برنامه یاد بعضی نفرات
 
17 و 18 دی ماه در شهر رشت:
حسین علیزاده با همراهی محمد معتمدی روی صحنه می‌رود
موسیقی ما - «حسین علیزاده» - آهنگساز و نوازنده‌ی پیشکسوت تار- 17 و 18 دی ماه با آواز «محمد معتمدی» در شهر رشت روی صحنه خواهند رفت. این در حالی است که این گروه همین رپرتوار را از ششم تا هشتم دی ماه در تهران اجرا خواهد کرد.

در این اجرا پژمان حدادی ( تمبک و سازهای کوبه‌ای)، علی بوستان (شورانگیز)، سیامکگ جهانگیری(نی)، نگار بوبان (عود)، صبا علیزاده (کمانچه)، سیاوش برهانی (تار)، رادمان توکلی (بم‌تار)، محمد انشایی (قیچک)، سحر ابراهیم (قانون) و سینا خشک بیجاری (تمبک) خواهند نواخت. گروه موسیقی «هم‌آوایان» نیز با سرپرستی «حسین علیزاده» از ششم تا هشتم دی‌ماه با آواز «محمد معتمدی» در برج میلاد روی صحنه می‌رود، برنامه‌ای با رپرتواری که همگی‌اشان از ساخته‌های جدید علیزاده هستند، روی صحنه می‌رود. در این اثر تعدادی از نوازندگان گروه ضربانگ و همچنین هم‌آوایان حضور دارند. در این اجرا، «بحر طویل» که برگرفته از فرم ادبی ـ موسیقایی کهن مردم ایران است، با نگاهی تازه روی اشعار سیروس جمالی اجرا می‌‌شود. کنسرت جدید حسین علیزاده و «هم‌آوایان» شامل قطعات و تصانیفی روی اشعار فریدون مشیری، سیمین بهبهانی، حافظ و ... است که در دستگاه‌های چهارگاه و راست‌پنج‌گاه اجرا می‌شود. این در حالی است که آلبوم «عشقیم گل» حاصل همکاری این دو هنرمند به تازگی به انتشار درآمده است. «پوریا اخواص»، «راحله برزگری» و «صبا حسینی» نیز در این اثر در کنار «محمد معتمدی» به اجرای آواز خواهند پرداخت. این برنامه در ابتدا قرار بود با همراهی «علیرضا قربانی» انجام شود که آن کنسرت‌ها به زمانی دیگر موکول شده است.

«حسین علیزاده» و «محمد معتمدی» در این سال‌ها همکاری بسیاری با هم داشته‌اند که از جمله‌‌ی آن می‌توان به برگزاری تور کنسرت‌های متعدد در شهرهای مختلف اشاره کرد، این دو هنرمند همچنین چندی قبل در بزرگداشت حافظ در شیراز نیز روی صحنه رفته‌اند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 آذر 1394 - 10:39

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حسین علیزاده با همراهی محمد معتمدی روی صحنه می‌رود | موسیقی ما