برنامه یاد بعضی نفرات
 
به آهنگسازی «حسین سلیمانی» و خوانندگی «امیر رفعتی»
آلبوم روزهای خوب جمعه منتشر می‌شود
موسیقی ما - آلبوم «روزهای خوب» به آهنگسازی «حسین سلیمانی» و خوانندگی «امیر رفعتی» که با همراهی گروه «سایه سار» تولید شده ۱۰ مهر در شهرکتاب تجریش (واقع در میدان تجریش پاساژ تندیس طبقه منفی دو) رونمایی می‌شود.

این آلبوم شامل ۱۱ قطعه با نام‌های قطعات (نام شاعر) به ترتیب عبارتند از مناجات (خواجه عبدالله انصاری)، همخوانی مناجات (خواجه عبدالله انصاری)، ‌ دیوانه (خواجه عبدالله انصاری)، ضربی بیداد، تکنوازی کمانچه، روزهای خوب (قیصر امین‌پور)، ‌ نجوا، آواز با کمانچه (مولوی)، گناه پنهان (سعدی)، تکنوازی سنتور، لافتی (شاه نعمت الله ولی) است. قطعات از دستگاه همایون سل (لاکرن) آغاز و در قطعه نجوا مدگردی به شور سل اتفاق می‌افتد و در ادامه ساز و آواز در دستگاه شور مدگردی به اصفهان دو، در تکنوازی سنتور دوباره بازگشت به همایون سل و در انتهای تصنیف لافتی به فضای حصار و بعد از آنچهارگاه دو مدگردی می‌شود. در این اثر سعی شده فضای کار روند واحد وپیوسته‌ای را داشته باشد و قطعات قبل و بعد باهم مرتبط باشند چه از نظر ملودی و چه از نظر شعر و در کل فضای عارفانه-صوفیانه اثر غالب است.

در اجرا و ضبط این آلبوم ثمین قربانی (همخوان)، حسین سلیمانی (کمانچه، کمانچه آلتو، بم دهل، کر تنور)، علی بشردوست (سنتور)، مهران فلاحی و امیر باریکانی (تار)، مهیار اسدی (عود)، علی حسینی و محسن صادقی (نی)، میلاد بختیاری (تنبک، کر باس)، شهریار نظری (دف)، هانیه گل محمدی (دایره) و سوگند نیکو (کر سوپرانو و آلتو) همکاری داشته‌اند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 مهر 1394 - 13:55

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم روزهای خوب جمعه منتشر می‌شود | موسیقی ما