برنامه یاد بعضی نفرات
 
همزمان با انتشار تک قطعه جدید این خواننده و در گفتگو با «موسیقی ما» مطرح شد
حامد کولیوند: سه سال طول کشید تا مسیرم را پیدا کردم
موسیقی ما - «حامد کولیوند» یکی از خواننده‌های جوان موسیقی پاپ است که نام او در قطعه «اوج احساس» بیشتر به گوش مخاطبان رسید. او در آن اثر با «محمد علیزاده» همخوانی کرده بود و در آن زمان، اوج احساس برای این خواننده بازخوردهای زیادی به دنبال داشت. او این روزها مراحل تولید آلبوم رسمی خود را هم دنبال می‌کند و در این مجموعه با چهره‌های سرشناسی همکاری خواهد کرد. البته تا زمان انتشار آلبوم حامد کولیوند او تک قطعاتش را هم منتشر می‌کند. این خواننده به تازگی قطعه «فقط چند روز» را هم برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار داده است.

حامد کولیوند درباره فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی گفت:« موفق شدن کار سختی است. چون انبوهی رقیب بااستعداد وجود دارد و خواننده ای مثل من از همان ابتدا هم به دنبال ساخت ویدئوکلیپ نبود. در این شرایط سه سال طول کشید تا مسیر خودم را پیدا کنم و بدانم با خودم و توانایی ها و ناتوانایی هایم چند چند هستم. من قابلیتی جز خواندن کارهای عاشقانه ندارم و خوشحالم که حتی گلایه های عاشقانه ام نیز با حمایت گروهی از طرفداران موسیقی مواجه شده اند.»

او در ادامه از همکارانش در آلبوم جدیدش هم اینگونه یاد کرد:« خوش شانس بوده ام که توانسته ام با بهترین های موسیقی پاپ ایران همکاری کنم. تفکرات و زحمت های میلاد ترابی، علی رهبری، آرین بهاری، حامد براداران، محمد علیزاده  و سایر همکارانم باعث شده به موفقیت آلبومی که برای انتشارش استارت زده ام خوش بین باشم.»

در ادامه می‌توانید قطعه «فقط چند روز» با صدای حامد کولیوند را بشنوید و دانلود کنید.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 5 دی 1394 - 22:43

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

یکشنبه 6 دی 1394 - 16:42

لطفا از البوم جديد اقا يان علي اصحابي و سامان جليلي و بهنام علمشاهي و مهدي احمدوند و گروه سون و سعيد پور سعيد و سعيد شهروز و حسين توكلي و بابك جهانبخش و رامين بي باك و سعيد عرب هم خبر بگزاريد وبنويسيد كه در چه مرحله اي هستند وكي منتشر مي شوند و لطفا با انها هم گفتگو كنيد با تشكر .

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حامد کولیوند: سه سال طول کشید تا مسیرم را پیدا کردم | موسیقی ما