برنامه یاد بعضی نفرات
 
گفت‌وگو با خواننده‌ای که آلبومش با مدیریت هنری «روزبه بمانی» تولید می‌شود؛
شهروز غفوری‌نیا: دلیل همکاری با افراد سرشناس، توانمندی آنها بوده، نه صرفاً اسمشان
موسیقی ما - «شهروز غفوری‌نیا» که این روزها مشغول تولید نخستین آلبوم خود با مدیریت هنری «روزبه بمانی» است، در گفت‌وگو با «موسیقی ما» از این آلبوم سخن گفت و توضیحاتی درباره آن ارائه داد. به گفته‌ی او، تقریباً نیمی از مراحل تولید آلبومش طی شده و کار روی آلبوم ادامه دارد.
 
  • * دغدغه‌ام تولید یک اثر «قابل قبول» و «قابل دفاع» است
این خواننده که تا کنون دو قطعه با همکاری چهره‌های سرشناسی چون «روزبه بمانی»، «علیرضا افکاری»، «مهدی یراحی»، «معین راهبر» و «سعید زمانی» منتشر کرده، در خصوص سایر عوامل آلبوم خود اظهار داشت: «هومن نامداری مشغول تنظیم یکی از قطعات آلبوم است. همچنین احسان نی‌زن و فرشید ادهمی از جمله هنرمندان دیگری هستند که در این آلبوم حضور دارند. با چند هنرمند دیگر از جمله چند تنظیم‌کننده صحبت‌هایی صورت گرفته اما ترجیح می‌دهم پس از آغاز همکاری با آنها اسامی‌شان را اعلام کنم.»

شهروز غفوری‌نیا افزود: «تمام تلاش و دغدغه‌ی ذهنی من، ارائه‌ی یک آلبوم «قابل قبول» و «قابل دفاع» است و به همین دلیل سعی کردم از وجود افراد هنرمندی که آثارشان برای همه ما شناخته شده و محترم است بهره ببرم و اولویت توانایی این افراد بود و نه صرفاً اسم آنها.»
 
  • * روزبه بمانی در زمینه موسیقی و مدیریت تولید آلبوم هم صاحب‌نظر و خوش فکر است
غفوری‌نیا در خصوص انتخاب عوامل آلبومش گفت: «از آنجایی که مدیریت هنری آلبوم با «روزبه بمانی» است، پیشنهاد عوامل کار نیز با اوست و در این زمینه پس از تبادل نظر به نتیجه می‌رسیم.در اینجا لازم می‌دانم از زحمات روزبه بمانی تشکر و قدردانی کنم. او علاوه بر اینکه یک ترانه‌سرای درجه یک است، در زمینه موسیقی و مدیریت در تولید آلبوم هم صاحب‌نظر و خوش فکر است و بابت این همکاری خیلی خوشحالم.» او ادامه داد: «تمامی ترانه‌های آلبوم، از سروده‌های روزبه بمانی است. اما تک‌آهنگ‌هایی مستقل از آلبوم منتشر خواهم کرد که شاید با افراد دیگری هم در آن‌ها همکاری کنم. یکی از این تک‌آهنگ‌ها با ترانه‌ی خودم، ملودی «وحید پویان» و تنظیم «معین راهبر» در حال تولید است و به زودی منتشر خواهد شد.»

خواننده قطعات «وقتی که بارون می‌زنه» و «تحمل» درباره بازخوردهای دو قطعه‌ی منتشر شده‌اش گفت: «استقبالی که از هر دو قطعه‌ی منتشر شده به عمل آمد، بسیار خوب بود و نظرات مختلف مردم به ما برای ادامه راه کمک زیادی کرده است.»
 
 
  • * «پاییز، تنهایی» و «مثل مجسمه» را دوست داشتم
این هنرمند که در آلبوم خود ملودی‌هایی از «مهدی یراحی» دارد، درباره آلبوم «مثل مجسمه» اظهار داشت: «آلبوم مهدی یراحی واقعاً خوب و پرمحتوا بود به ویژه قطعات «آخرین اسیر» و «اشتباه» و «سال درد».مهدی یراحی خواننده‌ی مطرح و شناخته‌شده ای است که آثار بسیار خوبی دارد. باعث افتخارم است که با او همکاری کرده‌ام و علاوه بر ملودی قطعه «تحمل»، چند اثر دیگر هم توسط ایشان در حال ساخت است و در آلبوم قرار خواهد گرفت و خوشحال خواهم شد اگر بتوانم در آینده باز هم با او همکاری کنم.»

وی با اشاره به عوامل مشترک آلبومش با آلبوم‌های «پاییز، تنهایی» و «مثل مجسمه»، گفت: «طبیعی است وقتی من با یک تیم هنری کار می‌کنم و سلیقه‌ام با آنها سازگار است، آثاری که این تیم برای سایر خوانندگان ساخته اند نیز به سلیقه‌ی من نزدیک خواهد بود. از این رو از میان آلبوم‌هایی که در ماه‌های اخیر منتشر شده‌اند، آلبوم «احسان خواجه‌امیری» بزرگ و دوست داشتنی و نیز آلبوم «مهدی یراحی» عزیز و هنرمند را دوست داشتم و مورد علاقه‌ام بوده است.»
 
  • * برنامه‌ی پیشِ رو
این خواننده‌ پاپ اظهار داشت: «قطعه ی دیگری در دست تولید داریم که ترانه‌ی آن را «روزبه بمانی» سروده، آهنگسازی‌اش را «احسان نی‌زن» بر عهده داشته و «سعید زمانی» تنظیم آن را انجام داده است. این قطعه مراحل پایانی تنظیم را سپری می‌کند و تا یک ماه آینده منتشر خواهد شد.»

وی همچنین از تصمیم برای تولید و انتشار چند موزیک‌ویدئو خبر داد و گفت: «بعد از تکمیل آلبوم، حتماً سراغ کلیپ‌سازی هم خواهیم رفت و برای چند قطعه کلیپ‌هایی تولید خواهیم کرد که در آن بخش هم تمام تلاشم این است که سراغ افرادی برم که قبلا همه ما آثارشان را دیده ایم و دوست داشته ایم و برای این کار،حتما از نظرات روزبه عزیز،استفاده خواهم کرد.»

به گفته‌ی شهروز غفوری‌نیا، امور اداری و اخذ مجوز آلبوم او توسط شرکت «غزل هنر» به مدیریت «الیاس شرافتی» انجام خواهد شد.
 
*****
 
قطعات «وقتی که بارون می‌زنه» با ملودی علیرضا افکاری و تنظیم معین راهبر و «تحمل» با ملودی مهدی یراحی و تنظیم سعید زمانی، با صدای «شهروز غفوری‌نیا» و ترانه‌هایی از روزبه بمانی را از «تماشاخانه» بشنوید و دانلود کنید.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 تیر 1394 - 15:11

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 24 تیر 1394 - 21:43

ممنون از مصابحه عالیتون. خیلی منتظر آلبوم هستم، چهره های سرشناس و صدای خوب آقای غفوری نیا نشون از آلبوم خوبی داره

چهارشنبه 24 تیر 1394 - 21:44

Montazer album shoma hastim

چهارشنبه 24 تیر 1394 - 23:16

موفق باشید

چهارشنبه 24 تیر 1394 - 23:32

امیدوارم همیشه موفق و موید باشید آقای دکتر

پنجشنبه 25 تیر 1394 - 04:22

تا اینجا که خیلی عالی پیش رفتید،صدای دلنشینی دارید،با آرزوی موفقیتهای روز افزونتون،منتظر آلبوم هستیم؛

پنجشنبه 25 تیر 1394 - 08:11

می دانم که آینده از آن توست...
u r excellent

پنجشنبه 25 تیر 1394 - 11:21

Montazer kare jadide shoma hastim Dr.gafori niya

پنجشنبه 25 تیر 1394 - 13:02

خدارو شكر هنوز كساني هستند كه از شعور موسيقي برخوردارن، به اميد موفقيتهاي روزافزون.

پنجشنبه 25 تیر 1394 - 15:01

دکتر جون همینطور که بارها گفتم تو لایق بهترین ها هستی... ان شاالله که همیشه موفق باشی

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود شهروز غفوری‌نیا: دلیل همکاری با افراد سرشناس، توانمندی آنها بوده، نه صرفاً اسمشان | موسیقی ما