برنامه یاد بعضی نفرات
 
نشست خبری و رونمایی آلبوم «بی قرارم ای یار» با صدای «سعید خوانساری» برگزار شد
آلبومی برگفته از موسیقی مقامی و محلی
موسیقی ما – نشست خبری رونمایی از آلبوم «بی قرارم ای یار» ظهر دیروز با حضور خواننده،عوامل آلبوم و برخی خبرنگاران حوزه موسیقی در تالار پدیده پارسیان تهران برگزار شد.

به گزارش سایت «موسیقی ما»، در ابتدای این نشست «محمود شهریاری» که اجرای این برنامه را به عهده داشت رو به حاضرین گفت: «موسیقی جزء لاینفک موسیقی ایرانی هاست و علیرغم فشارهای مختلف همچنان این روند بوده و خواهد بود.» او در ادامه افزود: «این آلبوم برگرفته از موسیقی مقامی و محلی ماست. استاد شجریان نازنین می فرمایند: «موسیقی مقامی ما جایگاه رفیع و ممتازی در موسیقی ملی این آب و خاک دارد.»

در ادامه «سعید خوانساری» (خواننده آلبوم) در توضیح سابقه و رزومه ای از خود گفت: «متولد 1329 در شهرستان بروجرد استان لرستان هستم و 8 آلبوم تا پیش از این اثر را روانه بازار موسیقی کشور کرده ام. در این آلبوم سعی کرده ام به نوعی فضاهای مخاطب پسن را با موسیقی مقامی و ملی تلفیق کنم و امیدوارم در این راه توانسته باشم نظر شنونده های این اثر را تامین کنم.»

این خواننده در پاسخ به سوالی مبنی بر زمان برگزاری کنسرت این آلبوم نیز گفت: «به زودی در تهران و شهرستان به اجرای برنامه خواهیم پرداخت.»

در ادامه این نشست «محمد عنایتی» (از مدیران فرش پایار، اسپانسر آلبوم) پشت تریبون قرار گرفت و توضیحاتی را درباره روند شکل گیری همکاری این شرکت با هنرمندان حاضر در این آلبوم ادا کرد. «مهرداد آسمانی»، «فرید نوائی» و «فرزاد تلالو» که از دست اندرکاران تولید و آهنگسازی آلبوم بودند نیز در این نشست سخنانی را رو به حاضرین بازگو کردند.

در این بین «مهرداد آسمانی» که پیش از این آلبوم تصویری ستاره های پاپ را روانه بازار کرده بود، گفت: «ما تجربه جالبی در آلبوم «منتخب پاپ» داشتیم و همین باعث شد در این اثر نیز همه سعی ما بر این باشد که بتوانیم بهترین محصول را در بهترین کیفیت ارائه دهیم. تاکیدی که در این محصول وجود دارد توجه بیشتر به فرهنگ و ادبیات ایران زمین است. ادبیات ما مملو از عاشقانه های معنوی ست ولی در کتابها مهجور مانده است.»

او در ادامه با گلایه از اوضاع نامساعد شرکت های پخش آثار موسیقی در کشور گفت: «متاسفانه آلبوم منتخب پاپ دچار اتفاقات ناخوشایندی شد. شرکت پخشی که این آلبوم را در بازار توزیع کرد، تخلفات زیادی را انجام داده بود و مثلا آلبوم را خودشان تولید و با هولوگرام فیلم انیمیشن در بازار می فروختند و سودهای آنچنانی داشتند. ما موضوع را پیگیری کردیم ولی خلا قانونی باعث شد نتوانیم نتیجه درستی بگیریم.»

گفتنی ست تنظیم تمام قطعات آن را «ملیحه سعیدی» بر عهده داشته است.

در انتهای این نشست «سعید خوانساری» با همراهی اعضای گروهش دقایقی را برای حاضرین در جمع به صورت زنده به هنرنمایی پرداخت.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 تیر 1394 - 00:34

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبومی برگفته از موسیقی مقامی و محلی | موسیقی ما