برنامه یاد بعضی نفرات
 
بعد از انتشار چند قطعه در فضای مجازی
انتشار کلیپ تصویری «آوازم را می‌رقصیدی» گروه دال
موسيقي ما - کلیپ تصویری قطعه‌ي «آوازم را می‌رقصیدی» کاری از گروه دال برای انتشار مجوز گرفت و حالا قرار است اين قطعه در ابتداي يكي از فيلم‌هاي شبكه‌ي نمايش خانگي به انتشار درآيد و اين در حالي است كه اين گروه، يك قطعه‌ي ديگر را نيز به صورت تصويري ضبط خواهد كرد.» 

«پژمان بلورچی» -تهیه کننده‌ي گروه موسیقی دال- دراین باره به سايت «موسيقي ما» مي‌گويد: «از آنجایی که این تک آهنگ از گروه دال بیشترین شنونده را در فضای مجازی داشته، تصميم گرفتيم تا با تولید این اثر به صورت اجرای زنده اعضای گروه دال، آن را به صورت تصویری به تمام هواداران گروه هدیه دهیم تا به این شکل به قدردانی از آنها بپردازیم. این کلیپ تصویری قرار است در ابتدای یکی از فیلم‌های رسانه‌های تصویری خانگی به تیراژ 400000 نسخه طی هفته‌های آتی پخش شود.»

بلورچی با اشاره به دیگر اثر تصویری گروه دال گفت: «روزهای آینده ضبط تصویری یک اثر دیگر از این گروه را آغاز خواهیم کرد و بعد از ماه صفر آن را به صورت هدیه ارائه خواهیم داد.»

گروه موسیقی دال با رویکرد امروزی و با سبک تلفیقی در اسفندماه 1392 شکل گرفت و اولین قطعه‌ي خود را در ابتدای فروردین 93 با نام «آوازم را می‌رقصیدی» در فضای مجازی منتشر کرد. این گروه اولین فعالیت رسمی خود را با موسیقی تیتراژ فیلم سینمایی «طعم شیرین خیال» به کارگردانی کمال تبریزی آغاز کرد که به نوعی ورود این گروه به فضای رسمی موسیقی محسوب می‌شود.

گروه موسیقی دال که نامش را از اول واژه‌ي دوستی گرفته هم اکنون مشغول ضبط اولین آلبوم خود است که تا پایان سال منتشر خواهد شد . البته این گروه تا کنون قطعات مختلفی را در فضای مجازی منتشر کرده است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 - 14:11

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود انتشار کلیپ تصویری «آوازم را می‌رقصیدی» گروه دال | موسیقی ما