برنامه یاد بعضی نفرات
 
هومن جوادی، مدیر تیم ستارگان هنر ایران خبر داد:
بازی بین هنرمندان قرمز و آبی در مهرماه برگزار می‌شود
موسیقی ما - هومن جوادی مدیر تیم ستارگان هنر ایران اعلام کرد که به زودی بازی بین هنرمندان پرسپولیسی و استقلالی از طریق این باشگاه برگزار خواهد شد.

در تیم فوتبال ستارگان هنر ایران تعدادی از هنرمندان عرصه‌های موسیقی و سینما عضویت دارند. چهره‌هایی همچون علی لهراسبی، حامی، بابک صحرایی، محمدرضا عیوضی، مانی رهنما، بابک زرین، نیما نکیسا، رامین راستاد، امین زندگانی، پندار اکبری، پوریا پورسرخ، پویا امینی، پژمان بازغی، کامبیز دیرباز، کورش تهامی، مهدی ماهانی، رامبد شکرابی، آریا جهان میرزایی، مصطفی پاشایی، میثم معافی، آیدین ختایی، گرشا قباد، حمیدرضا صمدی، امین ایمانی، سامان صفاری، بنیامین مظفری، پدرام آزاد، امین مومنی‌پور و... هنرمندانی هستند که اعضای اصلی این تیم هستند.

هومن جوادی درباره این بازی به خبرنگار سایت موسیقی ما گفت: بازی هنرمندان قرمز و آبی در مهرماه و بین اعیاد قربان و غدیر برگزار خواهد شد و به صورت خیریه خواهد بود. این بازی برای اولین بار در سال گذشته انجام شد و این بار به طور رسمی می‌خواهیم آن را برگزار کنیم.

خواننده آلبوم‌های «خاکستر و باد»، «بهترین ترانه» و «شب و ایوون و ستاره» در توضیح این مسابقه گفت: فکر برگزاری این بازی بین هنرمندان فوتبالیستی که پرسپولیسی و استقلالی هستند مربوط به سال گذشته است. ما هر جا که برای برگزاری یک بازی خیریه می‌رویم تیم هنرمندان باید در برابر یک تیم کاملا فوتبالی قرار بگیرد. با خودم فکر کردم چقدر خوب می‌شود که دو تیم متشکل از هنرمندان چنین بازی‌هایی را انجام بدهند. به همین خاطر ایده برگزاری بازی بین هنرمندان قرمز و آبی به ذهنم رسید.

مدیر تیم ستارگان هنر ایران درباره اینکه آیا از بین بازیکنان تیم‌های پرسپولیس و استقلال و پیشکسوت‌های این دو باشگاه نیز کسی در این بازی حضور خواهد داشت یا نه اظهار داشت: در بازی سال گذشته که با حضور هنرمندانی همچون مجید مظفری، عارف لرستانی، علی لهراسبی، بابک زرین، برزو ارجمند، محمدرضا عیوضی، خودم و تعدادی دیگر از هنرمندان برگزار شد عزیزانی همچون محمد پنجعلی، حمید استیلی و علیرضا امامی فر نیز حضور داشتند. به دلیل هم زمانی بازی پارسال با بازی‌های لیگ بر‌تر نتوانستیم که بزرگواران دیگری از تیم‌های پرسپولیس و استقلال را کنار خودمان داشته باشیم. امسال اما بازی را در زمانی برگزار می‌کنیم که لیگ برگزار نمی‌شود. حتما از بزرگان این دو تیم هم دعوت به عمل خواهیم آورد

هومن جوادی درباره دیگر اتفاقات مربوط به برگزاری بازی هنرمندان قرمز و آبی گفت: امسال یک سورپرایز خواهیم داشت. این سورپرایز هم مربوط به هنرمندانی می‌شود که در این مسابقه بازی خواهند کرد و هم کسانی که به تماشای این بازی خواهند آمد.

این هنرمند همچنین درباره عواید حاصل از این بازی گفت: تعدادی از موسسه‌های خیریه با من صحبت کرده‌اند که هنوز تصمیم نهایی نگرفته‌ایم اما قطعا عواید حاصل از این بازی به یکی از موسسه‌های خیریه تعلق خواهد گرفت.

هومن جوادی درباره محل برگزاری این بازی نیر گفت: به احتمال زیاد این بازی را در مجموعه ورزشی آرات برگزار خواهیم کرد تا بانوان هم بتوانند برای تماشای بازی حضور داشته باشند.

محمدرضا مهران‌پور سرمربی و مسعود صیفی مربی تیم ستارگان هنر ایران هستند و علی فرهنگی نیز مربی بدنسازی این تیم است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 14 شهریور 1394 - 18:07

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بازی بین هنرمندان قرمز و آبی در مهرماه برگزار می‌شود | موسیقی ما