برنامه یاد بعضی نفرات
 
با اجرای محمد علیزاده، گروه پالت و اردوان کامکار در تالار وحدت؛
مراسم گشایش و اعلام سیاستگذاری سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر برگزار می‌شود
موسیقی ما - مراسم اعلام عمومی سیاست های جدید و راهبردی سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر روز جمعه 27 آذر ماه با حضور هنرمندان، شرکت کنندگان، علاقمندان و مدیران جشنواره در تالار وحدت برگزار خواهد شد. در این مراسم که از ساعت 14 روز جمعه این هفته در تالار وحدت آغاز می‌شود، سیاست‌های کلی جشنواره سی و یکم فجر تشریح می‌شود.

جشنواره موسیقی فجر سال جاری با تغییراتی بنیادین فعالیت خود را از سر می‌گیرد، لذا در این مراسم، اهم سرفصل‌های مربوط به این مسئله تشریح خواهد شد. اعلام جدول نهایی اجراهای جشنواره، تشریح بخش‌های مختلف و معرفی اجمالی تمام گروه‌ها و هنرمندان حاضر در این رویداد از دیگر برنامه‌های این مراسم است. در آیین اعلام عمومی سیاست های سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر هنرمندان و گروه‌هایی همچون اردوان کامکار ، گروه پالت و ... به اجرای برنامه خواهند پرداخت و در پایان این مراسم مدیر جشنواره طی نشستی به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ می‌دهد.

ورود برای عموم آزاد و رایگان است. علاقمندان شرکت در این مراسم می‌توانند با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی www.fajrmusicfestival.com ، نسبت به ثبت نام اقدام کنند. لازم به توضیح است که با توجه به ظرفیت محل تالار وحدت رزرو صندلی و صدور بلیت بر اساس اولویت زمانی ثبت نام خواهد بود و سایت جشنواره برای این امر از بامداد روز چهارشنبه 25 آذر فعال می‌شود.

گشایش مقدماتی سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر و نشست پرسش و پاسخ روز جمعه 27 دی‌ماه از ساعت 14 در تالار وحدت برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 آذر 1394 - 20:09

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مراسم گشایش و اعلام سیاستگذاری سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر برگزار می‌شود | موسیقی ما