برنامه یاد بعضی نفرات
 
چند روز پیش از انتشار آلبوم «یادی به رنگ امروز» در گفتگو با سایت «موسیقی ما» عنوان شد؛
علی زندوکیلی: دلیل ماندگاری و جاودانگی آثار بزرگان، همدرد بودن سازندگان آن است
موسیقی ما – یک خواننده موسیقی ایرانی چند روز پیش از انتشار نخستین آلبوم مستقل خود، از وظیفه سخت اش در انتقال فضای پرخاطره آثاری که آنها را بازخوانی کرده، بهنسل جدید گفت.

به گزارش «موسیقی ما»، علی زندوکیلی که چهارشنبه 11 شهریور نخستین آلبوم مستقل اش به نام «یادی به رنگ امروز» را در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد کرد، درباره این آلبوم به «موسیقی ما» گفت: «نگه داشتن آن خاطرات و جاودانگی آثاری که تا امروز خودشان را نگه داشته اند و شاید به زبان تازه ای برای نسل امروز (چه در تنظیم و چه در بیان من) مشاهده می شوند، کار راحتی نیست. شاید نسل های قدیمی تر که این آثار را با صدای بزرگان شنیده اند، در مواجهه با این آثار کمی متفاوت تر به این موضوع و این آلبوم نگاه کنند ولی چیزی که تجربه من نشان داده و مواجهه مردم را با این آثار در نمایش «ترانه های قدیمی» استاد رحمانیان دیدم، این است که لحن جدید این آثار هم توانسته فضای جدیدی را برای مخاطبان موسیقی ایجاد کند و امیدوارم برای آلبوم هم این اتفاق بیفتد و من این بار سخت را که در واقع نوعی بازی با خاطرات و نوستالژی آدم های زیادی است را درست به مقصد برسانم.»

علی زندوکیلی درباره دلایل ماندگاری آثاری قدیمی در بین مردم نیز معتقد است: «همیشه این را گفته ام که آن دوره همدلی و هم نشینی و نیت ها یکی بوده. بین کسی که موسیقی را ساخته و به ترانه سرا داده تا آن قطعه به تنظیم رسیده. آن نسل آدم هایی بودند که با عشق و مهر عجیبی کار می کردند و این آثار را خلق کرده اند. از عکس هایی که این اساتید با هم می گرفتند کاملا فضای کاری شان مشخص است. اساتید بزرگی چون استاد خرم، یاحقی، تجویدی، معینی کرمانشاهی، بیژن ترقی وتمام این بزرگانی که فعالیت می کردند، با این همنشینی ها و همدلی های واقعی و دور از تظاهری که با هم داشتند، توانستند این آثار را خلق کنند تا این همه سال آثارشان شنیده شود و سینه به سینه در بین نسل ها جریان داشته باشند. آن نسل همدرد هم بودند و شما هنگام شنیدن آن به خوبی احساس می کنید که آن اثر از یک دردی نشات گرفته است. خوب قطعا این قبیل آثاری هرگز تاریخ مصرف دار نمی شوند و به جاودانگی می رسند.»

به گفته «محمود شبیری» (مدیر برنامه های زندوکیلی) نخستین آلبوم رسمی این خواننده «یادی به رنگ امروز» چهارشنبه 11 شهریور در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد ومراسم رونمایی و جشن امضای این اثر نیز جمعه 13 شهریور در  آرت سنتر، شعبه انجمن خوش نویسان (واقع در بلوار اندرزگو، سلیمی شمالی) از ساعت 18 الی 21  برگزار خواهد شد.

سپهر صاحبی (تهیه کننده کنسرت تهران این خواننده) نیز در گفتگو باسایت «موسیقی ما» از اجرای تمام قطعات آلبوم جدید این خواننده در کنسرت 18 شهریور تالار وزارت کشور خبر داد و گفت: «تمامی قطعات آلبوم«یادی به رنگ امروز» در کنسرت 18 شهریور علی زندوکیلی اجرا خواهند شد.»

صاحبی در ادامه افزود: «این کنسرت به نوعی خاطره بازی با خاطرات دوستداران موسیقی است که قطعا مورد توجه حاضرین در سالن قرار خواهد گرفت.»

گفتنی ست کنسرت علی زندوکیلی در تاریخ 18 شهریور در سالن وزارت کشور برگزار خواهد شد و علاقمندان می توانند از طریق سامانه 84200 نسبت به تهیه بلیت این برنامه اقدام نمایند.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 شهریور 1394 - 12:41

دیدگاه‌ها

دوشنبه 9 شهریور 1394 - 20:31

علی عالیه ! تیزر آلبومش هم جالب بود.
ممنون از موسیقی ما.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود علی زندوکیلی: دلیل ماندگاری و جاودانگی آثار بزرگان، همدرد بودن سازندگان آن است | موسیقی ما