برنامه یاد بعضی نفرات
 
اخبار امیدوار کننده درباره یک خواننده
فعالیت‌های رسمی «اردلان هوشمند» بزودی در بازار موسیقی کشور آغاز می‌شود
موسیقی ما – قطعه جدید یک خواننده پاپ که در آستانه دریافت مجوز برای انتشار آلبوم رسمی خود است، منتشر شد.

به گزارش «موسیقی ما»، اردلان هوشمند (طعمه) که چندی پیش خبر اخذ مجوز اشعار آلبومش در «موسیقی ما» منتشر شد، قطعه جدید خود «داره داد می زنه چشات» را در فضای مجازی منتشر کرد. ترانه و ملودی این قطعه را خود «اردلان هوشمند» ساخته و سروده و «فربد عرش» نیز تنظیم این قطعه را بر عهده داشته است.

اردلان هوشمند از انتشار ورژن پیانوی قطعه «پای تو وایسادم» در آینده ای نه چندان دور خبر داده است. این خواننده در ماه های گذشته بار دیگر اقدماتی را برای اخذ مجوز نهایی انتشار آثارش انجام داده است. «مهدی میرزاباقریان» (مدیر موسسه نشر آوای سوته دلان) نیز در گفتگو با «موسیقی ما» از انتشار اخبار جالبی درباره این خواننده در آینده ای نه چندان دور خبر داد.

اردلان هوشمند پیش از این در گفتگو با «موسیقی ما» گفته بود: «مهم‌ترین شاخصه در این قبیل مواقع، تلاش برای حفظ هویت و عمق اثر هنری است که باید حتماً تداوم داشته باشد. من در مسائل کاری بسیار آدم انتقادپذیری هستم. به‌هرحال کاراکتری که از من در ذهن مخاطبان من هست، نباید دستخوش تغییرات زیاد شود. از طرفی با تغییرات و اعمال نظرات مثبت که موجب تغییرات خوبی در آثارم بشود، کاملاً موافقم. از سویی دیگر هم ورود به چرخه رسمی، وظایف تو را بیشتر و مهم‌تر می‌کند و با یک قشر مخاطب طرفی که عمدتاً خانواده‌ها و جوانان هستند و این وظیفه بزرگی برای توست که بتوانی خوراک سالم به آنها بدهی. تمام تلاش من این است که همه آثاری که از من منتشر می‌شود، در چارچوب قوانین کشور خواهد بود. من حدود سه سال است که نه موزیک‌ویدئو داشته‌ام و نه اثری منتشر کرده‌ام. این هدف من بودکه بتوانم در چارچوب رسمی فعالیت کنم. حدود 10 الی 15 قطعه حاضر دارم ولی پخش‌شان نکرده‌ام. در طول این سه سال، شاید دو سه قطعه از من منتشر و پخش شد که شاید فواصل زمانی بین آنها شش ماه و یک سال بود. چون دلم می‌خواست حتماً جغرافیای فعالیت‌هایم گسترده‌تر باشد. حالا که به این هدف نزدیک‌تر شده‌ام، بیشتر سعی‌ام بر این است که بتوانم با رعایت همه موازین، به عنوان یک هنرمند مقبول اجتماعی فعالیت کنم.»

هم اکنون می توانید قطعه «داره داد می‌زنه چشات» با صدای «اردلان هوشمند» را در تماشاخانه سایت «موسیقی ما» گوش و دانلود کنید.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 14 آذر 1394 - 21:02

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود فعالیت‌های رسمی «اردلان هوشمند» بزودی در بازار موسیقی کشور آغاز می‌شود | موسیقی ما