برنامه یاد بعضی نفرات
 
بیست و چهارم مردادماه و همزمان با انتشار این اثر
از آلبوم «در شعله با تو رقصان» به آهنگسازی «مهیار علیزاده» و خوانش «صابر ابر» و «پانته‌آ پناهی‌ها» رونمایی می‌شود
موسیقی ما –از آلبوم «در شعله با تو رقصان» به آهنگسازی «مهیار علیزاده» و خوانش «صابر ابر» و «پانته‌آ پناهی‌ها» رونمایی می‌شود. این مراسم روز شنبه بیست و چهارم مردادماه از ساعت یازده الی سیزده به میزبانی شهر کتاب «فرشته» برگزار خواهد شد. در آیین رونمایی از آلبوم در شعله با تو رقصان علاوه بر عوامل تولید آلبوم و اهالی رسانه‌ها، جمعی از چهره‌های مطرح فرهنگی و هنری هم حضور خواهند داشت. البته به نوعی می‌توان گفت که اولین رونمایی از آلبوم در شعله با تو رقصان شامگاه دوم مرداد بود. شبی که کنسرت این اثر با همراهی نوازندگان سرشناس و حضور صابر ابر و پانته‌آ پناهی‌ها روی استیج برگزار شد.
در شعله با تو رقصان عنوان یک پروژه موسیقایی است که صرفا نمی‌توان آن را محدود به یک سبک خاص کرد و در آن چهره‌های مطرح دنیای هنر حضور دارند. اشعار از سروده‌های «هوشنگ ابتهاج»، «مهدی اخوان ثالث» و «علیرضا کلیایی» است. خوانش آثار این آلبوم هفت قطعه‌ای توسط صابر ابر و پانته‌آ پناهی‌ها انجام شده است.  «مهرشاد حاجیلو»، «علیرضا عراقی مقدم»، «اکبر سلطانعلی»(خواننده مقامی)، «مژده بهرامی»، «بهرخ شورورزی» و «هادی فیض آبادی» خوانندگان و همخوانان در شعله با تو رقصان هستند. «میثم مروستی»، «آتنا اشتیاقی»، «سامان صمیمی»، «ترگل خلیقی» و «حمید قنبری» و... هم نوازندگانی هستند که در این آلبوم هنرنمایی کرده‌اند. گفتنی است که آلبوم در شعله با تو رقصان از سوی شرکت «ققنوس» و با همراهی «حمید اسفندیاری» منتشر می‌شود.
جدیدترین اثر خالق آلبوم «حریق خزان» در حالی به مرحله انتشار رسیده که او این روزها مشغول کار بر روی یک پروژه مهم دیگر هم هست. اثری که در موسیقی اصیل ایرانی بی سابقه است و دو خواننده مطرح در آن حضور دارند. مهیار علیزاده با توجه به شرایط حساس آلبوم مشترک «علیرضا قربانی» و «همایون شجریان» فعلا رویه سکوت را پیش گرفته اما شاید پس از در شعله با تو رقصان و به زودی شاهد انتشار آلبوم این دو خواننده سرشناس هم باشیم. 
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 مرداد 1394 - 03:29

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 22 مرداد 1394 - 23:54

صابر ابر واقعا" ابره .....عمقا"دوسش دارم......

جمعه 23 مرداد 1394 - 11:55

سلام.
چه روز بد و چه ساعت بدی برای رونمایی !!!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود از آلبوم «در شعله با تو رقصان» به آهنگسازی «مهیار علیزاده» و خوانش «صابر ابر» و «پانته‌آ پناهی‌ها» رونمایی می‌شود | موسیقی ما