برنامه یاد بعضی نفرات
 
«بردیا عراقی» در گفت‌وگو با «موسیقی ما» از آغاز فعالیت‌های «سه گوش» می‌گوید؛
این «سه گوش»، مثلث نیست
موسیقی ما - گروه موسیقی «سه گوش» در هفته‌های گذشته با انتشار نخستین اثرش با نام «بار دگر» از «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما» فعالیت خود را آغاز کرد.
 
عراقی یکی از اعضای «سه گوش» در گفت‌وگو با «موسیقی ما» درباره سبک و فضای کاری «سه گوش» گفت: «آثاری که از ما خواهید شنید، قطعاتی با حال و هوای عرفانی و آرامش بخش هستند. فضای غالب قطعات Chillout و الکترونیکا است، اما قصد داریم آن را به فضای ایرانی نزدیک کنیم. در قطعه‌ی «بار دگر»، فقط وکال ایرانی بود، ولی در آثار بعدی از سازهای ایرانی هم بهره خواهیم برد.»
 
عضو گروه «سه گوش» درباره نام این گروه توضیح داد: «این "سه گوش" به معنای مثلث نیست! همه‌‌ی انسان‌ها دارای دو گوش هستند که اصوات را با آن می‌شنوند و معتقدم گوش سومی در ذهن وجود دارد و ما می‌خواهیم آن گوش را هدف قرار دهیم و روی آن تأثیرگذار باشیم.»
 
او افزود: «این گروه از من و «محمد وکیلی» تشکیل شده که محمد بیشتر در بخش شعر، ملودی و نوازندگی فعال خواهد بود و بیشتر تنظیم‌ها را من انجام خواهم داد و البته او هم در این راه به من کمک خواهد کرد و کارها را مشترکاً پیش خواهیم برد. برخی شعرها هم از خودم است و از اشعار بزرگانی چون مولانا و خیام هم استفاده کرده‌ایم.»
 
بردیا عراقی از تمایل به جذب مخاطبین خاص می‌گوید و می‌افزاید: «شاید سبک کاری ما، به سختی نتیجه بگیرد، اما ما سعی کردیم همان چیزی که خودمان می‌خواهیم باشیم. در حال حاضر فضای موسیقی‌های مارکت ما، خیلی شبیه به هم شده است. ما از قصد نخواستیم که متفاوت باشیم. حاصل کارمان، درونیاتمان است و چیزی است که خودمان هستیم. البته هر سبک و استایلی قابل احترام است و شنونده‌ی خودش را دارد.»
 
عراقی با اشاره به آغاز فعالیت‌هایشان در سال‌های پیشین، اظهار داشت: «ما کارمان را 5 سال پیش شروع کردیم. آن زمان علاوه بر من و محمد وکیلی، هژیر همتی (نوازنده گیتار الکتریک و مدرس سابق گیتار جز کنسرواتوار) و کورش ایمانی (بیسیست) هم بودند و در همان دوران قطعه‌ای با نام «عاشق زار» تولید کردیم که از آن بازخوردهای خوبی گرفتیم و افرادی از سنین مختلف که کار را شنیدند، از آن خوششان آمد. بعدها هژیر و کورش از ایران رفتند و مدتی هم به دلیل امور شخصی در کار وقفه افتاد، اما من و محمد تصمیم گرفتیم کار را ادامه دهیم. به خاطر همان بازخوردهای خوب، قصد داریم «عاشق زار» را با اعمال تغییرات و با فضایی نو و تنظیمی جدید تولید و منتشر کنیم که محمد خواننده‌ی آن خواهد بود.»
 
این موزیسین درباره برنامه‌ی پیش روی «سه گوش» گفت: «در حال حاضر حدوداً روی 11 قطعه کار کرده‌ایم. فعلاً قطعاتمان را به صورت تک‌آهنگ به گوش مخاطبین خواهیم رساند تا آنها را با فضای کاریمان آشنا کنیم. در طول این مسیر مجموعه‌ای آماده خواهد شد و شاید تصمیم به انتشار آلبوم بگیریم و یا اینکه چند قطعه را با هم منتشر کنیم. بعد از بررسی بازخورد قطعات باید به برگزاری کنسرت فکر کنیم.»
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 آذر 1394 - 15:50

دیدگاه‌ها

سه شنبه 24 آذر 1394 - 01:29

ممنونم از این مصاحبه خوب و این معرفی به جا.
من این موزیک رو گوش کردو خیلی لذت برم.آقای وکیلی و آقای عراقی رو هم از نزدیک دیدم ،واقعا دوست داشتنی و آرتیست هستن.سپاس از شما.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود این «سه گوش»، مثلث نیست | موسیقی ما