برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از حضور این خواننده در شهرهای اراک، اهواز و ساری
کنسرت «محسن یگانه» نهم و دهم دی در تهران برگزار می‌شود
موسیقی ما – خواننده آلبوم «نگاه من» تور کنسرت‌هایش را آغاز کرد. «محسن یگانه» اولین روز زمستان را مهمان مردم شهر اراک بود و در ادامه به اقصی نقاط ایران سفر می‌کند. مقصد بعدی او مرکز استان خوزستان است. یگانه طی روزهای پنجم و ششم دی در سالن سینما هلال شهر اهواز روی صحنه می‌رود.

او سپس به شمال ایران می‌رود و در روزهای هفت و هشت دی مهمان مردم مازندران است و کنسرتش را در شهر «ساری» برگزار می‌کند. برنامه بعدی محسن یگانه در تور زمستانی کنسرت‌هایش هم پایتخت باز می‌گردد تا میزبان دوستدارانش در نیمه اولین ماه زمستان باشد.

محسن یگانه در روزهای نهم و دهم دی و به میزبانی سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران کنسرتش را برگزار می‌کند. بلیت‌فروشی این برنامه آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند به مراکز معتبر فروش مراجعه نمایند. یگانه پس از انتشار چهارمین اثر رسمی خود در بهار امسال دور جدید کنسرت‌هایش را از تهران آغاز کرد. او در ادامه سفری هم به کشور کانادا داشت و پس از بازگشت، تا ابتدای ماه محرم چند کنسرت دیگر هم در ایران داشت. هنوز خبری از تولیدات و آثار جدید این خواننده نیست و در کنسرت تهران هم با قطعات آلبوم جدید و آثار خاطره‌انگیزش روی صحنه می‌رود. اما احتمالا تا عید نوروز، تک آهنگ جدیدی با صدای محسن یگانه منتشر شود.
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 دی 1394 - 10:36

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

شنبه 5 دی 1394 - 12:00

مثل همیشه عالیییی اجرا میکنه :)

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت «محسن یگانه» نهم و دهم دی در تهران برگزار می‌شود | موسیقی ما