برنامه یاد بعضی نفرات
 
هفدهم مهرماه و در تالار فرهنگسرای اندیشه
گروه کوبه‌ای «هوران» کنسرت «سماع آسمان» را با سازبندی متنوع روی صحنه می‌برد
موسیقی ما – کنسرت «سماع آسمان» توسط گروه کوبه‌ای «هوران» روز هفدهم مهرماه روی صحنه می‌رود. این برنامه در تالار فرهنگسرای «اندیشه» و به تهیه کنندگی «امیر هادیزاده» و خوانندگی «میلاد رضا» برگزار می‌شود. بلیت فروشی این برنامه آغاز شده و علاقه مندان برای تهیه بلیت‌های دو سانس کنسرت گروه هوران به سایت «ایران کنسرت» مراجعه نمایند. کنداکتور این برنامه شامل قطعاتی با اشعار مولانا و آهنگسازی  میلاد رضا و بهروز قهاری است. این آثار با تلفیق سازهای کوبه‌ای و الکترونیک و زهی شنیده خواهند شد و بیش از بیست نوازنده در گروه هوران حضور دارند و هنرنمایی می‌کنند.
تمرکز اصلی گروه هوران در این برنامه بر سازهای کوبه‌ای نظیر داربوکا، دف، تمبک، دهل، دمام، جیمبی، تومبا و سازهای پرکاشن است. همچنین سازهای دیگری نظیر گیتار، گیتار بیس، دیوان، کنترباس، ویلون آلتو، ویلون و دی جی ری دو از جمله برخی از سازهایی است که در این برنامه نوای آنها به گوش خواهد رسید. همچنین استاد «بهرام مهربخش» هم در یک قطعه با ساز نی انبان اعضای گروه را همراهی می‌کند.
گروه هوران به سرپرستی بهروز قهاری از سال ۸۲ فعالیت خود را با محوریت دف نوازی آغاز کرد. در سال ۸۳ گروه با تغیرات سازی، در زمره گروه‌های کوبه‌ای قرار گرفت و فعالیت جدید خود را دنبال کرد. حاصل این تغییرات مقام نخست در سه جشنواره موسیقی کشوری و استانی برای گروه هوران بود. پس از چند کنسرت در تهران و شهرستانها، گروه هوران در سال 86 کنسرتی را با همراهی 64 نوازنده در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار کرد که مورد توجه مخاطبان و منتقدان قرار گرفت. در سال 89 با حضور «کوروش تهامی»، بازیگر سینما و تلویزیون، به عنوان نوازنده و «لاله اسکندری» به عنوان راوی در این گروه کارها و اجراهای آنها رنگ متفاوتی به خود گرفت. اکنون هم کنسرت مهرماه گروه هوران با همراه ارکستراسیون متنوع و گروه کر آغازگر فصل جدیدی در دفتر فعالیت‌های حرفه‌ای این گروه خواهد بود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 مهر 1394 - 02:05

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گروه کوبه‌ای «هوران» کنسرت «سماع آسمان» را با سازبندی متنوع روی صحنه می‌برد | موسیقی ما