برنامه یاد بعضی نفرات
 
فراخوان شوراى فنى اركستر موسیقی ملی برای رپرتوار این ارکستر
دعوت اركستر موسيقى ملى ايران از هنرمندان
موسیقی ما - شهرام توكلى عضو شوراى فنى اركستر موسيقى ملى ايران با اعلام این خبر درباره ى فراخوانى كه از سوى بنياد رودكى براى رپرتوار اركستر موسيقى ملى اعلام شده است، گفت: اركستر موسيقى ملى ايران متعلق به ملت ايران بوده و تمامى هنرمندان اعم از شاعر، آهنگساز، تنظيم كننده و خواننده ميتوانند با اين اركستر همكارى کنند. به همين دلیل فراخوانى عمومى از سوى بنياد رودكى اعلام شده تا علاقه مندان آثار خود را به سايت رسمى بنياد رودكى  www.bonyadroudaki.ir ارسال نمايند. اين آثار بعد از بررسى توسط شوراى فنى اركستر، در صورت دارا بودن پارامترهاى كيفى لازم، جزو رپرتوار كنسرت قرار گرفته و اجرا خواهند شد.

وى در ادامه  افزود : اين آثار ميتوانند قطعات باكلام و يا بى كلام بوده و  براى تركيب اركستر موسيقى ملى شامل : سازهاى زهى، بادى هاى چوبى ( زوج ) ، پيانو و آلات ضربى نوشته شده باشند.علاوه بر اين آثار ارسالى بايد هويت ايرانى داشته و از لحاظ فنى و كيفى نيز از سطح مطلوبى برخوردار باشند. 

توكلى در ادامه با اشاره به نسل جوان آهنگسازان ایرانی گفت: در بين جوانان و فارغ التحصيلان دانشگاه هاى موسيقى كشور استعدادهاى فراوانى وجود دارند كه اگر به آنها فرصت و امكان آهنگسازى و كسب تجربه در اركستر داده شود ميتوانند آثار زيبا و با ارزشى خلق كنند، به همين منظور اركستر موسيقى ملى ايران از تمامى هنرمندان کشور اعم از پيشكسوتان و جوانان  دعوت به همكارى مى نمايد . 
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 تیر 1394 - 12:34

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دعوت اركستر موسيقى ملى ايران از هنرمندان | موسیقی ما