برنامه یاد بعضی نفرات
 
از هفته آينده؛
دوره جدید کلاس‌های آموزش موسیقی رامین بهنا برگزار می‌شود
موسیقی ما - رامین بهنا دوره جدید کلاس‌های شناخت سبک‌های مختلف موسیقی به صورت شنیداری و کارگاه آهنگسازی - بدون پیش‌نیاز - را با شعار «بیایید موسیقی بشنویم» در مدرسه موسیقی «کلاویه» برگزار می‌کند.

در کلاس‌های «سبک‌شناسی»، دوره‌های مختلف موسیقی جهان، از باروک و کلاسیک تا مدرن مورد بررسی قرار می‌گیرد و علاقه‌مندان می‌توانند با حضور دراین کلاس‌ها، سبک‌های مختلف موسیقی را با زبانی ساده بیاموزند و مورد بحث و گفت‌و‌گو قرار دهند.

به گزارش سایت «موسیقی ما» بعد از برگزاری دو دوره از این کلاس‌ها و میزان استقبال هنرجویان، رامین بهنا تصمیم گرفته تا دوره اول «سبک‌شناسی» رامجددا برای علاقه‌مندان به موسیقی برگزار کند. و علاوه بر آن کلاس‌های دوره جدید «سبک‌شناسی» برای هنرجویان قدیمی نیز، از مرداد ماه آغاز می‌شود.

این هنرمند قدیمی پیش از این اقدام به برگزاری دوره‌ای جدید به نام «کارگاه آهنگسازی» کرده بود که در بخش اول، مفاهیمِ آهنگسازی به صورت تئوری آموزش داده می‌شد و در ادامه به جمله‌نویسی، هارمونی و... می‌رسید. حال اینکه رامین بهنا تصمیم دارد دوره جدید «کارگاه آهنکسازی» را هم برایعلاقه‌مندان برگزار کند.

شروع کلاس‌های «سبک‌شناسی» از روز شنبه 20 تیر ماه و کلاس‌های «کارگاه آهنگسازی» يك هفته بعد از آن خواهد بود و علاقه‌مندان برای ثبت نام در این کلاس‌ها می‌توانند از طریق شماره تماس 22175872 اقدام به ثبت نام کنند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 تیر 1394 - 17:09

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دوره جدید کلاس‌های آموزش موسیقی رامین بهنا برگزار می‌شود | موسیقی ما