برنامه یاد بعضی نفرات
 
آلبوم یک دروازه‌بان لیگ برتر مجوز گرفت
«رویای تازه» با صدای «علی شمس الهی» منتشر می‌شود
موسیقی ما – آلبوم رسمی یک دروازبان لیگ برتر مجوز گرفت و به زودی روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

به گزارش «موسیقی ما»، علی شمس‌الهی که سابقه حضور در لیگ برتر به عنوان دروازه بان در تیم‌های پاس همدان، داماش گیلان، تراکتورسازی تبریز و... را در کارنامه‌اش دارد و در حال حاضر به دلیل مصدومیت چند صباحی‌ست که از میادین فوتبال دور است، آلبوم رسمی خود را پس از اخذ همه مجوزهای لازم روانه بازار موسیقی کشور می‌کند.

این آلبوم «رویای تازه» نام دارد که علی شمس الهی این اثر را تحت امتیاز موسسه نشر «آوای سوته دلان» روانه بازار موسیقی کشور خواهد کرد. این خواننده در گفتگو با «موسیقی ما» درباره ورودش به عرصه هنر و موسیقی گفت: «از کودکی به موسیقی و خواندن علاقه زیادی داشتم و در کنار فوتبالم همیشه موسیقی و هنر را نیز دنبال می‌کردم. سال 88 در تراکتورسازی بودم و آلبومی که با یک تهیه کننده موسیقی از مدت ها پیش قرارداد بسته بودم، به دلیل برخی حواشی و اتفاقات ناخوشایند، در ضعیف‌ترین حالت ممکن و کمترین کیفیت به یک باره وارد بازار شد. آن آلبوم به نام «پرواز» در بازار منتشر شد و همین باعث شد من به شدت در این باره سرخورده شوم و چند سالی سمت موسیقی نیایم.»

شمس الهی در ادامه افزود: «تا اینکه دوست خوبم که یکی از مربی‌هایم نیز بود به من انرژی و انگیزه داد تا سمت موسیقی و هنر بیایم. در سال 90 که در سایپا بودم، این دوست خوب که «نیما نکیسا» بود، باعث شد موسیقی را به شکل جدی‌تری دنبال کنم. ایشان به هر حال در حوزه موسیقی و هنر تجربه داشتند و خیلی به من کمک کردند که بتوانم در این حوزه به خودباوری برسم. همین باعث شد تصمیم برای انتشار آلبوم جدی‌تر و حالا آلبومم در آستانه انتشار قرار دارد.»

در این بین «سعید شفیعی» (مدیر برنامه‌های علی شمس الهی) از آغاز روند خبری و اطلاع رسانی این آلبوم خبر داد و توضیح داد که تیزر و ویدئو کلیپ های مربوط به این آلبوم به همراه جزئیات بیشتر آن به زودی به صورت مفصل اطلاع رسانی خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 آذر 1394 - 10:26

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «رویای تازه» با صدای «علی شمس الهی» منتشر می‌شود | موسیقی ما