برنامه یاد بعضی نفرات
 
از دوازدهم تا شانزدهم مهرماه
جشن خانهٔ موسیقی مهرماه برگزار می‌شود
موسیقی ما - شانزدهمین جشن خانهٔ موسیقی به مدت پنج روز -از دوازدهم تا شانزدهم مهرماه- با اجرای تعدادی از گروه‌های موسیقی و همچنین تقدیر از هنرمندانی در رشته‌های مختلف موسیقی اصیل ایرانی، آواز ایرانی، موسیقی کلاسیک، رهبری موسیقی کلاسیک و همچنین تقدیر از یک ساز ساز و چهرهٔ رسانه‌ای انجام خواهد شد.

این در حالی است که اواسط ماه گذشته، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشن خانه موسیقی برای داوری دوسالانهٔ آلبوم بر‌تر به اتمام رسیده و هم‌اکنون اعضای هیات داوران مشغول داوری این آثار هستند. بخش رقابتی جشن خانه موسیقی امسال به دوسالانه آلبوم بر‌تر اختصاص دارد و در دو شاخه موسیقی سنتی و موسیقی کلاسیک ـ ارکسترال برگزار می‌شود.

طبق آنچه در سایت خانهٔ موسیقی آمده است، درحال حاضر بیش از ۱۵۰ اثر توسط هنرمندان و ناشران به دبیرخانهٔ جشن ارسال شده که پس از تفکیک و دسته بندی جلسات داوری انجام شده و قرار است برگزیدگان در مراسم سالیانه جشن خانه موسیقی معرفی شوند.

بخش رقابتی جشن خانه موسیقی سال گذشته به کتاب بر‌تر موسیقی اختصاص داشت که برگزیدگان در سه بخش پژوهشی، ترجمه و آموزشی در مراسم اختتامیه جشن در عمارت مسعودیه معرفی شدند. همچنین در جشن سال گذشته، امیراشرف آریان‌پور، تقی ضرابی، محمد موسوی، حسن ناهید و فاطمه هما سادات افسری مدرسان و هنرمندان پیشکسوتی بودند که تجلیل شدند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 شهریور 1394 - 12:56

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود جشن خانهٔ موسیقی مهرماه برگزار می‌شود | موسیقی ما