برنامه یاد بعضی نفرات
 
کیت ریچاردز پس از 20 سال آلبوم سلو می‌دهد
اگر دنبال دردسر هستید این آلبوم شماست
موسیقی ما - کیت ریچاردز (Keith Richards)، نوازنده برجسته گیتار گروه رولینگ استونز پنج‌شنبه گذشته اعلام کرد روز هجدهم سپتامبر آینده اولین آلبوم سولوی خود در بیست سال گذشته را منتشر خواهد کرد. این آلبوم Crosseyed Heart نام دارد و ریپابلیک رکوردز ناشر آن خواهد بود.

این آلبوم شامل پانزده قطعه خواهد بود و در آن اثراتی از سبک‌های مختلف موسیقی همچون رگه، راک، کانتری و بلوز دیده می‌شود. اولین تک‌آهنگ از این آلبوم، قطعه‌ای به نام «دردسر» (Troublr) است که روز 17 جولای منتشر خواهد شد. در این قطعه نوازنده درامز، استیو جردن Steve Jordan است و وادی واچتل Waddy Wachtel گیتار و برنارد فولر Bernard Fowler در مسند بک وکال (هم‌خوان) او را همراهی می‌کنند. ریچاردز در مورد این همکاری می‌گوید: «تهیه این آلبوم برای من کار بسیار لذت بخشی بود، کارکردنِ دوباره با استیو جردن و وادی واچتل. هیچ چیز مثل این نیست که آدم وقتی وارد استودیو می‌شود واقعا هیچ ایده‌ای نداشته باشد که نتیجه نهایی کار قرار است چه چیز باشد. اما اگر دنبال «دردسر» می‌گردید، جای درستی آمده‌اید»

دیگر قطعات این آلبوم عبارتند از Long Overdue,” “Lovers Plea,” “Nothing On Me,” “Amnesia,” “Robbed Blind,” “Blues In The Morning,” و قطعه‌ی «Illusion» که در آن ریچاردز با نورا جونز همکاری کرده‌است.

ریچاردز این آلبوم را پیش‌از این نیز تبلیغ کرده بود و به مجله رولینگ استون گفته بود شاید توری هم برای آن برگزار کند. او این مطلب را زمانی که تور  گروه رولینگ استونز را آغاز کردند توضیح داد، وقتی از او درباره برگزاری کنسرتی اختصاصی از آلبوم خودش سوال شد پاسخ داد «معمولا وقتی رکوردی را منتشر می‌کنم چند تایی سفر هم برای آن ترتیب می‌دهم، بنابراین ممکن است چنین اجرایی برای آلبوم جدید بگذارم»

ریچاردز نوازنده گیتار گروه راک انگلسی رولینگ استونز در حال حاضر همراه با این گروه در تور به سر می‌برد.
منبع: 
اینترتینمنت ویکلی

گردآوری و ترجمه:

تاریخ انتشار : شنبه 20 تیر 1394 - 08:43

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اگر دنبال دردسر هستید این آلبوم شماست | موسیقی ما