برنامه یاد بعضی نفرات
 
شب گذشته در بوداپست:
رامین صدیقی جایزه‌ تهیه‌کننده‌ برتر موسیقی در همایش وومکس را دریافت کرد
موسیقی ما - «رامین صدیقی» - ناشر و تهیه‌کننده‌ی موسیقی- که این روزها همراه با کوارتت «کاسته» مشغول انجام کنسرت‌های اروپاییِ این گروه است؛ شب گذشته جایزه‌ی  تهیه‌کننده برتر موسیقی در سال ۲۰۱۵ که توسط همایش «وومکس» معرفی شده بود را در مجارستان دریافت کرد. او از میان تهیه‌کنندگان بیش از 130 کشور که بسیاری از آنها چهره های شناخته شده‌ای موسیقی جهان هستند، به این عنوان دست یافته است و این در حالی است که او در سومین جشن سالانه موسیقی ما نیز به عنوان تهیه‌کننده کنسرت برگزیده معرفی شد. ٖشیخ لو، هنرمند مطرح سنگالی نیز جایزه هنرمند برتر سال را دریافت کرد.

«وومکس» یکی از مهم‌ترین اتفاقات موسیقایی دنیاست و در این میان «رامین صدیقی» را به عنوان برترین تهیه‌کننده‌ی سال 2015 انتخاب کرده است. هیات داوران این فستیوال در این باره گفته‌اند که تلاش بنیان‌گذار هرمس – رامین صدیقی- در صحنه‌ی موسیقی ایران نقاط عطف مهم و زیادی داشته است از جمله ترویج موسیقی ایران در مقیاس جهانی، توسعه موسیقی در فضاهای عمومی، حمایت از حقوق قانونی هنرمندان، کمک به ایجاد راه‌های قانونی برای تجارت موسیقی، فراهم کردن شرایط برای حضورهنرمندان بزرگ دنیا در ایران و اجرا برای هنردوستان کشورش.

زمانی که کاندیداتوری او در این جایزه اعلام شد، آن را دستاورد بزرگی دانست که سبب خواهد شد تا نگاه‌های بیرونی  به موسیقی ایران جدی‌تر شود. این اما تنها افتخاری نیست که «صدیقی» در دوران فعالیت‌های هنری خود به آن دست یافته است، پیش از این، در سال ۸۵ ناشر برگزیده‌ی جشنواره‌ی موسیقی فجر شده بود و علاوه بر آن، اثر «به تماشای آب‌های سپید» با آهنگسازی «حسین علیزاده» که توسط او منتشر شده بود، ‌ نیز نامزد جایزهٔ گرمی شد؛ حالا اما این از معدود دفعاتی است که در رویداد «وومکس» به جای یک هنرمند، یک تهیه‌کننده این جایزه را دریافت می‌کند. صدیقی سال‌هاست که با انتشاراتش «هرمس» نقش مهمی در معرفی آثاری داشته است که شاید انتشار آنان از نظر اقتصادی توجیه چندانی نداشته است؛ این در حالی است که او به جای آنکه به این شغل به عنوان یک بنگاه اقتصادی نگاه کند؛ خودش را یک «ویراستار هنری» می‌داند که این قدرت را داشته تا از زاویه‌ای خارج از نگاه هنرمند به اثر نگاه کند. او می‌گوید تهیه‌کننده می تواند بخش خلاقیت هنری تولید یک اثر موسیقایی را به سمت و سوی یک سازمان منسجم و شکل گرفته پیش ببرد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 آبان 1394 - 09:20

دیدگاه‌ها

دوشنبه 4 آبان 1394 - 11:35

Jaleb bud age mishod fahmid in etebarsanjiha bar che asasi anjam mishe!!!!!!!!

دوشنبه 4 آبان 1394 - 11:35

تبريك ميگم به همكار عزيز و گرانقدرم رامين صديقي

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 12:04

تبریک فراوان میگم به رامین صدیقی عزیز که نشان داد زحمت حقیقی کشیدن بدون دیده شدن نخواهد بود و قطعا هستند کسانی که قدر آن را بدانند و حرمتش را پاس بدارند . بازم برای رامین عزیز و گرانقدر آرزوی توفیقات بیشتر دارم .

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رامین صدیقی جایزه‌ تهیه‌کننده‌ برتر موسیقی در همایش وومکس را دریافت کرد | موسیقی ما