برنامه یاد بعضی نفرات
 
با آهنگسازی دکتر «محمدرضا چراغعلی» و تنظیم «آرون حسینی»
موزیک ویدئو و تک‌قطعه «خداحافظ» با صدای «نیما گلزاری» منتشر شد
موسیقی ما – یک خواننده جوان که از چهره های سرشناس برای تولید آلبوم رسمی‌اش استفاده کرده است، دومین اثر خود را پس از انتشار قطعه و موزیک ویدئوی «چشمای تو» منتشر کرد.

به گزارش «موسیقی ما»، نیما گلزاری که در ماه گذشته با انتشار موزیک ویدئو و تک قطعه «چشمای تو»، آغازی قوی را برای نمایش آثار و فعالیت های جدید خود جهت انتشار آلبوم رسمی اش آغاز کرده بود، در گام دوم قطعه «خداحافظ» را با آهنگسازی دکتر «محمدرضا چراغعلی» و تنظیم «آرون حسینی» به همراه موزیک ویدئوی این اثر برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار داد.

در این قطعه که «سیاوش گلزاری» ترانه آنرا سروده و «صدف توکل» وظیفه کارگردانی موزیک ویدئوی آنرا بر عهده داشته است، نیما گلزاری در تلاش است تا با اتکا بر تجربه و اعتبار تیم کاری‌اش در تولید این اثر، و استعداد و توانایی‌های خود بتواند مخاطب موسیقی را در جریان فضای آلبوم و محتوای آثارش قرار دهد.

این خواننده پیش از این در گفتگو با سایت «موسیقی ما» درباره آثارو فعالیت‌هایش گفته بود: ««کل آلبومم حاضر است و حتی میکس و مستر هم شده است. چند تک قطعه از آثارم را تصمیم گرفته‌ام به صورت ویدئو کلیپ‌های مجوزدار و تک قطعه در فضای مجازی و قانونی منتشر کنم تا نوعی معرفی از من شکل بگیرد و بعد به مرور اقدام به انتشار آلبومم نمایم. آهنگسازی‌ها عمدتا آثاری از دکتر «محمدرضا چراغعلی» است و ایشان در بخش تنظیم‌ها هم در این آلبوم افتخار همکاری را به من داده‌اند. هومن نامداری و آرون حسینی نیز از دیگر هنرمندان حاضر در آلبوم هستند. مریم دلشاد، مهدیه و مهشاد عرب، عبدالجبار کاکایی و... نیز ترانه‌های این آلبوم را سروده‌اند. نام قطعی آلبوم «دوری نکن» است و تمام سعی‌ام براین است که تا پیش از عید نوروز آنرا در بازار موسیقی کشور منتشر کنم و فکرهای بزرگی برای موفقیت در سر دارم.»

هم اکنون می توانید موزیک ویدئو و تک قطعه «خداحافظ» را با صدای «نیما گلزاری» و آهنگسازی دکتر «محمدرضا چراغعلی» و تنظیم «آرون حسینی» را به صورت اختصاصی از تماشاخانه سایت «موسیقی ما» ببینیدو دانلود کنید.

 
فرمت کیفیت حجم لینک
mp4 480 32 MB دانلود
mp4 720 90 MB دانلود
mp4 1080 203 MB دانلود
خداحافظ
دانلود
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 آذر 1394 - 17:06

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود موزیک ویدئو و تک‌قطعه «خداحافظ» با صدای «نیما گلزاری» منتشر شد | موسیقی ما