برنامه یاد بعضی نفرات
 
گروه لیان برای کنسرت 29 دی آماده می‌شود
محسن شریفیان: انعکاس کارهای گروه «لیان» خیلی بیشتر از «سه در چهار» است
موسیقی ما – گروه لیان خودرا برای نخستین کنسرت بزرگ خود در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی آماده می‌کند.

به گزارش سایت «موسیقی ما»، محسن شریفیان به همراه گروه «لیان» قرار است در تاریخ 29 دی ماه در نخستین کنسرت بزرگ خود در سالن میلاد نمایشگاه بین اللمی روی صحنه برود و برنامه ریزی های زیادی برای این اجرا از سوی شریفیان و گروهش برای این اجرا صورت پذیرفته است.

شریفیان درباره این کنسرت و محتوای آن و برنامه ریزی برای هر چه پر هیجان تر برگزار شدن این اجرا پیش ازاین به خبرنگار سایت «موسیقی ما» گفته بود: «چند نوازنده جوان و مستعد جنوبی را در این اجرا معرفی خواهیم کرد که قطعا حال و هوای کنسرت را می‌توانند عوض کنند. علاوه بر برنامه‌ها و غافلگیری‌های متعدد در این اجرا، در تلاش هستیم از حضور «وحید اسداللهی» نیز به عنوان نوازنده مهمان در این کنسرت استفاده کنیم. همیشه در تلاش بوده‌ام که بتوانم موسیقی بوشهر و جنوبی را با موسیقی آذری تلفیق کنم و این اتفاق برایم همیشه دغدغه پرهیجانی بوده. در این بین موضوعی که همیشه باعث شده به موسیقی آذری علاقمند شوم، ریتم‌هایی‌ست که وحید اسداللهی می‌نوازد.»

این کنسرت به همت موسسه «كامياب بهاران» و به تهیه‌کنندگی «علی حق شناس» برگزار خواهد شد و به گفته تهیه کننده این کنسرت، به زودی تور کنسرت‌های محسن شریفیان در شهرهای مختلف کشور از جمله رشت و بندر عباس روی صحنه می‌رود.

نشست خبری کنسرت 29 دی ماه «محسن شریفیان» به زودی با حضور اهالی رسانه و این هنرمند برگزار خواهد شد تا شریفیان برخی ناگفته‌ها درباره این کنسرت و حاشیه‌هایش را در اختیار رسانه‌ها و دوستداران موسیقی و مسئولین قرار دهد.

گزارش ویدئویی و تصویری سایت «موسیقی ما» از حاشیه و متن تمرین گروه لیان در بوشهر را از از نگاه دوربین «سیاوش خلبانی» که مدیر هنری گروه لیان نیز هست، در ادامه می‌بینید:
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 - 15:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود محسن شریفیان: انعکاس کارهای گروه «لیان» خیلی بیشتر از «سه در چهار» است | موسیقی ما