برنامه یاد بعضی نفرات
 
پیش بینی کاندیداهای گرمی از جانب بیلبورد
گرامافون‌های طلایی امسال به دستان چه کسانی خواهد رسید
موسیقی ما - مجله بیلبورد کاندیدهای جایزه گرمی را در چهار رشته مهم این جایزه پیش بینی کرده است. با توجه به اینکه مهلت انتشار آثاری که واجد شرایط شرکت در گرمی امسال هستند 30 سپتامبر (8 مهر) به پایان رسید، مجله بیلبورد در شماره اخیر خود کاندیداهای گرمی سال آینده را پیش‌بینی کرده است در ادامه بخشی‌هایی از مهمترین‌های این پیش‌بینی را می‌بینید:

بهترین قطعه سال: یکی از قطعاتی که شانس برنده شدن این جایزه را دارد قطعه «فانک پایین شهری» (Updown Funk) کاری از مارک رانسون (Mark Ranson) و برونو مارس (Bruno Mars) است و دیگری قطعه «چهار پنج ‌ثانیه» (FourFiveSeconds) اثری مشترک از ریهانا (Rihanna)، کانیا وست (Kania West)، و پل مک‌کارتنی (Paul McCartney) است.

بهترین ترانه سال: برای این جایزه احتمالا یکی از دو ترانه «جای خالی» اثر تیلور سوئیفت یا «بلند فکر کردن» اثر اد شیران (Ed Sheeran) کاندید می‌شوند.

بهترین هنرمند جدید:  مگان ترینر (Meghan Trainor) سال گذشته برای کاندید شدن در این عنوان واجد شرایط نبود اما با انتشار اولین آلبومش در ژانویه 2015 که شامل سه هیت بود امسال قطعا یکی از گزینه‌ها خواهد بود و البته «سم هانت» (Sam Hunt) که احتمالا برای بهترین آلبوم کانتری هم کاندید خواهد شد.

بهتری آلبوم سال: احتمالا امسال هم باید منتظر برنده شدن یکی از همان پارسالی‌ها باشیم؛ یعنی تیلور سوئیفت (Teylor Swift) با آلبوم 1989 و لمبر (Lamber) با آلبوم «... پروانه» (… Butterfly)
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مهر 1394 - 00:57

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گرامافون‌های طلایی امسال به دستان چه کسانی خواهد رسید | موسیقی ما