بعضی نفرات
 
توسط شرکت فرهنگی هنری نای و نی
«دلم تنگه» اولین آلبوم رسمی «فرشاد شکوری» منتشر شد
موسیقی ما - سال ها پیش بود که این ترانه را با صدای مهدی مقدم و خواننده جوان دیگری شنیدیم که آن روزها اسمش را نمی دانستیم. اما حالا، آهنگ «درد و دل» در نخستین آلبوم فرشاد شکوری به صورت تک صدایی منتشر شده است. آلبوم «دلم تنگه» از فرشاد شکوری، نخستین آلبوم این خواننده به شمار می رود که 11 آهنگ دارد و توسط شرکت فرهنگی هنری نای و نی منتشر شده است.

قطعات آن «بی تو نمیشه»، «کاش بدونی»، «انتظار»، «منو یادش نیست»، «گل من»، «دلم تنگه»، «علاقه»، «دوباره»، «ستاره حیات»، «درد و دل» و «تو عزیزی» نام دارند. ترانه های این آلبوم را حمید فریزند، عبدالجبار کاکایی، سمانه مرادی و علی عبدالمالکی سروده اند. آهنگ های آن نیز ساخته سینا گلزار، حمید رهنورد، امید کرامتی، میلاد ترابی، علی عبدالمالکی و عماد نکویی است و تنظیم قطعات توسط سینا گلزار، فرشاد شکوری، محمد کلهر، میلاد ترابی، شاهین تراب احمدی، سعید حسنی و حمید رهنورد انجام شده است.

عماد نکویی، فیروز ویسانلو، بهنام حکیم، بهروز میرزایی، حسین کوشکانی و تورج زادپور در این آلبوم به نوازندگی پرداخته اند. آلبوم «دلم تنگه» یک آلبوم پاپ ایرانی به مفهوم رایج آن است. در این آلبوم، قطعات شاد، غمگین، تند و آرام وجود دارد و برای هر سلیقه ای با هر حال و هوایی مناسب است.

با خرید و دانلود آلبوم «دلم تنگه» فرشاد شکوری از سایت بیپ تونز، از این هنرمند حمایت کنید. ضمنا دموی این آلبوم را هم اکنون می توانید از «تماشاخانه سایت موسیقی ما» بشنوید و دانلود نمایید.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 دی 1394 - 21:50

دیدگاه‌ها

شنبه 19 دی 1394 - 10:41

خوشحالیم که علی عبدالمالکی در نقش آهنگساز و ترانه سرا برای بقیه خواننده ها ظاهر میشه!
موفق باشی آقا فرشاد...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «دلم تنگه» اولین آلبوم رسمی «فرشاد شکوری» منتشر شد | موسیقی ما