برنامه یاد بعضی نفرات
 
در گفتگو با سایت «موسیقی ما» عنوان شد؛
هومن نامداری: کنسرت‌های «آرین کشیشی» و «مانی رهنما» اجراهای جذاب این روزها هستند
موسیقی ما – نوازنده و موزیسین سرشناس حوزه موسیقی در کشور، دباره فعالیت‌ها و آثار جدیدش در گفتگو با سایت «موسیقی ما» توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش «موسیقی ما»، هومن نامداری که به تازگی تک قطعه «خدا شاهده» با تنظیم او و با صدای نیما گلزاری در فضای مجازی منتشر شد، درباره این همکاری و برنامه ها و آثار جدیدش و همچنین برخی کنسرت های در دست برگزاری در کشور سخن گفت.

هومن نامداری درباره کنسرت «آرین کشیشی» و پیش بینی نوع استقبال مخاطبان موسیقی از این سبک فضاها توضیح داد: «در چند سال اخیر اوضاع بهتر شده و مخاطبان به سمت سبک‌های مختلف آمده‌اند. من از روزی که این گروه تشکیل شد، با بچه ها بودم و از نزدیک شاهد زحمات و تلاش شان برای ارائه برنامه ای در خورتوجه بوده ام. جنس موسیقی جَز است و اعتقاد دارم این سبک ها در ایران به خوبی مورد توجه قرار گرفته است و مخاطبان زیادی دارد. ولی باید جو حمایت از این سبک‌ها و گروه‌هایی مثل گروه آرین کشیشی راه بیفتد تا آنها در این قبیل برنامه‌ها بتوانند آثارشان را در سطح گسترده تری ارائه دهند.»

هومن نامداری درباره کنسرت «مانی رهنما» که قرار است با ارکستر بزرگ در تالار وحدت روی صحنه برود نیز گفت: «مثل کنسرت آرین کشیشی که شاید بهدلیل تداخل با کنسرت های احسان خواجه امیری نتوانم در آن حضور داشته باشم، در کنسرت آقای رهنما هم شاید نتوانم باشم ولی با توجه به نوازنده‌هایی که حضور دارند و ارکستری که خون جدیدی وارد این اجرا خواهد کرد، به نظرم فضای برنامه فضایی اکتیو و جذاب خواهد بود و این برنامه با توجه به قابلیت های بالای مانی رهنما در اجرا و ارکستر با تجربه و خبره ایکه در کنارش ساز می زنند، می‌تواند این جو حاکم بر برخی کنسرت‌های پاپ را تغییر دهد. این برنامه به همراه کنسرت آرین کشیشی اجراهای جذاب این روزها هستند.»

رهبر ارکستر احسان خواجه امیری درباره روند فعالیت های این خواننده نیز گفت: «با احسان خواجه امیری مشغول آلبوم جدید هستیم و کارها هم خوب پیش می‌رود. درباره کنسرت‌ها هم که باید بگویم درگیر اجراهای شهرستان هستیم و تنها اجرای تهران همان اجرای جشنواره موسیقی فجر است. ولی کنسرت اصلی تهران سال بعد و انشاالله بعد از آلبوم جدید احسان برگزار خواهد شد.»

تنظیم کننده قطعه «خدا شاهده» با صدای نیما گلزاری درباره همکاری با این خواننده و استراتژی همکاری با چهره های جوان نیز گفت: «برای همکاری با چهره های جوان، اصولی را مدنظر دارم و مثلا آن خواننده باید کاراکتر و خوانندگی و تکنیک داشته باشد و احساس کردم در این اثر و نیما گلزاری وجود دارد و این همکاری اتفاق افتاد و خوب هم شنیده شد. خودم هم همیشه سعی می‌کنم که فرقی در آثار من نباشد. به هر حال اسم من پای آن اثر درج می‌شود و بخاطر همین برایم مهم است که بخواهم نهایت تلاشم را برای بهتر شدن آن کار داشته باشم. من کار خودم را در بهترین حالت ممکن انجام میدهم و همیشه به هر حال سعی کرده‌ام که فرقی بین چهره های جدید و جوان با دیگر چهره ها در کار نباشد.»
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 دی 1394 - 14:28

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود هومن نامداری: کنسرت‌های «آرین کشیشی» و «مانی رهنما» اجراهای جذاب این روزها هستند | موسیقی ما