برنامه یاد بعضی نفرات
 
به نفع موسسه نیکوکاری «مهرآفرین»؛
گروه «پالت» برای اولین‌بار از برج میلاد به تهران لبخند می‌زند
موسیقی ما - با آغاز فصل زمستان گروه «پالت» بعد از هفت ماه، بار دیگر روز پنجشنبه 24 دی ماه در تهران روی صحنه می‌رود که ‏‏بخشی از عواید این کنسرت، صرف امور خیریه موسسه نیکوکاری «مهرآفرین» خواهد شد.

اعضای گروه «پالت» برای این کنسرت، طراحی دکور جدید و متفاوتی را نسبت به اجراهای قبلی تدارک دیده‌اند و قرار است منتخبی از قطعات آلبوم جدید و آثار خاطره‌انگیز خود را اجرا کنند. این گروه بهار امسال بعد از رونمایی آلبوم «شهر من بخند» در عمارت مسعودیه و استقبال کم‌نظیر از آن، طی 9 شب در تالار وحدت روی صحنه رفت و در ادامه تور کنسرت‌های بین‌المللی این گروه در امريكا و اروپا به خوانندگی امید نعمتی تا پاییز ادامه پیدا کرد و حالا دوباره قرار است «پالت» برای اولین‌بار در برج میلاد تهران با مخاطبان خود دیدار کند.

روزبه اسفندارمز(سرپرست گروه و نوازنده کلارینت)، امید نعمتی (خواننده)، مهیار طهماسبی (ویولنسل)، داریوش آذر (کنترباس)، کاوه صالحی (گیتار)، سردار سرمست (آکاردئون) و امین طاهری (درامز)، اعضای گروه «پالت» در این اجرا هستند.

کنسرت گروه «پالت» به تهیه‌کنندگی احسان رسول‌اف، روز پنجشنبه 24 دی ماه ساعت 21:30 در برج میلاد برگزار می‌شود که بلیت‌فروشی این کنسرت از ساعت 15 امروز (شنبه ٥ دى ماه) توسط سامانه فروش بلیت www.iranconcert.com آغاز می‌شود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 5 دی 1394 - 12:01

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گروه «پالت» برای اولین‌بار از برج میلاد به تهران لبخند می‌زند | موسیقی ما