برنامه یاد بعضی نفرات
 
23 آذر و زیر نظر کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل
کنسرت خیریه «چارتار» به نفع آموزش کودکان ایرانی و افغان در تالار وحدت برگزار می‌شود
موسیقی ما – کنسرت خیریه «چارتار» در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود. اعضای این گروه در ساعت 21 روز دوشنبه 23 آذرماه برنامه خود را به نفع آموزش کودکان ایرانی و افغان و زیر نظر کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد روی صحنه می‌برند. بلیت‌فروشی کنسرت خالقان آلبوم «باران تویی» آغاز شده و علاقه‌مندان برای انتخاب صندلی مورد نظر خود می‌توانند به سامانه www.84200.ir مراجعه نمایند. کنسرت 23 آذر از چند لقب اولین را برای این گروه دارد. این اولین اجرای زنده چارتار در تهران پس از 16 سانس کنسرت موفق در برج میلاد است که پس از انتشار آلبوم «جاده می‌رقصد» برگزار شد. همچنین آنها تا کنون تجربه حضور روی استیج تالار وحدت را نداشتند. از سوی دیگر این برای اولین بار است که اجرایی به نفع آموزش کودکان ایرانی و افغان قرار است برگزار شود که زیر نظر کمیساریای عالی پناهندگان خواهد بود.

چند روز پیش از آغاز سال تحصیلی 94 خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه بالاخره کودکان افغان می‌توانند در مدارس ایران به صورت رسمی ثبت‌نام کنند و ادامه تحصیل دهند. همین مساله بازخورد گسترده‌ای در داخل و خارج از کشور داشت و با استقبال سازمان ملل متحد مواجه شد. کمیساریای عالی پناهندگان هم، که روز 14 دسامبر شصت و پنجمین  سالگرد تاسیس خود را پشت سر می‌گذارد، اعلام کرد که به دولت ایران برای ترویج آموزش کودکان ایرانی و افغان کمک خواهد کرد. در همین راستا اعضای گروه چارتار که از جمله موزیسین‌های پیشرو در بحث اجراهای خیریه هستند، و قبلا هم به نفع موسسه «محک» روی صحنه رفته بودند، کنسرت 23 آذر را برگزار خواهند کرد.

خبر دیگر از جدیدترین فعالیت‌های چارتار این است که تور کنسرت‌هایشان هم از هفته آینده آغاز می‌شود. شهر «ساری» اولین مقصد این گروه در تور ایرانگردی آنها خواهد بود و طی روزهای 26 و 27 آذر در مرکز استان مازندران روی صحنه می‌روند. سالن آمفی تئاتر هلال احمر و طی چهار سانس میزبان این برنامه است. این گروه در ادامه به دیار آذربایجان سفر می‌کند و سوم و چهارم دی‌ماه در شهر تبریز کنسرتی را برگزار می‌کنند. بلیت‌فروشی این برنامه‌ها هم از طریق سامانه اینترنتی www.84200.ir صورت می‌گیرد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 آذر 1394 - 03:07

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 19 آذر 1394 - 11:35

خیلی هم عالی دمشون گرم

پنجشنبه 19 آذر 1394 - 11:50

ببخشید بلیت فروشی که هنوز شروع نشده. نمیدونید کی شروع میشه؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت خیریه «چارتار» به نفع آموزش کودکان ایرانی و افغان در تالار وحدت برگزار می‌شود | موسیقی ما