برنامه یاد بعضی نفرات
 
در گفتگو با موسیقی ما عنوان شد
بهنام توکلی: مطمئنم که آثارم مخاطبان زیادی خواهد داشت
موسیقی ما - بهنام توکلی یکی از خواننده های جوان موسیقی پاپ است که چندی پیش قطعه دلخوش با صدای او از طریق تماشاخانه سایت موسیقی ما منتشر شد. او این روزها مراحل تهیه آلبوم جدیدش را پیگیری می کند و همزمان در زمینه انتشار تک قطعات هم فعالیت خواهد داشت.

بهنام توکلی درباره فعالیتهای هنری‌اش گفت: «اولین کسی که من را تشویق کرد تا موسیقی را از سنین پایین و به صورت آکادمیک آغاز و دنبال کنم، «آرمین قیطاسی» بود که خیلی هم به او ارادت دارم. با ساز پیانو در سبک کلاسیک آشنا شدم و به دلیل علاقه به خوانندگی دوره‌های آواز جز و بلوز را زیر نظر اساتید ایرانی، ارمنی و چند استاد آمریکایی گذراندم. یک آلبوم در سال 2008 به همراه برادرم و در قالب گروه 13G به صورت بین المللی پخش کردیم. در آن اثر نوازندگان و موزیسین‌های سرشناس ایرانی نظیر آرمین قیطاسی، علیرضا میرآقا، امید حاجیلی و پوریا حیدری حضور داشتند. آن مجموعه کار جدیدی بود و قطعاتش به سه زبان ژاپنی، عربی و انگلیسی بود. با وجود اینکه من و برادرم در آن زمان شهرت چندانی نداشتیم ولی آلبوم ما خصوصا در میان مخاطبان غیرایرانی مورد توجه قرار گرفت. فروشی هم کرد که ما اصلا انتظار نداشتیم.»

او در ادامه افزود:«پس از آن آلبوم چند تک قطعه منتشر کردیم و یکی از قطعات من به نام «عشق محال» در سبک R&B بازخوردهای زیادی داشت. قطعه «کابوس» را هم در ژانر راک ارکسترال منتشر کردم که آن هم مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. چند سالی از عرصه موسیقی دور بودم و اکنون با ایده‌های نو برگشته‌ام. مشغول همکاری با موزیسین‌های سرشناس کشور از جمله رضا تاجبخش و علی بیرنگ و... هستم و مطمئنم که آثارم مخاطبان زیادی خواهد داشت.»

توکلی درباره فعالیت‌های آینده خود هم خاطرنشان کرد:«فعلا مشغول کار بر روی تک قطعات هستم و نیم نگاهی به تولید آلبوم دارم. درباره آلبوم فعلا قصد اطلاع رسانی ندارم اما به دنبال تولید یک اثر متفاوت هستم که مخاطبان زیادی را جذب کند. یک قطعه جدید هم اکنون آماده انتشار دارم که تنظیم آن از پوریا حیدری عزیز است و امیدوارم که بازخورد خوبی هم داشته باشد.»
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 24 مهر 1394 - 12:16

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بهنام توکلی: مطمئنم که آثارم مخاطبان زیادی خواهد داشت | موسیقی ما