برنامه یاد بعضی نفرات
 
جزئیات تور کنسرت‌های خواننده‌ها در ماه مرداد را از «موسیقی ما» بخوانید
مرداد 1394، ماه ایرانگردی خواننده‌های پاپ و سنتی
موسیقی ما – با اتمام ماه مبارک رمضان دور جدید برگزاری کنسرت‌های موسیقی در شهرهای مختلف ایران آغاز شده است. خواننده‌های پاپ و سنتی از روزهای پایانی تیرماه روی استیج رفته‌اند و در ماه مرداد علاوه بر اجرای زنده در تهران، به شهرهای مختلف کشور سفر خواهند داشت. در گزارش پیش‌رو نگاهی اجمالی داشته‌ایم بر کنسرت‌های خوانندگان پاپ و سنتی که در شهرستانها برگزار می‌شود. تا لحظه نگارش این گزارش تاریخ برگزاری کنسرت هشت خواننده قطعی شده و شنیده‌ها حکایت از آن دارد که صف صدور مجوز کنسرت‌ برای شهرهایی غیر از تهران شلوغ است. به همین دلیل باید منتظر تابستان پر هیجانی در زمینه اجراهای زنده باشیم.
 
  • *مازیار فلاحی
خواننده «قلب یخی» این روزها در تدارک یک ماراتن کنسرتی است. به غیر از کنسرت تهران و تور اروپا قرار است که یک تور هم در شهرهای مختلف ایران برگزار کند. تا کنون تاریخ اجراهای زنده او در شهرهای «بیرجند» و «لاهیجان» قطعی شده است. مازیار فلاحی روز چهارم مردادماه و طی دو سانس در سالن دانشگاه پیام نور بیرجند روی صحنه خواهد رفت که قیمت بلیت‌های این برنامه او 50 و 60 و 70 هزار تومان است. او سپس به دیار باران سفر می کند و روز پنجم مردادماه را مهمان مردم لاهیجان است. فلاحی قرار است که به میزبانی تالار «البرز» آن شهر با دوستداران خود دیدار داشته باشد. این کنسرت خواننده آلبوم «ماه هفتم» در یک سانس برگزار می‌شود و بلیت‌های چهل تا نود هزارتومانی‌اش هم اکنون در دسترس مخاطبان قرار دارد.
 
  • *محسن یگانه
پس از برگزاری اجرای تهران و چند کنسرت در شهرهای مختلف از وقایع و حواشی موسیقی فاصله گرفت و بیشتر در کنار دخترش بود. البته در این مدت برای اولین بار پس از تمام این سالها موهای خود را هم کوتاه کرد که همین موضوع می تواند نشانه ایجاد تحول در کارهای یگانه باشد. اما از عید فطر سفر خود به شهرهای مختلف ایران را شروع کرد و مردادماه شلوغی را پیش رو دارد. یگانه طی روزهای ششم و هفتم مردادماه در تالار مجلل شهر رشت روی صحنه خواهد رفت. البته فعلا فروش بلیت‌های شب اول اجرای او با قیمت 45 تا 100 هزار تومان آغاز شده است. این خواننده باز هم با آلبوم «نگاه من» به شمال کشور می‌رود و چهارده مرداد در شهر آستارا اجرای خود را روی استیج می‌برد.
 
  • *احسان خواجه امیری
او هم همانند سایر خواننده‌هایی که فرزند کوچک دارند از برنامه‌های سفر و اجراهای زنده خود کاسته تا بیشتر در کنار خانواده و پسرش «ارشان» باشد. اما با آغاز ماه مرداد تور کنسرت‌های خود را آغاز خواهد کرد تا آثار خاطره انگیز خود به همراه قطعات آلبوم «پاییز؛تنهایی» را به گوش دوستدارانش در شهرهای مختلف برساند. «احسان خواجه امیرِی» روز جمعه نهم خرداد و طی دو سانس در مجتمع بوعلی سینا شهر همدان اجرای برنامه دارد. بلیت‌های این کنسرت با قیمت‌ 65 الی 80 هزار تومان در حال حاضر به فروش می‌رسد. خواجه امیری باز هم در غرب ایران می‌ماند و یازده مرداد به عنوان موعد برگزاری کنسرت او در شهر سنندج معین شده است.
 
  • *بابک جهانبخش
«بابک جهانبخش» تور جدید کنسرت‌های خود را از تعطیلات عید فطر آغاز کرد و در شهرهای آستارا و بندرعباس برنامه داشت. او و گروهش فعلا به تهران برگشته‌اند اما قرار است که آخر این هفته باز هم به جنوب ایران سفر داشته باشند. کنسرت بابک جهانبخش هشتم مرداد در سالن سینما بهمن شهر بوشهر برگزار می شود و او منتخبی از قطعات نوستالژیکش را در کنار دوستدارانش زمزمه خواهد کرد. همچنین جهانبخش بیست و دوم ماه جاری در شهر تنکابن برنامه خواهد داشت.
 
  • *علی لهراسبی
حدودا دو ماه پیش بود که «علی لهراسبی» در گفتگو با سایت «موسیقی ما» اعلام کرد قصد دارد بیشتر بر روی پروسه تولید و انتشار آلبوم جدیدش تمرکز کند. اما از تور کنسرت‌های خود هم غافل نیست و در یک انتخاب جالب در شهرستان «اهر» روی صحنه می رود. شهری که سه سال پیش یک زلزله وحشتناک را پشت سر گذاشت ولی امید و زندگی در آن جریان پیدا کرده است. کنسرت علی لهراسبی در سالن ورزشی ولیعصر(عج) شهر اهر برگزار می‌شود و 20 الی 35 هزار تومان هم به عنوان قیمت بلیت‌ها تعیین شده است.
 
  • *مهدی احمدوند
با وجود اینکه یک سال از انتشار آلبوم «از این ساعت» با صدای «مهدی احمدوند» گذشته اما او هنوز هم در بخش اجرای زنده فعالیت زیادی دارد. تا کنون تاریخ چهار کنسرت این خواننده برای ماه مرداد قطعی شده است. اولین مقصد احمدوند شهر کرمان است و برنامه او چهارم مرداد در سالن «پالیز» این شهر برگزار می شود که قیمت بلیت‌های این برنامه 50 الی 80 هزار تومان است. مهدی احمدوند سپس طی روزهای پنجم و ششم مردادماه در شهرهای زرند و بم با دوستدارانش دیدار خواهد داشت. این خواننده بعد از این برنامه‌ها و یک استراحت کوتاه، برای برگزاری کنسرت شانزدهم مرداد خود به شمال غربی ایران و شهرستان بوکان سفر می کند.
 
  • *بیژن کامکار
خواننده‌ها و گروه‌های موسیقی سنتی هم در فصل تابستان از اجراهای زنده غافل نیستند و همزمان با تولید آثار جدید کنسرت‌های خود را هم برگزار خواهند کرد. از جمله گروه «بامداد» که طی روزهای 28 الی 30 مرداد به خوانندگی استاد «بیژن کامکار» به ترتیب در شهرهای بانه، مهاباد و ارومیه روی صحنه می روند. بلیت فروشی این برنامه‌ها به زودی آغاز می شود.
 
  • *سالار عقیلی
خواننده قطعه «وطنم» همانند اغلب خواننده‌ها غرب کشور را برای برگزاری کنسرت در ماه مرداد انتخاب کرده است. «سالار عقیلی» روز هشتم مرداد در سالن امام خمینی کرمانشاه اجرای برنامه دارد. او در این برنامه همراه با ارکستر سمفونیک «فخر آفرینان ایران» به رهبری «آرش میرفخرایی» روی صحنه می‌رود. «کیوان ساکت» هم سولیست تار در این برنامه است.
 
  • *دنگ‌ شو
گروه «دنگ شو» بهار پرکاری را پشت سر گذاشت. آنها پس از اجرای تالار وحدت تهران به شهرهای مختلف سفر کردند ولی قول دادند که ادامه تور خود را با آغاز تابستان دنبال کنند. آنها شهر شیراز را به عنوان اولین مقصد خود انتخاب کرده اند. «رضا شایا» و «طاها پارسا» و سایر اعضای دنگ شو طی روزهای هشتم و نهم مرداد آثار قدیمی و جدید این گروه با سابقه را در دیار شعر و ادب اجرا خواهند کرد. گفته می شود که شهرهای تبریز، کرمان، کرج، بوشهر و اهواز احتمالا طی هفته‌های آینده میزبان اجراهای این گروه هستند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مرداد 1394 - 11:49

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 7 مرداد 1394 - 12:42

بازم مثل همیشه یه عده خواننده خاص، ما خیلی خواننده خوب تو این 17-18ساله که از عمر موسیقی پاپ می گذره داشتیم که آلبوم منتشر کردند که ازشون خبری نیست

جمعه 9 مرداد 1394 - 05:26
sami(uk)in iran

داستان اینه که در یک فضای باز و سالم که هر کسی بتونه خودش رو عرضه کن اینجوری کارا انحصاری نمیشه که یک تعداد خواننده پاپ از فیلتر گذشته فقط بتونن هی بچرخن!
ولی حیف که ما درشرایط سالمی خصوصا از نظرهنری خصوصا موسیقی پاپ نیستیم احمد جان! :((

18.110.135.87
چهارشنبه 7 مرداد 1394 - 18:17

خوش به حال همدانیا و سنندجیا.
آهنگ جدید سلطان بزودی...

چهارشنبه 7 مرداد 1394 - 18:43

"برای اولین بار پس از تمام این سالها موهای خود را هم کوتاه کرد که همین موضوع می تواند نشانه ایجاد تحول در کارهای یگانه باشد " اقعا این چه برداشتیه؟

چهارشنبه 7 مرداد 1394 - 19:31

تو این بین خوشبختی به همدان و سنندج رو کرده
استاد اعلام کردند که تا قبل کنسرت تهرانم یه آهنگ جدید میدن.منتظر یه هیت دیگه ایم.
من و این همه خوشبختی محاله محاله

چهارشنبه 7 مرداد 1394 - 19:38

کاش زودتر احسان تهران کنسرت بذاره از اسفند نرفتیم کنسرت هههههی :(

چهارشنبه 7 مرداد 1394 - 19:43

اساطیر اجرای زنده:احسان خواجه امیری و محسن یگانه.

چهارشنبه 7 مرداد 1394 - 19:50

تو این اسامی جای خالیه اسم امپراطور کاملا میزنه تو ذوق :((((((((((

کجایی ببینی حال مارو؟
البته خودم تو این کنسرتا کنسرتای احسان خواجه امیری و بابک جهانبخش رو ترجیح میدم

چهارشنبه 7 مرداد 1394 - 20:56

یکی از دوستان راست میگه من به عنوان یک شنونده حرفه ای موسیقی که تقریبا 90 درصد آلبومهای منتشره از سال 76 رو گوش کردم متاسفم که بسیاری از خوانندگان خوش صدای کشورمون سالهاست نه آلبوم منتشر میکنن و نه کنسرت می دن و اصلا از خیلی هاشون هیچ خبری هم نیست. تو رو به خدا از سایت شما درخواست دارم جویای احوالشون باشین به خدا اینجا ایرانه سرزمین صدا و می تونه تعداد بیشماری خواننده آس تو موسیقی پاپ داشته باشه نه یه عده خاص.
همه اینها صداهای خوبی دارن که متاسفانه ازشون خبری نیست:
1- مهراج محمدی
2- مهدی سپهر
3- مسعود خادم
4- مهدی زکی زاده
5- محسن فرحی
6. رسول پویان
7. مهرزاد اصفهان پور
8- شهرام مهاجر
9- ایلیا منفرد
10. مهدی صبور
11- افشین سپهر
12- محسن آصف
13- آرتین شاهوران
14- امیریل ارجمند
15- حسین زمان
16- محمد خاکپور
17- آریا جهان میرزایی
18- سام اسدی
19- علیرضا شهاب
20- امیر کریمی
21- فرمان فتحعلیان
22- حسام لرنژاد
23- رسول اکبریان
24- حسین بختیاری
25- محمد فکار
26- شهاب محبی
27- افشین گنجوی
28- حسین ریاضیان
29- احمد جوادی
30 داریوش سام
31- فرزاد فرومند
32- مهران احراری
33- افشین کلهر
34- وحید شهابی
35- حسین ضرغامی
36- شهاب و سینا
37- محمد امین الرعایا
38- عباس حسن زاده
39- امیر چرمگر
40- مصطفی چاوشی
41- پیروز قدم زنی
42- عمادرضا نکویی
43- امیر عبدالله
44- سالار عندلیبی
45- کامیا بهزاد
46- خسرو احدی
47- ایمان محمدخانی
48- مجید رعنا
49- مهرداد اختراعی
50- منصور نصرتی
و ...

پنجشنبه 8 مرداد 1394 - 10:58
ahmad

دمت گرم دوست عزیز به خاطر این نظرت، به خدا همون جور که هست شما می فرمایید من هم آلبومهای بیشتر این خواننده ها رو شنیدم و انصافا همگی صداشون از برخی از خواننده های امروزی که تند و تند تک آهنگ بیرون می دن بهتره البته بعضی ها رو جا انداختید مثل بهروز توکلی که آلبوم زیبای بهار گندم رو منتشر کرد. امکان نداره کسی ترانه عشق اول این البوم رو بشنوه و ازش خوشش نیاد یا شروین سهرابیان با صدایی خاص که آلبوم های فرزند حوا و باغ افسانه رو منتشر کرد یا حتی اسماعیل اسفندیاری که یکی از بهترین آلبومهای راک تاریخ موسیقی ایران به اسم سکوت مرداب رو عرضه کرد.
جالب اینجاست اکثر اینها تو شبکه های اجتماعی هم فعالیت ندارن که ازشون خبری بگیریم.

27.215.36.106
چهارشنبه 7 مرداد 1394 - 21:04

تنها کنسرتایی با استقبال روبرو میشه و بزودی فروش میره همین احسان و محسنن.یعنی من موندم اگه این 2 تا نبودن اصن موسیقیه پاپ وجود داشت؟؟

پنجشنبه 8 مرداد 1394 - 03:02

محسن یگانه یه خورده استراحت بخودت بده باو صداات خیلی تغییر کرده چقدر کنسرت آخه

پنجشنبه 8 مرداد 1394 - 13:54

لطفا کنسرت فرزاد فرزین در تهران در ماه مرداد بزارید
لطفا لطفا
خواهش می کنم هر چه زودتر بهتر

پنجشنبه 8 مرداد 1394 - 14:04

احسان خواجه امیری و محسن یگانه خیلی کنسرت میذارن و این خوب نیست.به خودشون صدمه میزنن البته نمیدونم احسان چجوریه که همیشه میتونه گام های بالارو بخونه ولی در آینده ممکنه ضربه بخوره.محسنم دقیقا همینه فکر کنم هر روز کنسرت داشته بعد آلبومش!!!

پنجشنبه 8 مرداد 1394 - 14:46

زنده باد مهدی احمدوند و عشق اولیا ♥

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مرداد 1394، ماه ایرانگردی خواننده‌های پاپ و سنتی | موسیقی ما