برنامه یاد بعضی نفرات
 
اولین اجرای گروه «کاربن» در برج آزادی
فرشاد فزونی با «خاطرات از دست رفته» می‌آید
موسیقی ما - گروه «کاربن» به سرپرستی فرشاد فزونی که پیش از این با همین اعضا زمستان سال 92 برای اولین‌بار به طور رسمی با اجرای موفق آلبوم «من و دوست غولم» روی صحنه رفته بود، کنسرت «زبان از یاد رفته» را 2 و 3 مهرماه ساعت 21 به تهیه‌کنندگی احسان رسول‌اف در مجموعه فرهنگی آزادی برگزار می‌کند.

«کاربن» در این کنسرت سعی دارد علاوه بر ارائه موسیقی خوب و متفاوت، روی جنبه‌های بصری و اتفاقاتی از این دست هم تمرکز ویژه‌ای داشته باشد. در واقع این گروه با استفاده از مدياهاى گوناگون سعى در فاصله گرفتن از يك گروه صرفا موسيقايى دارد؛ تلاشی که در آلبوم و کنسرت تازه‌شان برای علاقه‌مندان به موسیقی‌های آلترناتیو، بخصوص راک به نمایش خواهند گذاشت.

مجموعه آثاری که قرار است در این کنسرت اجرا شود براساس اشعار شل سیلوراستاین و با تنظیم ‌تازه‌ای در قالب موسیقی راک خواهد بود.

فرشاد فزونی (سرپرست، خواننده و آهنگساز)، سیاوش امامی (گیتار الکتریک)،  فرشاد رضایی (گیتار باس) و آیدین رادکیا (درامز) اعضای گروه «کاربن» هستند و علی پناهی (طراح تصاویر) و فرهاد فزونی (طراح گرافیک) هم گروه را در بخش تصویری کنسرت همراهی می‌کنند.

فرشاد فزونی فعالیت خود را به طور رسمی از سال 84 با انتشار آلبوم «من و دوست غولم» باهمکاری رامین بهنا آغاز کرد. اما پیش از آن در زمینه موسیقی تئاتر هم فعال بود و در این مدت کارهای جسورانه‏ای از جمله موسیقی کارهای «پینوکیو»، «ماکوندو» و... را ساخت و در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر فجر، موفق به دریافت جایزه بهترين موسيقی نمايش در بخش مسابقه بين‌المللی برای ساخت موسيقی نمايش «خنکای ختم خاطره» شد.

ویدئوی سید علیرضا حق‌شناس از تمرین این گروه را اینجا ببنید ...


 
کیفیت حجم لینک    
480p 68 MB دانلود
720p 131 MB دانلود
1080p 312 MB دانلود
تمرین کنسرت
دانلود
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 شهریور 1394 - 17:22

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود فرشاد فزونی با «خاطرات از دست رفته» می‌آید | موسیقی ما