برنامه یاد بعضی نفرات
 
در گفتگو با «موسیقی ما»مطرح شد؛
مسعود سعیدی: تمام دغدغه من این است که آلبوم هیت و قابل قبولی را به بازار موسیقی کشور بفرستم
موسیقی ما – خواننده جوان پاپ ازانتشار نخستن آلبوم رسمی خود پس از سالها فعالیت در حوزه موسیقی، در ابتدای سال آینده خبر داد. به گزارش «موسیقی ما»، مسعود سعیدی که از سالهای قبل در حوزه موسیقی کشور فعالیت می کند، از انتشار آلبوم رسمی اش در بازار موسیقی کشورو برنامه ریزی هایی که برای برگزاری کنسرتدر تهران دارد، سخن  گفت.

مسعود سعیدی در ابتدای صحبت هایش توضیح داد: «اولین خبر درباره من این است که با آقای امیر جوادی قرارداد بسته ایم و ایشان به عنوان مدیر برنامه های بنده شروع به کار کرده اند. درباره آلبوم هم باید بگویم که شعر و ملودی آلبوم مشخص شده است و انتخاب هایمان انجام شده است. فعلا در بخش تنظیم در حال انتخاب هایمان هستیم. بعد از این همه سال، تمام دغدغه من این است که آلبوم هیت و قابل قبولی را به بازار موسیقی کشور بفرستم. قولها و همکاری‌های خوبی هم از سوی دوستان در دفتر موسیقی وزارت ارشاد با ما شده و امیدوارم به زودی با اخذ همه مجوزها آلبوم وارد بازار موسیقی کشور شود. »

سعیدی درباره زمان انتاشر آلبومش هم گفت: «به احتمال خیلی زیاد انتشار آلبوم را به اوایل سال بعد موکول کرده‌ایم ولی در این مدت زمان، حتما تک قطعاتی را منتشر خواهیم کرد و احتمال هم دارد که پیش از انتشار آلبوم، کنسرتی را هم در تهران روی صحنه ببریم چون احساس می کنم پتانسیل‌های برگزاری کنسرت وجود دارد.»

این خواننده درباره همکاری با چهره های قدیمی حوزه موسیقی که پیش ازاین نیز سابقه همکاری با یکدیگر را داشته‌اند نیز گفت: «رفاقت ‌ها و دوستی‌های قدیمی هنوز هم با همان قدرت ادامه دارند ولی سعی کرده‌ام در بحث کار و موسیقی، با بهترین‌ها همکاری کنم و انرژی جدیدی را وارد آثارم کنم . متاسفانه در سالهای گذشته بسیاری از همین اطرافیان در ظاهر رفیق، از حسن نیت ما سوء استفاده کردند و همین باعث شده که دیگر با احتیاط بیشتری برای ادامه کارم در بازار رسمی قدم بردارم. بعد از این همه سال کار در حوزه موسیقی که متاسفانه هنوز به دلایل مختلف نتوانسته‌ام به صورت رسمی آلبومی را به بازار بفرستم، سعی‌ام این است که بهترین نتیجه ممکن را در آلبومم داشته باشم و آن را در بهترین شرایط وارد بازار کنم. قبول دارم که کمی دیر شده است ولی با توجه به اینکه من خیلی زودتر از برخی دوستان خواننده شروع کرده‌ام و سنم از خیلی‌ها پائین‌تر است، این موضوع را به این حساب می‌گذارم که در این سالها در حال کسب تجربه بودم که بتوانم در بهترین حالت ممکن وارد بازار رسمی شوم و حالا پخته‌تر شده‌ام و این موضوع در تک قطعات آخر من کاملا مشهود است و نتایج خوبی از آنها گرفته ام. امیدوارم این روند به انتشار آلبومی در خور منجر شود.»
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 آذر 1394 - 11:09

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

دوشنبه 16 آذر 1394 - 16:18

خواهش مي كنم از البوم جديد اقايان علي اصحابي و سامان جليلي و بهنام علمشاهي و مهدي احمدوند وگروه سون و رامين بي باك و حسين توكلي و سعيد پور سعيد و سعيد شهروز هم خبر بگزاريد وبنويسيد كه در چه مرحله اي هستند وكي منتشر مي شوند وبا انها هم گفت وگو كنيد با تشكر.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مسعود سعیدی: تمام دغدغه من این است که آلبوم هیت و قابل قبولی را به بازار موسیقی کشور بفرستم | موسیقی ما