برنامه یاد بعضی نفرات
 
روز دوشنبه شانزدهم شهریورماه و از ساعت 19 الی 22
گروه «چارتار» از آلبوم «جاده می‌رقصد» در کاخ نیاوران رونمایی خواهد کرد
موسیقی ما – آیین رونمایی از دومین آلبوم گروه «چارتار» روز دوشنبه شانزدهم شهریورماه از ساعت 19 الی 22 در فضای باز کاخ «نیاوران» برگزار می‌شود. حضور تمامی مخاطبان موسیقی در این برنامه آزاد است و «آرمان گرشاسبی»، «احسان حائری»، «آرش فتحی» و «آیین احمدی‌فر» علاوه برامضای آلبوم «جاده می‌رقصد»، قطعاتی از این مجموعه را  برای اولین بار به صورت زنده اجرا خواهند کرد. شرکت خودروسازی «کارمانیا»، حامی مالی جدید چارتار، و «مهدی سوفالی» و «محمدحسین مقدس تفرشی»، تهیه‌کنندگان چارتار، دست اندرکاران این مراسم هستند که قرار است با مساعدت سازمان «میراث فرهنگی» برگزار شود. این برای اولین بار است که مجموعه کاخ نیاوران از مراسم رونمایی یک آلبوم موسیقی میزبانی خواهد کرد. مجموعه‌ای که در سال‌های نه چندان دور طرفداران موسیقی از اقصی نقاط ایران را به بهانه برگزاری کنسرت‌های مختلف موسیقی گردهم می‌آورد.

اما آلبوم جاده می‌رقصد دربرگیرنده نه قطعه است که قطعات «دریچه» و «آسمان هم زمین می‌خورد» از این مجموعه چندی پیش از طریق فضای مجازی در اختیار مخاطبان قرار گرفت. انتشار این آثار بازخوردهای گسترده‌ای به دنبال داشت و آسمان هم زمین می‌خورد با بیش از 570 هزار دانلود محبوب‌ترین قطعه مردادماه در «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما» بود. چندی بعد تیزر تصویری این آلبوم از طریق سایت «موسیقی ما» رونمایی شد. در این تیزر بخش‌هایی از قطعه «حضور اتفاقی»، یکی از آثار آلبوم جاده می‌رقصد، به گوش می‌رسید و برای اولین بار اعضای گروه چارتار در آن ایفای نقش داشتند و رو به روی دوربین حاضر شدند.

مراحل تکثیر و بسته‌بندی آلبوم جدید چارتار به پایان رسیده و این اثر به تهیه‌کنندگی مهدی سوفالی و محمدحسین مقدس تفرشی و حمایت شرکت خودروسازی کارمانیا منتشر می‌شود. شرکت «تصویرگستر پاسارگاد» هم وظیفه پخش این مجموعه را بر عهده خواهد داشت. همچنین شرکت پخش «جوان» به مدیریت «نیما جوان» علاوه بر دریافت مجوزهای آلبوم، نسخه دی‌جی پک اثر را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

از سوی دیگر به فاصله کوتاهی پس از انتشار جاده می‌رقصد اولین کنسرت این آلبوم در پایتخت برگزار می‌شود. هنوز تاریخ و جزئیات اجرای زنده چارتار قطعی نشده اما مجموعه برج میلاد تهران به عنوان محل برگزاری کنسرت انتخاب شده است.

آلبوم اول گروه چارتار یا عنوان «باران تویی» در دومین جشن سالانه موسیقی ما تندیس طلایی بهترین آلبوم موسیقی تلفیقی را از آن خود کرد و تجربه موفقی برای این گروه بود.

برای پیش خرید این آلبوم اینجا کلیک کنید.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 شهریور 1394 - 22:16

دیدگاه‌ها

جمعه 13 شهریور 1394 - 21:14

شرکت کردن در این مراسم رایگانه یا رزرو و وجه ورودی و انا داره؟؟
ممنون میشم جواب بدین

دوشنبه 16 شهریور 1394 - 02:23
شهروز

سلااااام .... طبق گفته های خودشون بازید برای همه آزاد هست ....

1.197.118.94

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گروه «چارتار» از آلبوم «جاده می‌رقصد» در کاخ نیاوران رونمایی خواهد کرد | موسیقی ما