برنامه یاد بعضی نفرات
 
یک‌شنبهٔ هفتهٔ آینده، پنجم مهرماه
«حسین علیزاده» در همایش نکوداشت مولانا تجلیل و ساز می‌نوازد
موسیقی ما - «حسین علیزاده» یک‌شنبهٔ هفتهٔ آینده – پنجم مهرماه- به همراه «محمود فرشچیان» در همایش بین المللی نکوداشت مولانا تجلیل خواهد شد و علاوه بر آن اجرایی زنده نیز خواهد داشت.

علیزاده در آثار متعدد خود اشعار بسیاری از «مولانا» را استفاده کرده است که از جملهٔ آنان می‌توان به «شورانگیز» با آواز «شهرام ناظری» اشاره کرد. به گفتهٔ «سعید محمدزاد اکبری» -مدیرمسئول این همایش- منتخبان این همایش در ده محور مولوی‌شناسی، تحقیق، شعر، موسیقی، انتشارات، تألیف، خط و نقاشی، رسانهٔ جمعی، دبیری انجمن و بانوی برگزیده مشخص شده‌اند. در این میان «حسین علیزاده» در بخش موسیقی و استاد «محمود فرشچیان» با اثر ماندگار «شمس و مولانا» برگزیده‌ی بخش نقاشی همایش بین المللی نکوداشت مولانا شده‌اند. علاوه بر آن «پری صابری» نیز به عنوان بانوی برگزیده این همایش معرفی خواهد شد.

با نظر اکثریت هیئت انتخاب، دکتر امیرحسین شاه خلیلی به عنوان مولوی‌شناس، دکتر حسین وحیدی به عنوان مؤلف، دکتر فرشاد به عنوان دبیر انجمن، انتشارات «علمی» در بخش انتشارات، دکتر گواهی در بخش تحقیق و دکتر محمود بختیاری در بخش شعر به عنوان برگزیدگان هر بخش معرفی شدند. دومین همایش بین المللی نکوداشت مولانا، ۵ مهر ٩۴ در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 28 شهریور 1394 - 14:34

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «حسین علیزاده» در همایش نکوداشت مولانا تجلیل و ساز می‌نوازد | موسیقی ما