برنامه یاد بعضی نفرات
 
با اجرای موسیقی «امیرمیلاد نیکزاد» و «یاشار خسروی» و حضور پر تعداد ستاره های سینما و تئاتر
سر و صدا در شهر با «عاشقانه‌های نا آرام»
موسیقی ما - نمایش «عاشقانه های ناآرام» اولین تجربه کارگردانی مریم جلالیان با حضور بازیگران و ستارگان سینما وتئاتر همچون محمدرضا فروتن، فریبرز عرب نیا، نیکی کریمی، یکتا ناصر، پانته‌آ بهرام، سیامک صفری و... و اجرای موسیقی زنده با هنرمندی «امیر میلاد نیکزاد» و «یاشار خسروی» در تالار وحدت به روی صحنه رفت.

به گزارش سایت «موسیقی ما»، این نمایش موزیکال اين روز ها با استقبال هنرمندان سينما و تئاتر رو به رو شده است و حضور مردم و استقبال آنها باعث شده پیش بینی اجرای دو سانس در هر روز نیز برای این نمایش مطرح شود. تئاتری که به كارگرداني و تهيه كنندگي مريم جلاليان از ٢٨ خرداد به تالار وحدت پا گذاشت و با تك پلان هايي عاشقانه از فيلم هايي چون هامون، پل چوبي و ... آغاز و در ادامه به صورت اپيزوديك با ميزانسني متفاوت در قالب نمايش به اجرا در آمد.

هنرمنداني چون فريبرز عرب نيا، محمد رضا فروتن، نيكي كريمي، پانته آبهرام، يكتا ناصر، سارا بهرامي، سيامك صفري، علي سرابي، مهرداد صديقيان ،نسيم ادبي و علي مردانه به اجرا در آمد. اجرای موسيقي در اين نمايش را ياشار خسروي و امير ميلاد نيكزاد بر عهده دارند و حضور این چهره های جوان و با انرژی در پروژه ای با این تعداد ستاره سینما و تئاتر، جالب توجه است.

ياشار خسروي و امير ميلاد نيكزاد با اجراي دوئت ساكسوفون و پيانو بين هر پرده از نمايش، فضایی جالب را در بین اپیزودهای «عاشقانه های ناآرام» ساختند که مورد توجه قرار گرفت.

«امیر میلاد نیکزاد» که علیرغم سن و سال پائین، تجربیات فراوان و قابل توجهی را در حوزه موسیقی پاپ کشور داشته، درباره این حضور و اجرای موسیقی در نمایش «عاشقانه های ناآرام» در گفتگو با خبرنگار «موسیقی ما» توضیح داد: «پیشنهاد حضور در این برنامه از سوی محمدرضا فروتن به ما شد و از آنجایی که ایشان به هر حال یکی از بهترین های این حوزه هستند، ما هم قبول کردیم که در این نمایش باشیم و ساز بزنیم.»

او درباره این تجربه و فضای جدید فعالیت در حوزه تئاتر نیز اعتقاد دارد: «خوشبختانه احساس خوبی داشتیم و همه نوع همکاری از سوی عوامل و دست اندرکاران برنامه همچون خانم «جلالیان» با ما شد و همین باعث شد ما هم بتوانیم با یک جال خوب در این برنامه ساز بزنیم و حضور داشته باشیم»

نیکزاد درباره چگونگی انتخاب موسیقی های مرتبط با هر اپیزود نیز توضیح داد: « اپیزودها را دیدیم و برایشان موسیقی ساختیم. دیالوگ ها و بازی بازیگران حس موسیقی مرتبط را به ما می داد و همین باعث شد در انتخاب موسیقی هایی که در بین اپیزودها می زدیم، دست مان باز باشد و بتوانیم خیلی خوب و راحت انتخاب کنیم. به هر حال گروه به شدت حرفه ای و توانمندی در این نمایش حضور داشتند و همین باعث شد رفتارهای حرفه ای و درستی با ما صورت گیرد تا ما هم در بهترین حالت ممکن وظیفه مان را انجام دهیم.»

از نکات جالب اين نمايش مي توان به حس نوستالژيك مخاطب، در مواجهه با بازسازي صحنه هايي عاشقانه از فيلم هايي چون« شب يلدا» يا «روسري آبي» نام برد. ادای دیالوگ هایی پرخاطره همچون ديالوگ "اين زن سهم منه،حق منه" توسط محمد رضا فروتن، مخاطب و هر بیننده ای را تا بغضي چند ساله ، به ياد مرحوم شكيبايي پيش مي برد. در این بین مونولوگ هاي پانته آ بهرام يا مهرداد صديقيان نیز به خوبی توانایی احساساتی شدن مخاطب را داشت و فضای حسی قوی ای را در سالن باعث شده بود.

اجرای این نمایش در روزهای گذشته سر و صداها و حواشی فراوانی را در رسانه های مختلف در پی داشته است که از آن جمله می توان به بیانیه کانون تئاتر ایران و برخی گفتگوها از سوی اهالی تئاتر درباره این نمایش اشاره کرد.

«عاشقانه های ناآرام» تا 23 تیر در تالار وحدت روی صحنه می رود و گفته می شود از هفته آینده این نمایش در دو سانس برگزار خواهد شد.

در ادامه عکسهای دیدنی «حمیدرضا امینی» را از حاشیه و متن این نمایش را می توانید در «موسیقی ما» ببینید؛
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 13 تیر 1394 - 08:37

دیدگاه‌ها

شنبه 13 تیر 1394 - 14:14

ای وای...کاش تهران بودم

شنبه 13 تیر 1394 - 14:14

فروتن چرا اینجوری کرده

شنبه 13 تیر 1394 - 14:14

امیرمیلاد و یاشار بهترین ها تو ساکسیفون و کیبورد و تنظیم اهنگ ها...

...
شنبه 13 تیر 1394 - 14:14

عجب گریمی!!! میشه اسم تئاترو دوباره بگید برام درست ننوشته و کدوم سالن برگزار میشه..ممنون

شنبه 13 تیر 1394 - 15:10
حنا

عاشقانه های ناآرام .....تالار وحدت ....بلیت رو هم باید از ایران کنسرت خریداری کنید

11.164.141.116
شنبه 13 تیر 1394 - 14:14

Amir milad ro eshgheeee

شنبه 13 تیر 1394 - 15:09

تئاتر فوق العاده زیباییه حتما ببینید

شنبه 13 تیر 1394 - 17:10

عشقن اعضای شوک بند فرزاد فرزین

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سر و صدا در شهر با «عاشقانه‌های نا آرام» | موسیقی ما