برنامه یاد بعضی نفرات
 
15 مهرماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران؛
کنسرت احسان حق‌شناس برگزار شد
موسیقی ما - کنسرت «احسان حق‌شناس» در تهران برگزار شد.
 
خواننده آلبوم «فرکانس»، اجرای پاییزی خود را تحت عنوان «کنسرت انرژی» روی صحنه برد. بیشتر قطعاتی که برای اجرا در این کنسرت انتخاب شده بود، ریتمیک و پرهیجان بودند.
 
حق‌شناس در حالی این کنسرت را برگزار کرد که با گروهی جدید به رهبری «شهاب حسینی» روی استیج می‌رفت و «بهنام کریمی» که رهبر پیشین ارکستر حق‌شناس بود، به عنوان میهمان در سالن حضور داشت.
 
پیش از آغاز برنامه، تیزر معرفی نوازندگان پخش شد. پس از ورود اعضای گروه، اجرا با سولوی نی‌انبان «محسن شریفیان» -نوازنده صاحب‌نام این ساز- آغاز شد و قطعه «لب دریا» به اجرا درآمد. «وابسته» از آلبوم «فرکانس» قطعه‌ی بعدی این کنسرت بود و سپس حق‌شناس «کجا می‌ری» با ترانه و ملودی «امیر یگانه» و «بی‌خوابی» اثری از «یاس» را خواند.
 
احسان قبل از خواندن قطعه «همسر» گفت: «قبل از خواندن این آهنگ، شک داشتم که آن را بخوانم یا نه. اما دقیقاً دو ماه بعد از اجرای این آهنگ، ازدواج کردم. هر کسی که می‌خواهد بختش باز شود این قطعه را با من بخواند!»
 
در ادامه برنامه، احسان ضمن معرفی «محمدرضا مقدم» از او خواست تا روی استیج بیاید و قطعه‌ای اجرا کند. مقدم پس از ورود به صحنه، پشت پیانو نشست و قطعه «نمی‌دونی» با هم‌نوازی پیانوی «محمدرضا مقدم» و هارمونیکای «محسن مهاجر» توسط احسان حق‌شناس اجرا شد.
 
پس از اجرای این قطعه، احسان از «حسین سلیمانی» خواست روی استیج بیاید تا شعر قطعه‌ی بعدی که خودش ترانه‌سرای آن بوده را دکلمه کند و محمدرضا مقدم آن را بخواند. اجرای این قطعه توسط مقدم با استقبال حضار روبرو شد.
«دلشوره»، «می‌لرزه»، «توهم»، «تهرون»، «احساس تو»، «عاشق چشماتم»، «دوسِت دارم»، «انرژی» و «احساسمو» قطعات بعدی این برنامه بودند و در پایان حق‌شناس که به تازگی پدر شده، قطعه «شک نکن» -که آن را برای پسرش «سام» ساخته- اجرا کرد.
 
سعید جامع (درامز)، احسان شفیعی (پرکاشن)، شهاب حسینی (رهبر ارکستر و نوازنده کیبورد)، میلاد مجذوب (گیتار الکتریک)، هیراد نیکنام (گیتار بیس)، محسن مهاجر (ساز دهنی) و داوود اریکه (ساکسفون) با حضور محسن شریفیان (سرپرست گروه لیان و نوازنده سرشناس نی انبان) در این برنامه هنرنمایی کردند.

کنسرت خواننده آلبوم «فرکانس»، به همت شرکت‌های «رویال هنر» و «کامیاب بهاران» و به تهیه‌کنندگی «مجید عبدی» برگزار شد. «سیاوش خلبانی» به عنوان کارگردان هنری و «علی حق شناس» به عنوان مدیر برنامه در این کنسرت با احسان همراهی کردند.
 
حسین سلیمانی، محمودرضا قدیریان، محمدرضا احمدی، شهره سلطانی، سید محمد کاظمی، محمدرضا مقدم، شراره رخام، سیاوش خیرابی، بهنام کریمی، محمد سلیمی و... از جمله میهمانان احسان حق‌شناس در این کنسرت بودند.
 
در ادامه عکس‌های «سعید عبداللهی» از این کنسرت و حاشیه‌هایش را مشاهده کنید.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 17 مهر 1394 - 23:30

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

شنبه 18 مهر 1394 - 17:03

اولین کنسرت ماهان بهرام خان منفجر کرد سالن و بعد گزارش کنسرت ایشون و میاین میذارین

سالن داشت میومد پایین استیج اینجوری ندیده بودم

دوشنبه 20 مهر 1394 - 09:28
یکی

ماهان بهرام خان ؟؟ خنده مون گرفت ..
نه ماهان بهرام خان استعداد داره نه احسان حق شناس
جفتشون !!!!!

185.124.130.106

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت احسان حق‌شناس برگزار شد | موسیقی ما