برنامه یاد بعضی نفرات
 
در اعتراض به شرایط عجیب رزرو سالن‌های کنسرت
روزبه نعمت اللهی کنسرت مجازی برگزار می کند
موسیقی ما – خواننده آلبوم «داروگ» در اعتراض به شرایط عجیب رزرو سالن‌های کنسرت در تهران، تصمیم گرفته نخستین کنسرت مجازی پاپ را در ایران روی صحنه ببرد.

به گزارش «موسیقی ما»، روزبه نعمت اللهی که در هفته های گذشته در گفتگویی تند و تیز با «موسیقی ما» نسبت به عدم اعطای سالن کنسرت برای برگزاری اجراهایش در تهران اعتراض کرده بود، تصمیم گرفته کنسرتش را در لوکیشینی ویژه برگزار و از یک سایت معتبر آنرا به صورت آنلاین پخش کند.

یکی از دست اندرکاران برگزاری این کنسرت در توضیح رویه برگزاری این اجرا در گفتگو با سایت «موسیقی ما» توضیح داد: «ماجرا رزرو سالن برای کنسرت در تهران دیگر به موضوعی عجیب تبدیل شده است. به همین دلیل آقای نعمت اللهی تصمیم گرفتند که برای نخستین بار کنسرت آنلاین را برگزار کنند. قرار است گروه و خواننده در لوکیشنی ویژه این کنسرت را برگزار نمایند و با تصویر برداری حرفه‌ای، این برنامه به صورت زنده از یک سایت معتبر به صورت آنلاین پخش شود.»

او درباره محتوای کلی این برنامه و تفاوت‌هایی که این اجرا با سایر اجراهای این خواننده خواهد داشت نیز گفت: «این کنسرت از لحاظ قطعا پربار تر از اجرای قبلی نیز خواهد بود. در حال برخی برنامه ریزی ها هستیم که به مرور اطلاع رسانی های بهتری در این زمینه خواهد شد. این برنامه بلیت فروشی نخواهد بود و همه مخاطبان این خواننده می توانند این اجرا را به صورت آنلاین تماشا کنند. این نوع برگزاری برنامه قطعا می‌تواند به مرور اتفاقات جالبی را در برگزاری کنسرت های آنلاین درپی داشته باشد.» طبق برنامه ریزی گروه قرار است این کنسرت قطعا تا پیش از ایام جشنواره ها در تهران برگزار شود.

اخبار و اطلاعات این کنسرت به محض قطعیت به صورت اختصاصی در «موسیقی ما» منتشر خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 آذر 1394 - 12:43

دیدگاه‌ها

دوشنبه 23 آذر 1394 - 16:23

روزبه نعمت الهی بهترینه . صدای خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی زیبا (:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود روزبه نعمت اللهی کنسرت مجازی برگزار می کند | موسیقی ما