برنامه یاد بعضی نفرات
 
در اعتراض به عدم صدور مجوز تمدید کنسرت این خواننده در شهر اهواز عنوان شد
مهدی یراحی: تمام سانس‌های اجرا نشده، در کارنامه حرفه‌ای من ثبت خواهند شد
موسیقی ما – خواننده قطعه «مسافر پاییزی» در اولین هفته پاییز 94 روی صحنه می‌رود. ششم مهرماه و سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به عنوان زمان و مکان برگزاری کنسرت «مهدی یراحی» مقرر شد. او در حالی طی دو سانس برنامه خود را اجرا خواهد کرد که ظاهرا قرار است برخی قطعات آلبوم «مثل مجسمه» را برای اولین بار اجرا کند و کنداکتوری هم که برای برنامه تهران در نظر گرفته با اجرای قبلی تفاوت‌های زیادی دارد. از سوی دیگر طی روزهای نوزدهم و بیستم شهریور قرار است که یراحی در زادگاه خود یعنی شهر اهواز و سالن «آفتاب» اجرای زنده داشته باشد.

بلیت فروشی کنسرت اهواز این خواننده برای یک سانس در هر شب چندی پیش باز شد و به دلیل استقبال همشهری‌های او در مدت زمان کوتاهی بلیت‌ها به پایان رسید.  اما از  آخرین پستی که این خواننده در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته اینگونه برمی‌آید که کنسرت نوزدهم و بیستم او با برخی ناملایمات همراه بوده است. مهدی یراحی در توضیح پوستر کنسرت خود در اهواز نوشت:«به لطف استقبال گرم همشهریهای خونگرمم، فروش تمامی بلیط‌های هر دو سانس اجرای اهواز دیروز صبح به پایان رسید. با وجود علاقه قلبی و آمادگی کامل من و گروه برای تمدید اجرا در سانس های دیگر، تا این لحظه تلاش و پیگیری تهیه‌کنندگان جهت اخذ مجوز سانس‌های تمدیدی به نتیجه نرسیده است. به نظر می‌رسد اینبار نیز به حکم تصمیم مسئولان دیارم، من شرمنده ترین شهروند اهواز باشم که نمی دانم باید چه کرد و تا کجا می‌توان برای جبران گوشه‌ای از محبت مردم، هیچ کاری نکرد.

و باز هم چاره‌ای نیست جز امید بستن به آینده. آینده‌ای که در آن تا هر چقدر به یکدیگر علاقه داریم، با هم باشیم. علاقه من به شما پایانی ندارد و تمدید نشدن اجراهای اهواز، دلیلی نمی‌شود تا از مهر شما به خودم غافل بشوم. تمام سانس‌های اجرا نشده، در کارنامه حرفه‌ای من ثبت خواهند شد.»

کنسرت مهدی یراحی در اهواز شاید یکی از جنجالی‌ترین بخش‌های فعالیت حرفه‌ای این خواننده بی‌حاشیه باشد. او پس از چهار سال تلاش برای اخذ مجوز و انتظار بهمن ماه سال گذشته توانست برای اولین بار در مرکز استان خوزستان روی صحنه برود. او در آن زمان توانست سه شب برنامه داشته باشد و اجراهای او دو مرتبه تمدید شد. یراحی در همان زمان اعلام کرد که به زودی به شهر خود باز می‌گردد تا اینکه توانست برای اجرای شهریور مجوز کسب کند و به گفته خودش با چنین حاشیه‌ای مواجه شده است. هنوز مسئولین اداره ارشاد خوزستان و رسانه‌های محلی نسبت به این مساله واکنشی نشان نداده‌اند.
 
  • *یزد و رشت
یکی دیگر از برنامه‌های این خواننده در ادامه تور ایرانگردی او که بلیت‌هایش در مدت کوتاهی به پایان رسیده، اجرای زنده‌اش در شهر یزد است. این خواننده روز 26 شهریورماه و در سالن هلال احمر این شهر روی صحنه می‌رود و با توجه به استقبال مخاطبانش در آن شهر احتمالا اجرای زنده او تمدید شود. همچنین خالق آلبوم مثل مجسمه قرار است که سی و یکم شهریورماه با آثار جدید و خاطره انگیز خود به شهر رشت سفر کند. کنسرت او روز سی و یکم شهریورماه در تالار مجلل شهر رشت روی صحنه می‌رود و بلیت‌های این برنامه و کنسرت یزد یراحی از طریق سامانه ایران کنسرت به فروش می‌رسد.  
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 20 شهریور 1394 - 18:07

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

جمعه 20 شهریور 1394 - 20:26

امپراطووووووووووووووووووووووررررررررررررر

جمعه 20 شهریور 1394 - 20:32

صد در صد باید امیدوار بود و هستیم ...هنر چیزی نیست که بشه جلوش رو گرفت چون یه چیز خدادادی هست که تو خون همه هست.از بچه خیلی کوچیک با موسیقی خوشحالی میکنه تا هرچی برگتر میشه...
امیدوارم گسترش هنر و موسیقی اونقدر زیاد بشه که کسی نتونه سنگ جلوی پاش بندازه !
امیدوارم روزی برسه که همه موسیقی رو مثل خوندن نوشتن بلد باشن ....

جمعه 20 شهریور 1394 - 23:15

اجرای زنده ش عالیه.موفق باشه

جمعه 20 شهریور 1394 - 23:52

چرا آخه باید جوری باشه که کسی هم که داره پیشرفت میکنه جلوش گرفته بشه
ایشالا همیشه موفق باشن با اجراهای پر طرفدار و پر انرژی

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مهدی یراحی: تمام سانس‌های اجرا نشده، در کارنامه حرفه‌ای من ثبت خواهند شد | موسیقی ما