برنامه یاد بعضی نفرات
 
آیا دیسکلوژر می‌تواند از گروه‌های رقیبش «چرچز» و «نیو اردر» پیشی بگیرد؟
رقابت الکترونیکی‌های بریتانیا
موسیقی ما - به نظر می‌رسد گروه الکترونیک «دیسکلوژر» (Disclosure) در پی انتشار دومین آلبوم خود به نام «کراکل» یا سیاه‌گوش (Caracal) برای دومین بار به صدر جدول آلبوم‌های بریتانیا برسد. «کراکل» که دومین آلبوم استودیوی این گروه است بعد از آلبوم «Settle» در سال 2013 قرار می‌گیرد و هفته گذشته روز 25 سپتامبر منتشر شد (3 مهر) منتشر شد. در این آلبوم خوانندگان، ویکند (Weeknd)، لرد (Lorde)، میگل (Miguel) و سم اسمیت (Sam Smith) هم به صورت مهمان حضور دارند.

دیسکلوژر در جدول ترکیب فروش‌ها، در میانه هفته رقم 7000 را دارد (رقمی که شامل همه فروش‌های فیزیکی، دیجیتالی و استریم است) و بالاتر از گروه «نیو اردر» (New Order) قرار گرفته، گروه راک انگلیسی موفق دهه هشتادی که در آلبوم جدیدشان به نام «Music Complete» (انتشار درهمان روز25 سپتامبر)، ایگی پاپ (Iggy Pop) و براندون فلاورز (Brandon Flowers) حضور دارند.

در عین حال گروه پنج ساله‌ی «چرچز» (Chvrches)، فعلا در رتبه سوم نشسته است. آلبوم جدید این تریوی اسکاتلندی که دومین آلبوم آنها محسوب می‌شود «هر چشم بازی» (Every Open Eye) نام دارد. اولین آلبوم این گروه «استخوان باورهای تو» (The Bones of What You Believe) نام دارد و در سال 2013 متشر شده است. این گروه همچنین در افتتاحیه اولین شماره رایگان مجله NME برنامه اجرا کردند.

این در حالی است که در طرف دیگر یعنی جدول تک‌آهنگ‌ها هنوز امید می‌رود تک آهنگ جدید سم اسمیت (Sam Smith) به نام «نوشتن روی دیوار» (Writing's On The Wall) که موزیک متن فیلم جدید جیمز باند است در رتبه یک جدول تک‌آهنگ ها قرار گیرد و با این حساب اولین ترانه جیمزی باندی باشد که صدرنشین می‌شود.
منبع: 
اختصاصي سایت موسيقي ما

گردآوری و ترجمه:

تاریخ انتشار : جمعه 10 مهر 1394 - 12:44

دیدگاه‌ها

جمعه 10 مهر 1394 - 19:50

سلام. چطور میشه به این آلبوم ها دسترسی داشت و دانلودشون کرد؟ ممنون

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رقابت الکترونیکی‌های بریتانیا | موسیقی ما