برنامه یاد بعضی نفرات
 
تور جهانی جوداس پریست در لندن مهمان مایکل شنکر خواهد بود
پیرهای متال همچنان فعال‌اند
موسیقی ما - گروه جوداس پریست (Judas Priest) که در حال حاضر در تور جهانی خود در حمایت از آخرین آلبوم‌شان به سر می‌برند اعلام کردند شش روز اجرا در لندن را به برنامه تور افزوده‌اند و مهم‌تر آنکه مایکل شنکر گیتاریست اسبق گروه اسکورپیونز در این اجرا مهمان آن‌ها خواهد بود.

این تور به مناسبت آخرین آلبوم آن‌ها به نام «رهای بخش روح» (Redeemer Of Souls) برگزار شده است. آلبومی که در سال گذشته منتشر شد. آن‌ها در روزهای اخیر در کشورهای بلغارستان و صربستان روی صحنه رفته‌اند و دیروز اعلام کردند شش روز اجرا در انگلستان را به برنامه تور خود افزوده‌اند. در این اجرا که در ماه نوامبر برگزار می‌شود‌ مایکل شنکر (Michael Schenker) ترک‌هایی از آلبوم «معبد راک» (Temple of Rock) را با آنها روی صحنه می‌برد. مایکل شنکر گیتاریست راک آلمانی است که در گرو‌هایی مثل اسکورپیونز و یوفو حضور داشته است. او بعد از قطع همکاری با گروه یوفو گروهی به نام خودش راه اندازی کرد. برادر بزرگ‌تر او، ردودولف شنگر همچنان نوازنده گیتار اسکورپیونز است.
 
به گزارش سایت متال همر، این اجرا به دنبال اجرای اخیر آن‌ها در فستیوال «دانلود» (Download festival: فستیوال بریتانیای راک) که در اوایل جون سال جاری میلادی بود برگزار می‌شود. پیش از این هم جوداس‌پریست حضور خود را در جشنواره «نات‌فست» 2015 (Knotfest: جشنواره‌ای که توسط گروه متال امریکایی اسلیپ‌نات  Slipknot بنیانگذاری شده‌است) اعلام کرده بود که در تاریخ 24 و 24 اکتبر در ایالت کالیفرنیا برگزار خواهد شد.

تاریخ‌ تور انگلستان این گروه از 23 نوامبر تا اول دسامبر خواهد بود. این گروه در حال حاضر در اروپا است و در روزهای آینده به رومانی و یونان خواهد رفت. بعد برای مدتی در امریکا اجرا خواهند داشت و دوباره از تاریخ 23 جولای به اروپا باز می‌گردد و در کشورهای بسیاری مثل اسپانیا، مجارستان، اتریش، آلمان، سوئد، لهستان و چک اجرا خواهد داشت و 6 روز را هم در انگلستان سپری خواهد کرد.
منبع: 
سایت موسیقی ما

گردآوری و ترجمه:

تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 تیر 1394 - 10:26

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 11 تیر 1394 - 16:59

خیلی خوبه که «موسیقی جهان» رو دوباره راه انداختین. از آلبوم جدید آیرون میدن هم خبر بزارید

جمعه 12 تیر 1394 - 13:39

ممنون از سایت خوبتون و گزارشتون
فقط Michael Schenker's temple of rock اسم پروژه یا گروه فعلی مایکل شنکر هست نه آلبومشون.امیدوارم امثال این گزارش ها توی سایتتون راجع به موسیقی و گروه های بزرگ خارجی بیشتر باشه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پیرهای متال همچنان فعال‌اند | موسیقی ما