برنامه یاد بعضی نفرات
 
ناگفته‌های بهنام صفوی در اولین گفتگوی مفصل او پس از طی دوره نقاهت با سايت موسيقي ما؛
بهنام صفوی: ماجرای به کما رفتن شایعه‌ای بیش نبود
موسیقی ما - بدون شک «بهنام صفوی» در چند ماه اخیر بیش از همه‌ خوانندگان پاپ در کانون توجهات بوده است. ماجرای تومور مغزی، جراحی و مسائل پیرامون آن باعث شد او در صدر اخبار و البته حواشی این ماه‌ها قرار بگیرد. این خواننده بعد از مدت‌ها گفتگوی مفصلی با «موسیقی ما» انجام داده و در آن درباره ماه‌های گذشته و آینده توضیح داده است. بهنام همچنین برای نخستین بار جزئیات آلبوم چهارمش را که پر از چهره های شاخص عرصه موسیقی پاپ است، برای مخاطبان «موسیقی ما» بازگو کرده است.
 
  • * از آلبوم «فوق‌العاده» شروع کنیم. این آلبوم زمانی منتشر شد که جایگاه تو در بازار پاپ تثبیت شده بود و این اهمیت آلبومت را بالا می‌برد. خودت چقدر از نتیجه آن راضی بود؟
آن بازخوردی را که در ذهن داشتم و می‌خواستم، گرفتم. مخصوصاً قطعه «فوق‌العاده» که مورد توجه قرار گرفت و به ویژه در کنسرت‌ها با استقبال زیادی مواجه شد.
 
  • * اما عده‌ای معتقدند این آلبوم در مقایسه با دو آلبوم قبلی تو -«عشق من باش» با آن سرآلبومی مگاهیت و «آرامش» با چند قطعه‌ی موفق- شاید در جایگاه پایین‌تری قرار بگیرد.
من با این نظر موافق نیستم. چراکه دیدگاه من در تولید آلبوم «فوق‌العاده» این بود که تکراری نباشم و فضاهای جدیدی را تجربه کنم و فکر می‌کنم این تصمیم نتیجه‌ خوبی هم داشت. قطعاتی مثل «فوق‌العاده»، «بگو آره» و حتی قطعه‌ «آشتی» که تِم غربی داشت به موفقیت رسیدند. شاید برخی مخاطبان که بهنام صفوی را با آن حال و هوای قبلی پذیرفته بودند انتظار خواندن این خط ملودی‌ها را از من نداشتند و جا خوردند. در مقابل مخاطبان جدیدی هم جذب کردم که شاید تا پیش از آن با آثار من ارتباط برقرار نکرده بودند.
 
  • * تو در این آلبوم برای اولین بار از یک ترانه‌سرا (محمد کاظمی) استفاده کردی، البته یک قطعه را هم «مریم اسدی» سروده بود. چه شد که این تصمیم را گرفتی و چرا «محمد کاظمی» را انتخاب کردی؟
بله ترانه‌ «چند بار عاشق شدی» را خانم اسدی سروده بودند که نتوانستیم اسمشان را روی آلبوم بزنیم. این قطعه از آثاری بود که هم خودم دوستش داشتم و هم مردم پسندیدند.
من برای بیشتر قطعات به محمد ملودی دادم و از او ترانه گرفتم. محمد خوب از پس کار برآمد و به همین دلیل زحمت بیشتر قطعات به گردن او افتاد.
 
  • * آلبوم «معجزه» که چهارمین آلبوم تو است چه ویژگی‌ای دارد؟
به نظرم در آلبوم چهارم اتفاق‌های خوبی افتاده است. چون نتیجه‌ تجربیات سه آلبوم قبلی من است و در واقع برآیند آن‌هاست. حال و هوای خاصی دارد و به نظر من جزو آثاری است که در بخش‌های مختلف اعم از ترانه، ملودی و تنظیم، خیلی پخته است. خودم خیلی دوستش دارم و مطمئنم که مردم هم دوست خواهند داشت.
 
  • * آلبوم در چه مرحله‌ای است؟
پیش‌تولید این آلبوم از یک سال و نیم قبل آغاز شد و فرایند تولید آن کمی طولانی شد. من در بخش ترانه‌ها یک دگرگونی اساسی ایجاد کردم و یک آلبوم ده قطعه‌ای را به طور کامل عوض کردم! یعنی بخشی از کارها انجام شد، اما ترانه‌ها را عوض کردیم و دوباره کار را پیش بردیم و در نهایت به قطعاتی رسیدیم که الان داریم. در حال حاضر آلبوم آخرین مراحل تولید و انتشار را سپری می‌کند و پس از انجام روال اداری به بازار خواهد آمد.
 
  • * «معجزه» چند قطعه دارد و چه کسانی در آن با تو همکاری کرده‌اند؟
این آلبوم 13 قطعه دارد که 10 ملودی را خودم ساخته‌ام، 2 ملودی را «بهنام کریمی» ساخته و یک اثر هم با آهنگسازی «صادق نورانی» در آلبوم قرار گرفته است. ترانه‌ها را افشین یدالهی، روزبه بمانی، حسین غیاثی، مریم اسدی، ساغر شفیعی، محمد کاظمی و امین بامشاد سروده‌اند. همچنین بهروز صفاریان، معین راهبر، حامد برادران، آرون حسینی، مهران عباسی، میلاد ترابی، غلامرضا صادقی، بهنام کریمی و خودم تنظیم‌های آلبوم را انجام داده‌ایم.
 
  • * چه شد که دست به این خانه‌تکانی اساسی زدی؟!
برای این آلبوم، زمان انتشار ملاک نبود و دوست داشتم آنچه که از نظر کیفی برایم مهم است اتفاق بیفتد و انتظار مخاطبان را تا جایی که می‌توانم برآورده کنم. سعی کردم بیشتر وقت بگذارم و روی آلبوم تمرکز کنم. همانطور که گفتم، ما یک آلبوم را که از یک سال و نیم قبل تا حدودی آماده شده بود، کاملاً زیر و رو کردیم. جالب آنکه کارهایی که این اواخر انجام شد، جزو بهترین‌های آلبوم هستند. مخصوصاً همکاری با روزبه بمانی که همه با توانایی‌هایش آشنا هستند. قطعه «معجزه» در این آلبوم سروده‌ او است.
 
  • * در بخش ترانه و تنظیم آلبومت، اسم‌های شاخص زیادی را می‌بینیم، اما در زمینه آهنگسازی همچنان عمده آثار ساخته‌ی خود تو است. چرا در این بخش از دیگران بیشتر استفاده نکردی؟
به این دلیل که به اتفاق سایر دوستان دیدیم کار آنطور که باید از آب درآمده است و احتیاجی به این نیست که ملودیِ دیگری بگیریم. از طرفی خواننده‌ای که آهنگسازی می‌کند، با توانایی‌های خودش آشنا است و بر همان اساس آثارش را می‌سازد و شاید بهترین گزینه خودش باشد. در هر صورت اگر احساس می‌شد نیاز به کمک گرفتن از آهنگسازان دیگر هست، حتماً این کار را می‌کردم.
 
  • * این آلبوم چه زمانی منتشر خواهد شد؟
تمام برنامه‌ریزیمان بر این اساس است که «معجزه» را پیش از سال جدید و اگر همه چیز به خوبی پیش برود در بهمن ماه عرضه کنیم. اما این پیش‌بینی است و من واقعاً نمی‌توانم زمان دقیقی اعلام کنم.
 
  • * از میان قطعات آلبوم، کدام قبلاً منتشر شده است؟
قطعات «خدا» و «حیف» با تغییراتی در تنظیم در آلبوم قرار گرفته‌اند.
 
  • * این آلبوم را کدام شرکت منتشر خواهد کرد؟
«معجزه» توسط شرکت «اکسیر نوین» و به تهیه‌کنندگی آقای «رضا خانزاده» به بازار خواهد آمد. من سال گذشته قرارداد سه ساله‌ای با آقای خانزاده منعقد کردم که شامل تهیه‌کنندگی کنسرت‌های من در تهران و یک آلبوم جدید می‌شد.
 
  • * چه شد که همکاری‌ات با آقای جلیل‌پور و شرکت «آوای هنر» را قطع کردی؟
دلیل خاصی نداشت. آقای جلیل‌پور از دوستان خوب من هستند و موسسه «آوای هنر» نیز از موسسات نامدار و معتبر موسیقی کشور است. قرارداد بین ما سه ساله بود که حتی تمدید هم شد. از آنجا که دوست داشتم تنوعی در کارهایم داشته باشم، این مسئله را با آقای جلیل‌پور در میان گذاشتم و ایشان هم موافقت کردند. خدا را شکر هیچ مشکلی وجود نداشت.
 
  • * به ماجرای بیماری‌ات بپردازیم. مسئله‌ای که در ماه‌های اخیر حاشیه‌هایی برای تو در پی داشته و واکنش‌های متفاوتی هم نسبت به آن صورت گرفته است. بهتر است خودت یک بار برای همیشه توضیح جامعی درباره آن ارائه کنی.
حدود دو سال و نیم پیش، با تشنج‌های شدیدی روبرو شدم و پس از پیگیری، متوجه بیماری‌ام که تومور مغزی بود شدم. اما جز افراد خیلی نزدیک، کسی را در جریان ماجرا نگذاشتم. تا آنکه این تشنج‌ها تکرار شد و یک بار در جریان برنامه‌ای که در اصفهان داشتیم این اتفاق افتاد و اعضای گروه متوجه شدند که من بیمار هستم، اما باز هم قضیه برایشان واضح نبود. آن روز برنامه را با هر سختی‌ که بود اجرا کردیم.

تابستان امسال ماجرا به وضعیت بحرانی رسید و من باید تحت عمل جراحی قرار می‌گرفتم. پیش از اعلام شایعاتی از سوی بعضی دوستان مطرح شد. به همین دلیل تصمیم گرفتم برای جلوگیری از بروز شایعات احتمالی نظیر سرطان و...، خودم مسئله را عنوان کنم که البته باز هم نشد جلوی شایعات و حواشی را بگیریم!

تیر ماه عمل جراحی انجام شد و من دو ماه در استراحت مطلق بودم. تیم پزشکی زحمات زیادی کشیدند و با اینکه عمل بسیار سختی بود و به دلیل بزرگ بودن تومور، خارج کردن آن کار دشواری بود، سنگ تمام گذاشتند و من واقعاً از آنها ممنونم.

این را هم شفاف بگویم که هنوز در خصوص وضعیت من چیزی قطعی نشده است. خدا را شکر تا الان با لطف خدا و دعاها و انرژی‌های مثبت مردم همه چیز به خوبی سپری شده و بنا به نتیجه ام.آر.آی هفته گذشته، اوضاع خوب است. ولی از آنجا که طبق آزمایشهای صورت گرفته، توده بدخیم بوده، من باید داروهای شیمی‌درمانی را حداقل تا دو سال استفاده کنم و چکاپ‌های شش‌ماهه را انجام دهم. وجود هواداران و مردم روحیه‌ بالایی به من می‌دهد و انشاالله مشکلی به وجود نخواهد آمد.
 
  • * تو پس از انجام جراحی و دوره نقاهت، بلافاصله در هفدهم مهرماه کنسرتی برگزار کردی که آن هم واکنش‌های متفاوتی به دنبال داشت و حتی این شائبه را به وجود آورد که بخشی از ماجراهای عنوان شده در مورد بیماری تو، صرفاً به خاطر ایجاد هیاهوی خبری بوده است. چه پاسخی داری؟
من بر حسب وظیفه از کسانی که این مسائل را مطرح کردند ممنونم، به این خاطر که به من پرداخته و پیگیر اوضاعم بوده‌اند! باید بگویم که چیزی جز واقعیت عنوان نشده است. تیم پزشکی و مسئولان بیمارستان حاضر هستند و حتی فیلم جراحی من موجود است. حتی خیلی وقت‌ها سعی می‌کنم چون ضرورتی وجود ندارد، برخی مسائل را مطرح نکنم، چراکه معتقدم ممکن است موجب جذب انرژی منفی شود. هرچه بوده عین واقعیت بوده و من امیدوارم این اتفاقات برای هیچ کس پیش نیاید.
 
  • * و این ماجرای به کما رفتن چطور؟
ماجرای به کما رفتن شایعه‌ای بیش نبود. در ابتدای هر ماه، من پنج روز دوره‌ شیمی درمانی می‌گذرانم و طی آن باید در استراحت کامل و دور از استرس و فشار باشم و فعالیت خاصی نکنم. متأسفانه من این مسئله را رعایت نکردم و مشغول کار روی آلبوم بودم و مدت زیادی هم نخوابیده بودم! از طرفی یکی از داروهای من که فنی تویین نام دارد، گاهی با تمودال (همان کپسول شیمی درمانی) تداخل دارویی ایجاد می‌کند. آن خستگی و فشار با تداخل دارویی همراه شد و باعث شد هنگام کار بی‌هوش شوم و دیگر متوجه چیزی نشدم.

آن روز میلاد لطیفی -که در ماه‌های اخیر پیگیر کارهای من در بیمارستان بود و زحمات زیادی کشید- مشهد بود. همسر من بعد از وقوع آن اتفاق سراسیمه با میلاد تماس گرفت و با دستپاچگی گفت که بهنام از هوش رفته. میلاد صبح روز بعد خودش را به تهران رساند و من بعد از به هوش آمدن او را در بیمارستان دیدم. اینکه این شایعه از کجا شکل گرفته را نمی‌دانم. شاید همین ماجرای بی‌هوش شدن من تحت عنوان «کما» بازتاب پیدا کرده است. من تحت تأثیر داروهای ضدتشنج، بی‌هوش و در بیمارستان بستری بودم، اما به کما نرفته بودم. این دو، دو چیز متفاوت هستند.

پس از 24 ساعت بستری بودن در بیمارستان، پزشکان اجازه دادند با سرم و با رعایت جوانب احتیاط به خانه منتقل شوم. در این مدت همسرم نگذاشت از اخبار فضای مجازی مطلع شوم و من چند روز بعد متوجه شایعه‌ها شدم. به هر حال اصل ماجرا این بوده است و من به خاطر تداخل دارویی در بی‌هوشی بودم، نه کما.
 
  • * در حال حاضر وضعیت جسمی‌ات چطور است؟
خدا را شکر اوضاع عمومی‌ام خیلی بهتر است. استراحت می‌کنم و دستورات دارویی را هم رعایت می‌کنم تا انشاالله مشکلی پیش نیاید!
 
  • * این روزها در حیطه‌ کاری چه می‌کنی و چه برنامه‌ای داری؟
آلبوم را به پایان می‌رسانم. قرار است تمرینات کنسرت را هم از سر بگیریم. یک خانه‌تکانی اساسی در گروه انجام دادیم و ساختار آن به کلی عوض شده است. در کنسرت 17 مهر هم با ترکیب جدید اجرا کرده بودیم. از «مهدی فردی» عزیز که در این چند سال رهبری ارکستر من را بر عهده داشت سپاسگزارم، اما با تغییراتی که صورت گرفته در حال حاضر این مسئولیت را خودم بر عهده گرفته‌ام و هماهنگی‌های کنسرت‌ها هم توسط خودم با همراهی میلاد لطیفی انجام می‌شود.
 
  • * از نظر پزشکان اجرای کنسرت برای تو منعی ندارد؟
بله، در صورت رعایت دستورات پزشکی و استراحت‌های لازم، مشکلی از این بابت وجود ندارد.
 
  • * شیمی‌درمان‌ات در چه بازه زمانی انجام می‌شود؟
من پنج روز ابتدای هر ماه درگیر شیمی‌درمانی هستم. شیمی‌درمانی من در چهار دوره‌ شش ماهه انجام می‌شود که الان دو ماه از شش ماه اول را پشت سر گذاشته‌ام و در پنج روز اول ماه بعد، دوره‌ سوم آن آغاز می‌شود.
 
  • * برنامه اجراهای پیش رو مشخص شده؟
در ادامه تور کنسرت‌های آلبوم «فوق‌العاده»، برای چند کنسرت قرارداد داشتیم که به خاطر مسائلی که پیش آمد موفق به برگزاری‌اش نشدیم. اما خوشحالم که الان آمادگی کامل برای اجرا دارم و می‌توانم این کنسرت‌ها را برگزار کنم. احتمالاً در سفرها، نفراتی از تیم پزشکی من را همراهی خواهند کرد. تور کنسرت‌هایم از اوایل دی با اجرا در خراسان و مازندران از سر گرفته می‌شود و جزئیات آن را به زودی اعلام خواهیم کرد.
 
  • * حرف پایانی؟
نمی‌خواهم حرف کلیشه‌ای بزنم. اما در این مدت آن قدر مردم از سنین و اقشار مختلف من را مورد محبت و لطفشان قرار داده‌اند که واقعاً نمی‌دانم با چه زبان و بیانی باید تشکر کنم. برای هموطنان عزیزم آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم همچنان این افتخار را داشته باشم که در کنارشان فعالیت کنم.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 21 آذر 1394 - 00:02

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 18 آذر 1394 - 19:42

بهنام جون تورو خدا اصفهان كنسرت بذار مرديم ديگه از انتظار

پنجشنبه 19 آذر 1394 - 17:02
mohsen 5678

اگه اشتباه نکنم چند وقت پیش توی تالار رودکی کنسرت داشتن.....

5.219.100.191
چهارشنبه 18 آذر 1394 - 19:43

با عرض سلام و وقت بخیر بسیار خوشحالم و خدا رو شکر میکنم که حال اقای صفوی خوب شد و دوباره توانست به دنیای موسیقی برگرده ....و اما در مورد البوم جدید با چه اساتید بزرگ و کار بلدی کار کرده چه شود این البوم تا منتشر شدن البوم خماریشو میکشم و در اخر خسته نباشید و به خدای متعال میسپارمتون

چهارشنبه 18 آذر 1394 - 19:48

خدا رو شکر که بهترید عشق من سال ۸۵ همهٔ کارتو دنبال می‌کنم و لذت می‌برم

شاید باور نکنی‌ تمام کنسرت هاتو هر جا بوده از دست ندادمو اومدم

خیلی‌ خوشحالم که دوباره کنسرت میذارین فقط لطفا اصفهان هم کنسرت بذارین.یا شیراز

مرسی‌ از سایت موسیقی ما که مصاحبه کاری با سلطان آرامش ایران

چهارشنبه 18 آذر 1394 - 19:51

سلام ممون بابت اخبار خوبتون از آقای صفوی

چهارشنبه 18 آذر 1394 - 19:52

من از تیر ماه تا الان هر شب سر نماز دعا‌ می‌کنم واسه سلامتیتون
من عاشق کاراتونم مخصوصاً خدا و حیف
بدونید یه ایران واستون دعا‌ می‌کنن همیشه و پشتتونن
دوست داریم بهنام عزیز

چهارشنبه 18 آذر 1394 - 19:56

آخ جون کنسرهای سلطان آرامش شروع می‌شه دوباره هر جا باشه من که اولین نفرم
راستی‌ بهنامم معجزه قراره چه غوغایی کنه
بهنامی یا بیان اینجا حمایت از معجزه در راهه و کنسرتای باحال معجزٔ بهنام صفوی

چهارشنبه 18 آذر 1394 - 20:01

بعضی‌‌ها که البته معلومه کیا هستن میخوان بگن بهنام داره مریضیشو گنده میکنه واسه معروفیت
فک کنم هنوز به دنیا نیومد بودن که بهنام تو برج میلاد چند سانس چند سانس داشت کنسرت میداد هههه خدا شفا بده
بهنام جان تو واسه همه مردم و طرفدارات ثبت شده هستی‌ داداشم این آلبومتم مثل همهٔ آلبومات میا‌دو می‌ترکونه
دوست داریم تا آخرش ما هستیم

چهارشنبه 18 آذر 1394 - 20:03

ESHGHI TO PESARE HONARMANDE IRAN ZAMIN

چهارشنبه 18 آذر 1394 - 20:04

اللهم اشف مریض انشالله خداوند همه مریضان رو به خصوص مریضای با بیماری لا علاج رو شفا بده
برای تو این شب های مقدس دعا کنیم بخصوص اونایی که تو بستر بیماری هستن یا ازشون قظع امید شده
برای همه
((((((((( آلبوم فوق العاده )))))))))))) بر عکس نظر همه بنظر من بهترین آلبوم بهنام صفوی بود
من این آلبوم روخیلی پسندیدم ... فوق العاده , خاطره , اولین قرار , بگو آره و یادته بسیار زیبا بودند
بنظرم آلبوم آرامش در مقابل این آلبوم هیچ حرف خاصی نداشت حالا هرچقدر بگیم اونجا سیروان
و زانیار بودن
بهرصورت من امیدوارم فضای آلبوم جدید معجزه مثل آلبوم فوق العاده مورد قبول و پسند باشد
چرا که این تیم یه خورده ته دلم را میلرزاند ... آلبوم های اسمی عموما موفق نیستند
برای بهنام صفوی عزیز آرزوی سلامتی و موفقیت دارم
لطفا در این شبها مارا فراموش نکین عزیزان

چهارشنبه 18 آذر 1394 - 20:10

چقدرچهرشون بهترشده خداروشکر

چهارشنبه 18 آذر 1394 - 20:10

ايشاالله خدا ايشون و همه مريضا و بيمارارو شفا بده , اللهي آمين

چهارشنبه 18 آذر 1394 - 20:10

چطور شایعه بوده که مدیر برنانه هاشون تایید کردن ....

پنجشنبه 19 آذر 1394 - 11:59
MARYAM JOONI90

شما فقط تیتر و نخونید !!!!
لطفا مصاحبه رو بخونید بعد نظر بذارید
بهنام ۱ روز بیهوش بوده اول فک کردن که تو کما رفته
چون اقای لطیفی اون موقع تهران نبودن و فرداش که اومده بودن میبینن به هوش میان خدارو شکر
بعدشم که فرداش اعلام شد که کما نبوده و تداخل دارویی بوده.

5.78.205.104
چهارشنبه 18 آذر 1394 - 20:10

امیدوارم خدا شفا بده

چهارشنبه 18 آذر 1394 - 20:10

چه عوامل خوبی.روزبه و بهروز صفاریان و حسین غیاثی و آرون و ... . فقط حیف صداش خوب نیس ولی محتوای آلبوم حتما خوب میشه

شنبه 21 آذر 1394 - 18:23
amir.am

جانمممممممممممممممم؟
صداش خوب نیست؟
خدا شفا بده

178.62.137.173
چهارشنبه 18 آذر 1394 - 20:10

خیلی خوشحالم که حالشون خوبه امیدوارم همیشه خوب باشن

چهارشنبه 18 آذر 1394 - 20:10

تنش سلامت

چهارشنبه 18 آذر 1394 - 20:15

Ey zhaaaan che khandeeeeiii ishala hamishe salamat bashin o az tahe del bekhandiiiin

چهارشنبه 18 آذر 1394 - 20:15

فقط یه کوشان حداد کمه تو آلبوم

چهارشنبه 18 آذر 1394 - 20:20

از همه نظر پرچم موسيقي ايران و بالا بردي سلطان
به اميد بهبودي كامل

چهارشنبه 18 آذر 1394 - 20:24

roozi 20 bar ahange heifo goosh mikonam

چهارشنبه 18 آذر 1394 - 20:25

عزیز دل... عمو بهنامم همیشه سالم و سر حال باشی

چهارشنبه 18 آذر 1394 - 20:26

كنسرت ميخوايم بهنام جون كنسرررررت بذار
عاشقتم سلطان آرامش

چهارشنبه 18 آذر 1394 - 20:30

Ba hozur behruz saffarian hatman gharare Ba ye shahkar ruberu beshim.

چهارشنبه 18 آذر 1394 - 20:30

خداروشکر که حالش خوبه

چهارشنبه 18 آذر 1394 - 20:30

بهترين خواننده ايراني به خدا شعور موسيقي تو كارات موج ميزنه خدا شما رو واسه موسيقي ايران نگه داره

چهارشنبه 18 آذر 1394 - 20:35

الهی شکر

چهارشنبه 18 آذر 1394 - 20:45

هميشه بخند

چهارشنبه 18 آذر 1394 - 20:55

ایشالا همیشه سالم باشه و از صدای گرمش لذت ببریم

چهارشنبه 18 آذر 1394 - 21:00

خداروشکر

چهارشنبه 18 آذر 1394 - 21:03

کاملا با این حرفش موافقم « دیدگاه من در تولید آلبوم «فوق‌العاده» این بود که تکراری نباشم و فضاهای جدیدی را تجربه کنم »
خیلی خوب بود اینکارش،من خیلی لذت بردم این از این آلبوم و از نظر من بهترین کار بهنام بوده چون بدور از هرگونه تکرار بود این آلبوم و یک فضای کاملا متفاوت داشت.
امیدوارم این مشکل رو هم پشت سر بذاری و خبر سلامتی کاملت رو بشنویم سلطان آرامش
به امید یه کنسرت خوب تو مازندران عاشقتم

چهارشنبه 18 آذر 1394 - 21:05

ای جااانم ...خداروشکر امیدوارم هر روز بهتر از روزقبلشون باشن

چهارشنبه 18 آذر 1394 - 21:26

وااای چقد خوشحال شدم از اینکه این مصاحبه رو خوندم بهنام خیلی‌ دوست داریم

عاشقتیم

همیشه باش

مشهدم کنسرت بزاار

چهارشنبه 18 آذر 1394 - 21:31

من کنسرت ۱۷ مهر برج میلاد رو رفتم خیلی‌ بهتر از کنسرتای قبیلت بود بهنام عزیز
تازه صداتو شنیدم.عالی‌ بودی از همه نظر
مطمئن باش هیچ کدوم از کنسرتاتو از دست نمیدم
با آرزوی سلامتی‌ کامل برای سلطان آرامشم
تهران کنسرت یادت نر
زود به زود خواهشاً
ما دلمون تنگ می‌شه

چهارشنبه 18 آذر 1394 - 21:34

همین که حواست به من هست خوبه

همین خوبه که تو من و دوست داری

همه می‌رن از زندگی من اما

محاله تو یک روز تنهام بذاری

بهترین خوانندهٔ دنیا از صمیم قلبم براتون به همراه همسرم دعا‌ می‌کنم

چهارشنبه 18 آذر 1394 - 21:38

دوست دارم بهنام جان معلومه که آلبوم معجزه می‌ترکونه مگه تا حالا کاری خوندی که نترکونده باشه!!!!

چهارشنبه 18 آذر 1394 - 21:46

بهنام جان به این مصاحبه‌ها توجه نکن!!!
تو خودت ستاره‌ای و باعث افتخاره هر کسیه که با تو کار کنه
اونا باید از تو تشکر کنن که این فرصتو بهشون دادی بهات کار کنن
مطمئن باش برای ما هوادارات از همه ستاره تری
البته من قصد توهین به هیچ کسیو نداشتم و فقط نظرمو گفتم

(صرفاً جهت اطلاع)

چهارشنبه 18 آذر 1394 - 21:50

جانم به همه بهنامی ها
اتفاقا من امروز صبح تا تو ماشینم نشستم رادیو پیام آهنگ بهنام رو گذاشت و کلی‌ حال کردمو شارژ رفتم سر کارم

چقدر خوشحالم که دوباره روی استیج بر میگردی سلطان آرامش

چهارشنبه 18 آذر 1394 - 21:53

خیلی‌ واستون دعا می‌کنیم بهنام جان.به امید سلامتیتون . سرطان واقعا خیلی‌ بده درکتون می‌کنم
دوستون دارم

چهارشنبه 18 آذر 1394 - 21:55

آخ جووووووووووووووون یعنی‌ دی‌ کنسرت بهنام صفوی؟؟؟؟؟؟؟

چهارشنبه 18 آذر 1394 - 22:02

حیف

حیف دیگه دیره باید که بری

واسه رفتن از اینجا حاضری

این چمدونا پره از خاطره هامون

نرو طایی یه ذره آروم بگیره بارون

کاشکی‌ میشد این لحظه زمان می‌‌ایستاد

تو موهات و واا میکردی توی باد

نمیخوام دنیا رو بعد از هم ببینیم

نمی‌خوام پیش یکی‌ دیگه بشینی

بیزارم از گذشته و آیندم...

چهارشنبه 18 آذر 1394 - 22:05

انشاالله خوب شه

چهارشنبه 18 آذر 1394 - 22:25

اوف چه شود,اىن قدرا رو همه ىه جا جمع کرده.

چهارشنبه 18 آذر 1394 - 22:30

امیدوارم خیلی زود کاملا خوب بشی???

چهارشنبه 18 آذر 1394 - 22:34

منتظر آلبوم عشق بهنام صفوی معجزه هستیم

چهارشنبه 18 آذر 1394 - 22:42

عجب کست باحالی‌ چیده بهنام جان
به حال ما هواداراهم رحم کن !!!!
بهترین آلبوم سال می‌شه از الان میگم

چهارشنبه 18 آذر 1394 - 22:43

نشنیده میگم بهترین آلبوم سال می‌شه

آلبوم معجزه

چهارشنبه 18 آذر 1394 - 22:53

تیتراژ برنامهٔ احسان علی‌خانی رو برای عید بهنام داره می‌خونه با شعر روزبه بمانی و تنظیم بهروز صفاریان
البته هنوز این خبر رسانه‌ای نشده و به زودی رسانی می‌شه
عجب تیتراژی بشه به‌‌‌ به‌‌‌
احتمالا ماه عسلم بهنام جان هستش
خلاصه که امسال کلا بهنام تازه خودشو داره نشون میده
ما هوادارش که همه جوره حمایتش می‌کنیم
و از همینجا هم از احسان علی‌خانی تشکر می‌کنم به خاطر اینکه رفاقتشو به بهنام همه جوره ثابت کرده
هم تو بیمارستان بود و هم از نظر کاری دوباره تجربهٔ قشنگی‌ با هم واسه ما به ارمغان میارن
منتظر همه این اتفاقای خوب هستیم

چهارشنبه 18 آذر 1394 - 23:08

همیشه موفق باشن و با سلامتی کامل به ادامه کار مشغول بشن

چهارشنبه 18 آذر 1394 - 23:15

یه آلبوم تکوندهنده و یه معجزٔ دیگه از بهنام صفوی تا قبل سال جدید

منتظر این اتفاق ویژه هستیم

از طرف طرفدارای محسن چاوشی تبریک میگیم به هوادارای نازنین بهنام صفوی

چهارشنبه 18 آذر 1394 - 23:17

بهترین آلبوم سال

معجزه

منتظریم....

چهارشنبه 18 آذر 1394 - 23:23

منم امروز تو چند تا سایت خوندم تیتراژ برنامهٔ سال تحویل احسان علیخانی رو بهنام صفوی میخونه
با همکاری بهروز صفاریان و روزبه بمانی
کسی‌ خبر داره؟؟لطفا اگه کسی‌ این خبرو به صورت دقیق میدونه بگه
خیلی‌ دوس دارم بدونم سلطان آرامش هست یا نه
منتظر شهکار دیگه از بهنام صفوی عزیز هستیم

چهارشنبه 18 آذر 1394 - 23:27

شک ندارم بهترین آلبوم سال می‌شه
در مورد آلبوم فوق‌العاده هم بگم که من خودم عاشق این آلبومم حتا بیشتر از ۲ آلبوم قبل بهنام مخصوصاً آهنگ چند بار عاشق شدی که شبا با اون می‌خوابم
البته اینم بگم که بگو آره هم که عالیه همش در کّل بیسته

چهارشنبه 18 آذر 1394 - 23:30

بهنام چرا اهواز و ماهشهر کنسرت نمیذاری؟؟؟
تر و خدا برنامه بذار اینجا همه منتظرن

چهارشنبه 18 آذر 1394 - 23:38

بهنامیستا باید یه برنامه بذاریم واسه جشن آلبوم معجزه که قطعا بهترین آلبوم سال می‌شه
اینو نشنیده می‌تونم بگم

منتظریم سلطان آرامش

چهارشنبه 18 آذر 1394 - 23:45

دوستان دقت کنید من چند بار مصاحبه رو با دقت خوندم تیتری که سایت زده درست نیست
خود بهنام گفته از هوش رفته و هوشیاریشو ۱ روز از دست داده به خاطر تداخل دارویی بیهوشی بوده نه کما
این تیتر اینو به ذهن میاره که اصلا مسالهٔ خاصی‌ نبوده و بهنام دروغ گفته بابا نکنید این کارارو واسه بیشتر دیده شدنتون تورو خدا
تیترو درست بزنید
البته میدونم که تائید نمی‌شه کامنتم ولی‌ به هر حال

چهارشنبه 18 آذر 1394 - 23:58

دیگه کم کم مطمئنم

بهترین عاشق دنیایی‌

آاخ الهی من بمیرم

واسه اون چشمای رویائی

پنجشنبه 19 آذر 1394 - 00:50

ياذالجلال و الاكرام

پنجشنبه 19 آذر 1394 - 00:50

امیدوارم زود تر سلامتی کاملو به دست بیاری بهنام جان
تو از سرمایه‌های کشوری با هنر زیبات و تو قلب همهٔ مردم هستی‌
همه دست به دعا‌ بودن برای تو از جمله خانوادهٔ ما
و البته دست به دعا‌ هم خواهیم ماند تا سلامتی کاملت
در ضمن خیلی‌ هم خوشحالم که دوباره می‌خوای فعالیتای کنسرتو شروع کنی‌ فقط لطفا فشار نیار به خودت
من از آلبوم اّولت تا الان طرفداره پارو پا قرصتم و عاشق اون آهنگ موج دریا هستم با اون ویدو قشنگش و چقدر خاطره دارم باهاش همینطور آهنگ آشتی از البومو آخرت
منتظره آلبوم معجزه هم هستیم و مطمئنم که بهترین آلبوم سال می‌شه

پنجشنبه 19 آذر 1394 - 00:55

من تو تابناک و تسنیم خوندم که ایشوک تو کما به سر میبرن ولی باز خیلی خوشحالم که شایعه بوده. به مدد مولا همیشه سلامت و پر ونرژی باشن.???

پنجشنبه 19 آذر 1394 - 01:10

خداروشکر

پنجشنبه 19 آذر 1394 - 01:10

بهنام يعني همه زندگيم
كرمانشاه يادت نره كنسرت بذار تا حالا همه جا رفتي غير از اينجا

پنجشنبه 19 آذر 1394 - 02:10

انشاالله که سلامتی کاملشون رو به دست بیارن

پنجشنبه 19 آذر 1394 - 03:00

خدا روهزار مرتبه شکر الهی همیشه سلامت وپایدار باشی

پنجشنبه 19 آذر 1394 - 03:55

خوشحال شدم شنیدم سلامته

پنجشنبه 19 آذر 1394 - 08:06

عالی
خدا روشکر
بشه با شهاب رمضان فیت بخونی
استاد روزبه بمانی صفاریان ترابی مریم اسدی افشین یدالهی
فقط جای علی افکاری خالیه و مریم حیدرزاده بابک رادمنش

پنجشنبه 19 آذر 1394 - 21:11
م

آقا سعید تو موسیقی ما و اینستاگرام و فیسبوک زیر پست اکثر هنرمندا کامنت شما هست.محتواشم عین هم.همه باهم فیت بخونن و با بابک رادمنش کار کنن.یا اینکه جمع کنن برن از ایران.واقعا تبریک میگم آدم خستگی ناپذیری هستی!
بهنام صفوی قبلا با شهاب رمضان فیت خونده

46.51.114.193
پنجشنبه 19 آذر 1394 - 09:45

وااای خدایا چه خبر خوبی

پنجشنبه 19 آذر 1394 - 11:06

بهنام جون مثال زدنی‌‌ترین هنرمند ایران شما هستی‌ و این و ثابت کردی به همه
اول از همه از نظر شخصیتت که همه میدونم نظیر نداری
بعد از نظر کار هم که دیگه یکی‌ از یکی‌ بهتر
هیچ وقت کار‌های سطح پاین ندادی و این یعنی‌ واسه طرفدارات ارزش قائل هستی‌
امید ورم همین طور که الان با بیماریت جنگیدی طایی آخرش هم بجنگی و ما مطمئنیم که پیروز می‌شه
خدا برای ما مردم ایران حفظت کنه
منتظر کنرت
خراسان لطفا بیا بجنورد
علی‌ هستم عاشق بهنام صفوی از شهر بجنورد

پنجشنبه 19 آذر 1394 - 11:12

مگه داريم از تو بهتر سلطان مگه ميشه

پنجشنبه 19 آذر 1394 - 11:15

خدارو شکر

پنجشنبه 19 آذر 1394 - 11:48

ما از طرف هوادارای احسان خواجه امیری تبریک میگیم هم آلبوم و هم سلامتی کاملتون و آرزو میکنیم

چشات آرامشی داره که تو چشمای هیشکی نیست

پنجشنبه 19 آذر 1394 - 11:52

AAAAAAخی
یعنی‌ ۱ روز بیهوش بودی عزیزم
بیچاره خانمت چی‌ کشیده!!
آرزوی قلبی ما سلامتیتونه و منتظر معجزه هم هستیم

پنجشنبه 19 آذر 1394 - 12:01

آخه تو که نخوندی چرا میای واسه خودت یه چیزی میرونی این وسط

پنجشنبه 19 آذر 1394 - 14:05

خداروشکر, من که داشتم دق میکردم, عاشقتم

پنجشنبه 19 آذر 1394 - 17:00

خداروشکر خیلی خوشحال شدم

پنجشنبه 19 آذر 1394 - 17:40

خدا رو شکر خیلی نگران بودم

جمعه 20 آذر 1394 - 11:15

خدا پشت هر کسی که برای پیشرفت وطنش زحمت میکشه باشه? بخصوص‌ کشور های در حال پیشرفت

جمعه 20 آذر 1394 - 18:05

به هر حال بیماری ایشون خیلی سخته و طبیعتا کما رفتن هم با توجه به اینکه تومور مربوط به مغره نمیتونه خیلی چیز بی مربوطی باشه البته کما رفتن هم درجات مختلفی داره و بعصی وقتا خود دکترا تشخیص میدن بیمار رو به کمای مصنوعی ببرن ولی این تکذیب و این حرفا در مورد چیزی که همه جا تاییدش کردن ریاد جالب نیس

AEF
جمعه 20 آذر 1394 - 21:15

بهنام جان دروغه اگه بگم توزندگیم هیچ نقشی نداشتی امیدوارم همیشه موفق سالم وتوانمند ببینیمت الهی امین

جمعه 20 آذر 1394 - 21:41

با شهاب رمضان مصاحبه کنید

شنبه 21 آذر 1394 - 11:57

عاشقتم كنسرت بذار زود تر سلطان آرامش

شنبه 21 آذر 1394 - 13:16

لطفا از البوم جديد اقايان علي اصحابي و سامان جليلي و بهنام علمشاهي و سعيد پور سعيد و سعيد شهروز و گروه سون و حسين توكلي و رامين بي باك و مهدي احمدوند و بابك جهانبخش هم خبر بگزاريد وبنويسيد كه در چه مرحله اي هستند وكي منتشر مي شوند و خواهش مي كنم با انها هم گفت وگو كنيد با تشكر .

شنبه 21 آذر 1394 - 19:25

Dardsh b june dushmanash

یکشنبه 20 دی 1394 - 10:41

درود بر بهنام عزیز
موفق و سلامت باشی همیشه بهنام جان

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بهنام صفوی: ماجرای به کما رفتن شایعه‌ای بیش نبود | موسیقی ما